Suzuki GSX 750 ES, wphb?

chrisgsx

MF'er
7 feb 2013
127
0
Poortugaal
Hello,

Ik zoek een Werkplaatshandboek voor bovengenoemde motor.

Ze is van 1988 (model 1984-1988?)


Motor is een klein weekje in bezit en kom er nu achter dat een veerpoot lekt, misschien een wat uitgedroogde keerring?
Ik wacht nu op mooi weer en ga dan proberen wat kleine dingetjes te doen, als het niet lukt breng ik haar wel weg.

Het is een net exemplaar en rijd als een trein, een enkele keer valt ze uit als ik de koppeling inknijp, misschien iets hoger stationair afstellen, nu 1200 toeren, verder houd ze niet in.
Slechts 47000 km op de teller.

Heb zelf al hier en daar gezocht maar kom er niet echt uit ;-)

Gr Chris
 
Ik kwam mijn motor tegen op deze site. Heeft in vriesland te koop gestaan voor 1250 euro. Dat was 2011.

Is goed onderhouden. 2011 olie bougies accu. 2010 banden grote winterbeurt ketting tandwielen voor plus achter nieuwe koppelingskabel, nieuwe originele handvatten.

Is bij en goede motorzaak in onderhoud geweest denk ik ;) motoport express heerenveen. Bestaan die nog?
 
Laatst bewerkt:
Vorige week heb ik mijn veerpoten gedemonteerd en liggen nu bij Hemo motoren in Hekelingen.

Was een leuk klusje. Kreeg alleen mijn klauwen moeizaam over de schijf heen.

Als het goed is kan ik ze morgen ophalen.

Heb vorige week ook wyns carburateur reiniger bij mn tank gegooit en een (klein) ritje gemaakt voordat ik de poten ging demonteren.

Nu wachten op mooi weer alles schoonmaken bijwerken en de poten weer monteren. Ga denk ik ook een benzine filtertje plaatsen ivm het uitvallen...

O ja ik heb mijn naam veranderd in chrisgsx
 
Laatst bewerkt:
Is er voor de gsx 750 es een koffer te koop of zal een universele goed passen?

Als het goed is een ritje naar Fr in het voorjaar naar mijn ouders want die hebben daar een huis, mijn zwager gaat op de honda magna bj 86. Misschien nog naar het huis van mijn zwager daarna.

Naar mijn ouders is zo'n 500 km (zuidelijk van Reims) vanaf mn ouders naar mijn zwager is zo'n 150 km naar het oosten..

Heb er al zin in!
 
Foto-DMDT7DWC-D.jpg


Wat voor stand kan ik de de poot het beste zetten. Stond op "3" zowel L+R natuurlijk.

Als ik de twee boutjes op de klauw losdraai, gaat deze dan makkelijker over de schijf of hoef ik ze niet los te draaien...
 
Terug
Bovenaan Onderaan