Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Na het verkopen van mijn GSX650 nadat er 120.000km op was gereden heb ik nog een 6000K H7 lamp te koop. Nooit gebruikt uiteindelijk. Ik hoor het graag als iemand het wil overnemen
 
Verkocht!!!
Mijn in werkelijk uitstekende staat verkerende Suzuki GSX650FA is te koop, bouwjaar 2012, 43000 km, ABS, 85 pk,61 Nm. De motor is perfect onderhouden en is altijd binnen gestald. Ik heb er een hoop plezier van gehad. Er mankeert absoluut iets aan. Ik verkoop hem omdat ik een hele mooie BMW ben tegengekomen.

Extra's:
LeoVince uitlaat (origineel ook aanwezig),
Vario-scherm (origineel ook aanwezig),
Middenbok,
Handvatverwarming,
Spiegelverbreders

 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Mijn in werkelijk uitstekende staat verkerende Suzuki GSX650FA is te koop, bouwjaar 2012, 43000 km, ABS, 85 pk,61 Nm. De motor is perfect onderhouden en is altijd binnen gestald. Ik heb er een hoop plezier van gehad. Er mankeert absoluut iets aan. Ik verkoop hem omdat ik een hele mooie BMW ben tegengekomen.
Interesse? Doe een goed bod en hij is van jou!
Extra's:
LeoVince uitlaat (origineel ook aanwezig),
Vario-scherm (origineel ook aanwezig),
Middenbok,
Handvatverwarming,
Spiegelverbreders

Bekijk bijlage 1425911Bekijk bijlage 1425912Bekijk bijlage 1425913Bekijk bijlage 1425914Bekijk bijlage 1425915Bekijk bijlage 1425916Bekijk bijlage 1425911Bekijk bijlage 1425912Bekijk bijlage 1425913Bekijk bijlage 1425914Bekijk bijlage 1425915Bekijk bijlage 1425916Bekijk bijlage 1425917Bekijk bijlage 1425918Bekijk bijlage 1425919Bekijk bijlage 1425920Bekijk bijlage 1425921
Mooie fiets.. denk dat je een type fout in je text hebt staan...

Er mankeert iets ipv niets eraan
 
Verkocht!!
Mijn in werkelijk uitstekende staat verkerende Suzuki GSX650FA is te koop, bouwjaar 2012, 43000 km, ABS, 85 pk,61 Nm. De motor is perfect onderhouden en is altijd binnen gestald. Ik heb er een hoop plezier van gehad. Er mankeert absoluut niets aan. Hij is in nieuwstaat! Ik verkoop hem omdat ik een hele mooie BMW ben tegengekomen.
Interesse? Doe een goed bod en hij is van jou!
Extra's:
LeoVince uitlaat (origineel ook aanwezig),
Vario-scherm (origineel ook aanwezig),
Middenbok,
Handvatverwarming,
Spiegelverbreders
 
Laatst bewerkt:
Begin september, nadat ik de F1 in Spa had bezocht en onzettend heb genoten van het gehele spektakel ben ik vervolgens doorgereden naar zuid Frankrijk.

Idioot mooi weer gehad en enkel op de dag van vertrek trok het in de ochtend dicht, so what.

Mooie routes gereden die hier en daar toch wel uitdagend waren. Nog net 1 auto breed, haakse bochten en steile afgronden.
Genoten van de rit en bovenal de omgeving. Wat een spectaculaire gezichten en grillige natuur. Heerlijk.

foto1.jpg
foto4.jpg
foto5.jpg
foto6.jpg
 

Bijlagen

  • foto2.jpg
    foto2.jpg
    178,5 KB · Weergaven: 10
Reed net bij mij de straat in, toen ik wilde remmen merkte ik iets vreemds met de achterrem eenmaal geparkeerd zag ik dat er geen rubber op het rempendaal/voetsteun(?) zit nou twijfel ik of er uberhoud rubber op zat.
Hoort hier rubber op te zitten? Zoja weet iemand de benaming een simpele zoek tocht brengt mij op niks uit.
 
Reed net bij mij de straat in, toen ik wilde remmen merkte ik iets vreemds met de achterrem eenmaal geparkeerd zag ik dat er geen rubber op het rempendaal/voetsteun(?) zit nou twijfel ik of er uberhoud rubber op zat.
Hoort hier rubber op te zitten? Zoja weet iemand de benaming een simpele zoek tocht brengt mij op niks uit.

Ja, daar hoort zeker een rubber op te zitten. Kijk eens op onderstaande link, daar kun je ieder onderdeel in aparte afbeeldingen vinden.

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2008-gsx650f-motorcycles/footrest
 
In oktober helaas onderuit geschoven op Assen. Gelukkig zelf alleen mijn duim gekneusd, maar de Suzuki had de nodige (vooral optische) schade. Besloten om hier zelf maar mee aan de slag te gaan.
20191011_134216.jpg

Gelukkig had ik nog een oude kuip liggen. Die heb ik flink gepoetst, dat maakte gelijk een flink verschil. Vervolgens op zoek gegaan naar een remhendel, knipperlicht, rempedaal en een afdekkap van het krukashuis. Vooral die laatste had een flinke tik gehad...
20191015_211003.jpg

Gelukkig waren veel onderdelen tweedehands te vinden in een goede staat. Terwijl ik bezig was en op onderdelen zat te wachten besloten om een grote beurt uit te voeren. Ik had van het voor haar de cursus gevolgd bij Erik van Lent en met het werkplaatshandboek in de hand moest dat toch wel te doen zijn. Dus olie, oliefilter, luchtfilter, remblokken (gesinterde van Ferodo), koelvloeistof en bougies besteld en aan de slag maar. Dat ging allemaal goed, met het controleren van de klepspeling was wel een dingetje...
20191023_160916.jpg
20191023_160936.jpg

Tjonge, wat is die ruimte krap, zeg. Uiteindelijk maar het gehele PAIR systeem en alle slangen verwijderd om het kleppendeksel te verwijderen. Pfff. Maar: de speling was perfect! De kleppen die niet hoeven stellen.
Alles klaar, dacht ik, tot men besloot om de straat voor mijn deur helemaal open te breken en Vervolgens maar verderop in de straat verder te gaan... nog niet kunnen rijden, dus. Tja, dan toch maar de remleidingen aanpakken. Die waren na 130.000 km toch wat slap geworden. Ik heb dus staalomvlochten leidingen besteld, die werden keurig op maat geleverd.
20191128_142332.jpg
20191201_131825.jpg

Alles past perfect en ziet er goed uit. Na een nacht onder spanning te hebben gestaan voelt de rem nu echt perfect aan. Eindelijk af van het sponziger gevoel! Zo nu is hij weer helemaal klaar om door te gaan naar de twee ton. Nu hopen dat de straat snel weer dicht is...
20191201_181132.jpg
 
Goed bezig Eric. Toppie.

Heb je op Assen een dag-training gevolgd? Als ik niet naar Zuid Frankrijk was gegaan was ik daar ook geweest. Geld was op. :)
 
Het was een CRT dag inderdaad, maar die viel letterlijk in het water. Een mooie regentraining dacht ik, maar dat liep dus anders helaas. Volgend jaar maar in de zomer proberen, al geeft dat natuurlijk ook geen garantie.
 
Ah mooi. of liever, niet zo mooi met dat weer en de schade.

Geef n gil als je volgend jaar gaat. Mogelijk kunnen we met meer bandits. (als je dat leuk vindt tenminste)
 
Jazeker! Ik zit nu naar 7 mei of 3 juni te kijken. Laten we het even in de gaten houden, altijd leuk om met meer mensen te gaan.
 
Ik heb jaren geleden via CRT een dag Assen geboekt. Daarbij ging je onder begeleiding van een instructeur in een groepje van ong 8 motorrijders (allemaal tourrijders) een aantal sessies op het circuit rijden. Afwisselend ging je dan direct achter de instructeur rijden om met hem als voorbeeld de lijnen goed te rijden
Iedere sessie ging wat sneller. laatste 3 sessies was vrij rijden. is dat iets soortgelijks wat jij laatst ook gedaan hebt Eric?
 
Dat is inderdaad exact hetzelfde. Een erg leuke dag, Prima geregeld allemaal. Bij mij werd er tussen de sessies door ook nog wat theorie behandeld.
 
Wat een huisvlijt toch allemaal. Netjes hoor !

Eric, bij welke indeling van CRT zit jij? 1, 1+, 2 ?????

Als jij in 2 zit wordt het voor mij wat lastig. -O--O-
 
Ook hier tijdens de kerst mij goed vermaakt. @Eric1977 , wat jij zegt, er is inderdaad verdraaid weinig ruimte. Ook hier alles volgens het boekje :)!
Bekijk bijlage 1452990
Bekijk bijlage 1452991
Bekijk bijlage 1452992
Bekijk bijlage 1452993
Op de één of andere manier krijg ik geen notificaties meer, dus een beetje late reactie. Ziet er goed uit! Jij hebt ook alles er omheen moeten verwijderen, zo te zien? Kreeg je daarna het kleppendeksel er een beetje fatsoenlijk vanaf?
 
Terug
Bovenaan Onderaan