Suzuki GSX 750R SRAD 1997

Anne_Urk

MF'er
8 okt 2009
213
0
Urk
Een nog nette Suzuki GSX-R 750 (lichte gebruikerssporen)

Bouwjaar: 1997

Km-stand: 60.000.

- Carbon Bos demper met beschaafd geluid (tot je hem goed open trekt).
- LED achterlicht unit (waarbij knipperlicht erin zit)
- Aan de voorkant ingebouwde knipperlichten
- Zwart kuipruitje
- buddy seat


Achterband is nog niet lang geleden vervangen.
Kettingset zit er ong. 1000 tot 1500 km op. Wordt goed gesmeerd. Max. na 500 km, zoveel mogelijk na elke tankbeurt.

Verder zit de motor er nog knap uit. Boven op de tank een aantal plekjes en lichte krasjes van mijn winterhandschoenen. Ook op de linker kap zit onderaan lichte beschadiging van mijn pak of laars.

Vraagprijs: €2350, €2295, €2250



7611330305snhm.jpg


11668372326j1ci.jpg


116683744556val.jpg


Op de foto's zijn de nieuwen dingen zoals de knipperlichten en het achterlicht nog niet aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Foto's zijn aanwezig! Bedankt peterselie!

Bij mooi weer zal ik de motor even buiten zetten, en nog wat mooie recente foto's maken!
 
Schupke voor deze goede motort, rijd toppie !!!!!!


Koopen mense !!!!!!!
 
Prijsverlaging... Omdat ik het weer zo laat maak vanavond!

Motor wordt nu ook op marktplaats aangeboden.. Moet eigenlijk zeer binnenkort weg, dus een goed bod is ook altijd welkom! (stuur n PBtje)
 
Het is een harstikke mooie fiets, prachtige kleurstelling. :Y
Maar de handel in gebruikte motoren ligt (door de crisis denk ik) volledig op zijn gat... :(
Succes met de verkoop man !
full
 
Dankje! Met dit ideale motorrij weer is het echt zonde dat deze mooie fiets binnen staat!! :(
Wie laat hem uit?
 
Bekende naam trouwens, je hebt volgens mij ook wel eens op het topic "scheuren in de ongeving van Zwolle" gepost is het niet ?
:W
 
Mooie motor en nette prijs! Helaas nog wel boven mijn budget en ben nog aan het lessen :(.

Gratis kick voor deze motor!
 
Bekende naam trouwens, je hebt volgens mij ook wel eens op het topic "scheuren in de ongeving van Zwolle" gepost is het niet ?
:W

Ik heb daar inderdaad wel een gepost.. en een keer met iemand gereden! Heb namelijk op kamers gezeten in Zwolle!

Thnx voor de reacties! Enne.. paar uur meer werken op een dag en je kan je budget omhoog doen;)
 
Ik heb daar inderdaad wel een gepost.. en een keer met iemand gereden! Heb namelijk op kamers gezeten in Zwolle!

Thnx voor de reacties! Enne.. paar uur meer werken op een dag en je kan je budget omhoog doen;)

Had ik het toch goed, succes verder met de verkoop !
groetjes.
 
Kom op mensen! De slechtweerdepressies zijn het hoofd weer uit.. Mooi weer, dus tijd voor een motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan