Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de OP is weer bijgewerkt :)
Mocht iemand nog opmerkingen of toevoegingen hebben, dan lees ik dat wel.
 
Zo, de OP is weer bijgewerkt :)
Mocht iemand nog opmerkingen of toevoegingen hebben, dan lees ik dat wel.

Ziet er goed uit! Zullen we de locatie van de meeting er ook bij zetten? Precieze adres kunnen we tegen die tijd denk ik het best via een pb doen, denk ik.
 
Goeie avond,

Bij deze wil ik graag de volgende gegevens delen voor de OP:

GSX1250 FA, augustus 2012, 14000km

Opties:
LeoVince LV One carbon demper, smoke ruitje met vario, beschermfolie tank en kuip, carbon stickers op kroonplaat en tankdop, LSL valdoppen op carter, valdoppen op vooras en achteras, olietemperatuurmeter, hugger, LED achterlicht, LED dagrijverlichting, Xenon, handkappen met LED verlichting, LED knippers mini, handvatverwarming, K&N filter, Holeshot stage 2 kit, secundaire gaskleppen verwijderd en daardoor 126,3 pk aan het achterwiel gemeten.

foto.php


foto.php


foto.php
~[/img]~[/img]
 
Micb

volgende keer als je daar inde buurt bent moet je maar een kop koffie komen doen in schiedam.
Zit daar toch op mijn werk en de koffie is best te pruimen ;)

dan kan ik elke dag wel op de koffie komen

ik werk op rotterdam heijplaat, coolsingel, en heel soms in schiedam ( jan evertsen weg )
 
Goeie avond,

Bij deze wil ik graag de volgende gegevens delen voor de OP:

GSX1250 FA, augustus 2012, 14000km

Opties:
LeoVince LV One carbon demper, smoke ruitje met vario, beschermfolie tank en kuip, carbon stickers op kroonplaat en tankdop, LSL valdoppen op carter, valdoppen op vooras en achteras, olietemperatuurmeter, hugger, LED achterlicht, LED dagrijverlichting, Xenon, handkappen met LED verlichting, LED knippers mini, handvatverwarming, K&N filter, Holeshot stage 2 kit, secundaire gaskleppen verwijderd en daardoor 126,3 pk aan het achterwiel gemeten.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]\[/img]\[/img]


Ik vin dat jij wel een hele sjieke oplossing voor DRL verlichting heb.
Als je het niet erg vindt jat ik dat idee van jou O-)
 
Heren,

Doe er mee wat je wilt!
Handkappen scheelt zeker in de winter. Ook de extra verlichting is dan praktisch. Je weet wel: donker, regen, bevroren ramen. Ze zien je dus ook beter!!
 
Appeltje waar heb je valdoppen vandaan als ik vragen mag? @ arti wellicht een kaart van Nederland en Vlaanderen om in 1 oogopslag te zien wie waarwoont.
 
Appeltje waar heb je valdoppen vandaan als ik vragen mag?

De valdoppen van LSL heb ik ergens van internet, ik meen via Ebay.de.
De valdoppen voor de assen heb ik zelf gedraaid uit ertalon.

Ohja, ik kom trouwens uit Bladel, zowat aan de grens met België.
 
gaat iemand nog rijden met de pasen ?

Waarschijnlijk wel, het weer wordt in ieder geval goed.
Maar ik kijk het nog even aan hoe druk het is op de weg met al die mensen die op familiebezoek gaan of gaan winkelen..

Afdek plaatjes zijn trouwens gemaakt, hopelijk kunnen ze ergens de komende week worden gecoat :9
 
Laatst bewerkt:
netjes sjoerd laat ons weten wat je er van vindt.

gaat iemand nog rijden met de pasen ?


-Morgen toeren in Zuid Limburg (training Amstel Gold Race kijken met de motor).
-Zondag toeren in Zuid Limburg (Amstel Gold Race kijken met de motor)
-Maandag toeren in Bergisches land (oostelijk van Keulen)
-Dinsdag mijn oordopjes laten aanmeten in Soesterberg (wordt binnendoor er naartoe toeren)
-Woensdag toeren in Ardennen (Waalse pijl kijken met de motor)
-Zondag toeren in Ardennen (Luik-Bastenaken-Luik kijken met de motor) .
Dus dat wordt weer een kilometertje of 1200 op de teller erbij.
En hopelijk de GSX-F weer een paar keer in beeld bij studio sport *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt als een mooi programma, Sjoerd! Ik ben het weekend met het gezin in Zeeland, dus de motor blijft even staan.
 
Hans en ik zijn plannen aan het maken voor het weekend van 10/11 Mei.
Dan willen we namelijk richting Texel rijden. Zijn er nog meer mensen die misschien interesse hebben? Het plan is om lekker vroeg te vertrekken.
 
Waarschijnlijk wel, het weer wordt in ieder geval goed.
Maar ik kijk het nog even aan hoe druk het is op de weg met al die mensen die op familiebezoek gaan of gaan winkelen..

Afdek plaatjes zijn trouwens gemaakt, hopelijk kunnen ze ergens de komende week worden gecoat :9

misschien ga ik wel ff rijden moet nodig wat kilometers gaan maken. Ik lees dat Sjoerd al aardig aan het plannen is :}

ben nieuwsgierig naar die plaatjes :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan