Suzuki GSX 750 ES, weggeefprijs 349,95

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat de goede kant op langzamerhand.. Ik zal de eigenaar nog even mailen, kijken wat zijn minumum prijs is..
 
'Suzuki GSX 750 ES, voor weinig' > 'Suzuki GSX 750 ES, weggeefprijs 349,95'

;)
 
Laatst bewerkt:
Woon zelf in Delft en wil best even komen kijken ? (en bieden)
Maar ik zag dat de eigenaar een druk bestaan heeft. Mail me er maar over.
xiox monkeytail hotmail dot com
 
Mja, de eigenaar is nogal een druk man.. Maar daarom heb ik de sleutels.. als je dus intresse heb, kan ej ook een afspraak met mij maken, laat ik hem zien en handel ik het af.. Scheelt hem tijd, en jou wachten!
 
Ik zal je vanmiddag ff toevoegen op msn, gaat nu ff mn college's volgen.
 
klopt, even zwaar weekend gehad, ik had het met martijn nog even over de fiets gehad, ik laat het je morgen weten hoe of wat.
 
nou nog niet weg... ff de OP doorlezen... *leeslees*

hmm... -O- denk als je olie vervangt, keerring vervangt, dattie dan al een stuk sneller verkoopt :P
tis nu beetje risky met die koppeling he... als je de platen toch moet vervangen, zit je toch al gauw weer een paar uur te sleutelen :+
 
ik weet het, ik weet het.. M'n handen jeuken m het ding aan te pakken!! Echter is hij dus niet van mij.. En tsja, de eigenaar wil er gewoon vanaf, en heeft geen zin om er nog geld in te investeren (ook al is het het wel waard..).. En tsja, ik ga niet op mijn kosten zijn motor fixxen ;) .

Overigens ben ik niet zo bang voor de koppeling, vertrouw er op dat dat na een beurt over is.. Maarja, kan me er wel iets bij voorstellen!

Ach, als dat ding er eind van dit jaar nog staat, claim ik hem gewoon.. en neme ik hem als pekelfietsje.. :9 :]
 
Laatst bewerkt:
350 is geen geld zou ik zo zeggen, heb veel meer neergeteld voor mijnes [maja die is dan ook rood/zwart].

Kopen mensen, goeie motor, heel veel plezier!!!
 
Ik moet helaas zeggen dat een andere fiets mijn aandacht heeft verkregen, mijn excuses.

Succes met de verkoop
 
hoi XioX, prima hoor!! Veel plezier met je andere motor.. :)

@de rest: Kom op mensjes, leuke fiets te koop voor errug weinig. Heeft een beetje aandascht nodig, maar dan heb je een prima rijdende fiets, of je koopt hem nu, zet hem in de schuur, en fixt hem ff snel in oktober, dan heb je een prima pekelfiets, voor bijna niets!
Het is dat ik nog student ben, anders had ik hem zelf al lang gekocht :P
 
centrum...
Maar hij is in ieder geval gereserveerd tot zxaterdag, dan komt er iemand kijken.. En ik vermoed dat hij dan wel verkocht s..

Zo niet hoor je zoiezo van me :)
 
Nou hij is er nog... De persoon die kwam kijken vond het 'niet zijn type motor' en daarom dus nog beschikbaar!

@ Pleegzuster Bloedwijn: Hij staat in Centrum van Delluf!
 
vette motor, ook irl. kheb dat ding ns staan bekijken en natuurlijk isset niet de mooiste. maar dat apparaat met die prijs, ik zou het wel geweten hebben als ik niet al voorzien was :Y :Y

beurtje is zo gedaan. kan prima zelf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan