suzuki gsx 600f

rsfish

Rookie
26 okt 2004
6
0
Delft
Ik ben op zoek naar een beetje motor die ik dan laat af-tunen naar 25kw. Mij leek de suzuki gsx600f (bouwjaar 92, 2000 euri) wel wat, echter nu blijkt (na enkele belletjes) dat het begrenzen van deze motor 500 euri kost ;( !!!

heeft iemand een beter idee (een soortgelijke motor of een goedkopere begrenzing)? maakt het trouwens veel uit of je een motor uit belgie importeerd?

mzzls
 
ik betaal voor mijn suzuki gsx 400e 100 euro voor het terugschroeven. Dus misschien is een iets lichtere versie iets voor je?
De terugvoer methode is bij mij alleen dan wel de gashendel wat terugdraaien, dan neemt natuurlijk minder tijd in beslag dan bijvoorbeeld met ringen in carb's of uitlaat.
 
Ik heb mijn motor (Bandit 400 uit '91) bij KMS-motoren (http://www.kmsmotoren.nl/) in Poeldijk laten begrenzen voor zo'n 120 euro. Ik denk dat ze jouw motor ook wel voor zo'n bedrag onder handen wil nemen.
 
Met een beetje onderhandelen hebben ze het terugtunen voor mij gratis gedaan (een 1100 twin waar geen setjes voor zijn), maar ik heb de motor wel op het zelfde adres gekocht.
Heb je de motor particulier gekocht dan zou k gewoon ff een paar zaken langsgaan en ze ook laten merken dat je dat doet, dan zijn ze vaak een stuk goedkoper!
 
Bandit 400 heeft dacht ik geen 2e typegoedkeuring hoor. Dus 120 euro is dan voor wat ringetjes in je carbureateur en een uitdraai. Zoals TridenT al zegt ; proberen te onderhandelen voor die GSX600F.
500 euro is erg veel geld, het moet voor minder kunnen. Leuke beginnersmotor, maar wel een zwaar ding.
 
duur he?! maaaaar ik heb een gsx600f uit 91 die k voor 2500 wel de deur uit doe :P
begrenst op papieren en al. Mocht je enige interesse hebben dan hoor ik heb wel (als je dit nog leest iig)
 
heb zo'n geile bak gezien! als die 25kw te make is en de prijs nog wat daalt wil ik die hebbe :9 pikzwart... mmm geile bike :}
Dus vandaar dat deze voor deze prijs weg kan...
(en dan al mijn spaargeld bijeen verzamele om die cbr te kunne kope...)

tja..... dat is het nadeel van in een opwelling een motor kopen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan