Suzuki GSX 750 ES "naked" front

Limbo

MF'er
9 sep 2004
109
0
Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Suzuki GSX 750 ES uit 1986.
Ik wil het front wat aanpassen, in ieder geval het originele kuipje en tellerset verwijderen. Ik ben op zoek naar een alternatief: een chrome ronde koplamp en 2 losse chrome tellers?!, Of een streetfighter kuipje?
De GSX krijgt ook een ander kleurtje: jagermeister geel, Moto guzzi V11 groen(metallic), of een ander blits kleurtje. Suggusties zijn welkom.

Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben? en willen zij mij advies/fotos sturen.

De GSX loopt heel netjes maar met 68000 km wil ik eventueel wel even de klepspeling controleren heeft iemand hier gegevens over?

Ik begrijp dat het erg moeilijk is om een werkplaatshandboek van een dergelijke motor te krijgen maar misschien dat er hier iemand is die me daaraan kan helpen?

Ook wil ik eventueel een andere demper installleren(op dit moment een 4 in 1 met zo'n korte demper). Zijn er mensen die mij hier over kunnen adviseren.

Verder vindt ik het een lekkere stuur motor waar veel pit in zit. (Vorige motor was een moto guzzi V35 Imola= 25kw)
 
Staat er altijd een bij het station, altijd ff kijken vindt het ondanks z'n leeftijd een leuk fietsje
 
Na lang wachten dan toch een foto.
Zoals te zien is ben ik al begonnen met strippen
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan