Suzuki GSX 750 ES, weggeefprijs 349,95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn buurman is op zoek naar iets leuks voor de zondagmiddag. Wellicht dat dit iets voor hem is. Ik ga het hem van de week laten zien en als hij interesseheeft laat ik het je weten.
 
Mensen willen blijkbaar geen motoren meer die een beetje TLC nodig hebben...
Daarbij komt ook dat de markt verzadigd is en je tegenwoordig beneden de €1000 enorm veel keus hebt; ook motoren waar je zo op weg rijdt zonder eerst koppelingsplaten en voorvorkkeeringen e.d. te moeten vervangen .
 
ok ik bied je 150 euro ik wil wel een nieuw opknap project. Mn xj 600 is namelijk pas gereed gekomen.

deal ??? en anders zie email die ik je stuurde .... even met elkander kleppen aan de foon.
 
Laatst bewerkt:
170 euri :+
jereon je hebt mail .... en daarin mn telefoon nummer


wil even graag met je praten
 
Laatst bewerkt:
neej hoor.. Leuk dat jullie bieden.. Maar we zijn nog lang niet aangekomen op de 349,95..
Ik wil best proberen om nog iets van de prijs af te doen, maar als er geboden wordt rond de helft van de vraagprijs, neem ik de moeite daar nog lang niet voor..

Dus staat er nog steeds, heb ook niets meer gehoord van Biglift, behalve een kort berichtje afgelopen nacht om half 2 op msn..
 
neej hoor.. Leuk dat jullie bieden.. Maar we zijn nog lang niet aangekomen op de 349,95..
Ik wil best proberen om nog iets van de prijs af te doen, maar als er geboden wordt rond de helft van de vraagprijs, neem ik de moeite daar nog lang niet voor..

Dus staat er nog steeds, heb ook niets meer gehoord van Biglift, behalve een kort berichtje afgelopen nacht om half 2 op msn..

laatste bod dan>> €200 << en hoger ga ik niet gezien de onderdelen kosten die aan deze motor zitten en de economische haalbaarheid. 90 euro voor de koppellings platen komen nog veertjes en pakkingen bij en dan heb ik het nog niet eens over olie + filters, voorband keringen en voorvork olie, verf etc etc . wat allemaal nodig is om deze bike weer een 2e leven te geven.

wel een mooie bike om over te (laten)spuiten naar mn lievelingskleur voor een motor
namelijk diep donker metallic nachtblauw.

ik hoor het wel van je jeroen en je mag me bellen hoor.

en anders wens ik er onze witgoed monteur psychopatje veel plezier mee en kijk ik verder naar een andere volgende bike om op te knappen voor de hobby.

(edit > laatste bod was weggevallen <)
 
Laatst bewerkt:
En Metal, is de bike verkocht? Vind het niet veel geld hoor, voor zo'n motor.

Jammer voor jou dat ik mijn xj hou, nu moet je even via MP op zoek naar een rek. Moet toch ook wel lukken toch?
 
ik trek mn bod in!
waarvan als reden is dat ik gisteren van een mede forummer een mail gehad heb en later foto's van zijn soes GSX 750 ES.

prijs was ok en we zijn het eens kunnen worden. Deze motor is voor mij wat ik zocht als opknap project.
ik moet hem alleen nog afhalen.

mvg

Rob
 
de soes is er idd nog.. Sorry biglift dat je niets hoorde, maar ik ben momenteel druk bezig met co-schappen dus heb erg weinig tijd om te mailen/forummen!! (en de prijs was gewoon te laag, sorry..) Veel plezier met je motor!

@MrPink, jammer van het rek, maar geen probleem, heb er geen haast mee, dus wie weet loop ik nog wel eens tegen een rekje aan..
 
Wat voor maat voorband ligt erom? Heb eventueel wel interessa aangezien ik voor zondag een fietsje zoek voor naar de MM. Ben bereid 300 te geven, meer als je hem komt brengen :)]

Edit: bel anders even op 0612595194 ;)
 
Laatst bewerkt:
voorband is 100/90-16 (volgens bikez.com :) ), 300 is ook prima, alleen brengen wordt erg lastig, maar je kan hem wel morgen komen halen :)
 
voorband is 100/90-16 (volgens bikez.com :) ), 300 is ook prima, alleen brengen wordt erg lastig, maar je kan hem wel morgen komen halen :)

Ok dan neem ik hem(mits die idd goed loopt), die voorband heb ik toevallig nog liggen :) Liefst kom ik ergens morgen in de ochtend, alleen moet ik even vervoer regelen... Heb je een tel nr voor mij zodat we wat af kunnen spreken?

Edit: owja Delft.


Heb via een kennis een goedkopere motor gevonden, sorry
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan