Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Zijn er hier mensen die met de GSX1250FA Touring rijden ? Graag had ik hun bevindingen gehad inzake zithouding, comfort, verbruik en prestaties voor lange-afstand-toeren ?
Zit je rechtop ? Is het standaard windscherm hoog genoeg om comfortabel rechtop zittend te rijden ? Turbulenties ?
 
Oke, maar waar laat jij je kleppen stellen dan.

Ik heb in eerste instantie navraag gedaan bij een aantal zaken, en kwam er al snel achter dat de wat kleinere en persoonlijker zaken de apparatuur/spullen niet hebben staan om dit te doen. Dus ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij de Suzuki dealer, Motorcity in Amsterdam.
 
Ik heb in eerste instantie navraag gedaan bij een aantal zaken, en kwam er al snel achter dat de wat kleinere en persoonlijker zaken de apparatuur/spullen niet hebben staan om dit te doen. Dus ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij de Suzuki dealer, Motorcity in Amsterdam.

Ik heb het gelukkig juist wel bij een kleine motorzaak kunnen laten doen dus ze zijn er wel. -In mijn geval DP Motoren Breda- Geen idee of je er goedkoper uit bent dan bij een dealer (koste mij 100 euro, waarbij de kleppen enkel zijn gecontroleerd en niet afgesteld) maar persoonlijk vind ik dat dealers over het algemeen duur zijn.

Gr.

Boris
 
de GSX1250FA Touring rijden

Ik rij de SA uitvoering, weinig turbulentie, hangt ook van je lengte en snelheid af natuurlijk.
Zelf meet ik 1.76 en bij gewone toursnelheid (130/140) heb ik geen probleem.
Ik heb daarbij wel mn stuur iets hoger en naar mij toe.

Prestaties? goed
Verbruik: normaal 1:15, hangt ook van je rijstijl af. Wat ik opvallend vond is dat ie in de eifel waarbij ik toch wel van doorrijden hou dan weer 1:17 loopt.


2cnt
 
Laatst bewerkt:
@DickTrom

Lager verbruik in gebergte kan normaal zijn, want als je slim rijdt verbruik je bij het dalen heel weinig. En als je motor voldoende vermogen en koppel heeft bergop, verbruikt hij zoveel niet meer.
Ik ga een testrit vragen via mijn dealer bij Suzuki om te gaan testrijden bij de invoerder in Kontich.
Want natuurlijk is voor iedereen het anders zitten en de manier van rijden kan ook heel veel verschil uitmaken en waarvoor je hem gebruikt.
Bedankt alleszins voor je input, ervaringen van motorrijders die met hetzelfde machine rijden zijn altijd leerrijk.
 
Ik heb in eerste instantie navraag gedaan bij een aantal zaken, en kwam er al snel achter dat de wat kleinere en persoonlijker zaken de apparatuur/spullen niet hebben staan om dit te doen. Dus ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij de Suzuki dealer, Motorcity in Amsterdam.
Oke, als je hem dan brengt, kan je er dan op wachten, of moet je hem echt laten staan.
Mijn andere motoren zijn in onderhoud bij Horeon motoren, en daar kan ik een leen motor afspreken. :W
 
Oke, als je hem dan brengt, kan je er dan op wachten, of moet je hem echt laten staan.
Mijn andere motoren zijn in onderhoud bij Horeon motoren, en daar kan ik een leen motor afspreken. :W

Ik kon er op wachten. In de tussentijd lekker wat motor literatuur kunnen lezen :Y
 
ff een tijdje niet op mf gezeten, en dan is er opeens een heel nieuw topic.

Mijn OP zou aangepast mogen worden naar 92.000 km :P

Inmiddels trouwens ook een andere 2e motor gekocht. de 1100gs is ingeruild voor een 1150gs

Gisteren nog op 2 nieuwe bmw's gereden. en t begint toch wel te kriebelen op iets nieuws te kopen. of liever nog, 2 nieuwe motoren:P
helaas werkt de bankrekening niet echt mee xD

Zowel de s1000r als de r1200gs lc reden heel erg goed.

Gelukkig rijden de huidige motoren ook nog prima :Z
 
Laatst bewerkt:
Eifelgangers,

Mannen, en dan speciaal voor hen die dit weekend de Eifel bezoeken.

Ik kreeg de nieuwsbrief van de ANWB binnen en trof daar een bijzonder artikel aan met betrekking tot het motorrijden in de Eifel.
Ik weet niet welke waarde ik er aan moet hechten maar lees het even.

ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer

2cnt
Helaas allang bekend, Sjoerd heeft hier met de route ook rekening mee gehouden. Zijn zelfs al stukken waar je in de weekenden niet meer mag komen in het weekend. Puur vanwege de enorme overlast voor omwonenden.

Edit: Artikel niet gelezen trouwens maar dit zal over de Rurhsee gaan. Mooi stuk om te rijden en ook vaak zat geweest mede ook omdat het zo lekker dichtbij is, zeker vanuit Limburg gezien. En dat is mee ook het nadeel. Veel gaan er ook heen om even ee rondje te knallen en dat heeft het verziekt... Van olie op de weg, zand en grind, tot spijkers en banden op het midden van de weg...
 
Laatst bewerkt:
Helaas allang bekend, Sjoerd heeft hier met de route ook rekening mee gehouden. Zijn zelfs al stukken waar je in de weekenden niet meer mag komen in het weekend. Puur vanwege de enorme overlast voor omwonenden.

Edit: Artikel niet gelezen trouwens maar dit zal over de Rurhsee gaan. Mooi stuk om te rijden en ook vaak zat geweest mede ook omdat het zo lekker dichtbij is, zeker vanuit Limburg gezien. En dat is mee ook het nadeel. Veel gaan er ook heen om even ee rondje te knallen en dat heeft het verziekt... Van olie op de weg, zand en grind, tot spijkers en banden op het midden van de weg...

Gelukkig ben jij nooit degene die aan het knallen is ;)
 
Hierbij een werkende foto voor de OP:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan