Suzuki gsx 600f '97 carb aansluitingen

smitty1989

Rookie
9 mei 2018
3
0
enschede
hallo,
ik zal mij eerst even voorstellen:
mijn naam is wouter
kom uit enschede
en ben een hobbyist op het gebied van sleutelen aan alles waar een motor in zit.
ik heb sinds kort een suzuki gsx 600f in de schuur staan.
dit was een half vergaan beestje en lag zga helemaal uit elkaar.
nu heb ik hem bijna geheel weer in elkaar zitten alleen kom ik noet uit het slangen pakket van de benzine en vacuüm voor de carbs.
ik zie 4 aansluitingen tussen de carbs en 1 aan de rechterzijde.
ook zie ik boven op elke carb een aansluit punt zitten op de boven kappen van de carbs 2 hiervan zijn afgedopt en 2 open.
wat hoort waar aan te zitten tov de benz kraan?
en horen de aansluitingen bovenop open ,afgedopt of aangesloten te zijn.
alvast bedankt.
mvg wouter
 
Met deze omschrijving is niet duidelijk wat je nu allemaal bedoelt.

Maak eens een paar duidelijke foto's van de aansluitingen?


Normaal gesproken heb je bij een vacuüm gestuurde benzinekraan vanuit de kraan 2 slangen. Een levert de benzine aan de carburateurs (ergens aan de zijkant, met verbindingen naar de andere carburateurs)

de andere slang vanaf de benzinekraan moet aangesloten worden op een van de stukken die tussen gasklep en inlaatklep zitten. (Meestal zitten die aansluitingen op de inlaatrubbers.)

Vaak hebben de carburateurs ook overloop poorten waar dan ook weer slangetjes op zitten.
 
Bovenop de carbs zijn vacuum aansluitingen, vermoedelijk hoort er 1 slang tussen 1 vd 2 aansluitingen en de (kleine) aansluiting op je benzinekraan, zo gaat de kraan open als de motor draait (op PRI loopt hij altijd)

Ik gok dat je 1 dopje mist, hij heeft geen brandstofpomp toch?

De 4 bovenop zal de overloop zijn, de ene aan de zijkant de aansluiting voor benzine.

Kijk hier ook eens.
 
Laatst bewerkt:
inmiddels een aantal dingen gevonden de zijaansluiting was voor de vacuüm en de andere 4 waren 2 benz aansluitingen en 2 overlopen.
nu nog het laatste probleem hij blijft niet stationair lopen...
alleen met choke en dan schommelt hij heel erg...
iemand een idee
 
inmiddels een aantal dingen gevonden de zijaansluiting was voor de vacuüm en de andere 4 waren 2 benz aansluitingen en 2 overlopen.
nu nog het laatste probleem hij blijft niet stationair lopen...
alleen met choke en dan schommelt hij heel erg...
iemand een idee
Slangetjes niet goed
Stationairdeel verstopt
Synchronisatie niet goed
Stationair toerental niet goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan