Suzuki GSX-8S

Hij zit;
 

Bijlagen

  • IMG_1475.jpeg
    IMG_1475.jpeg
    511,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1476.jpeg
    IMG_1476.jpeg
    598,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1477.jpeg
    IMG_1477.jpeg
    494,5 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1478.jpeg
    IMG_1478.jpeg
    611,7 KB · Weergaven: 0
  • 2A8FE4E7-B9BC-49CD-AB3E-42A0F0370D8D.jpeg
    2A8FE4E7-B9BC-49CD-AB3E-42A0F0370D8D.jpeg
    543,5 KB · Weergaven: 0
Vandaag de eerste rit van 2024 gemaakt. Gelukkig wilde de motor direct starten na 9 maanden te hebben stilgestaan.

@Rene EFE De korte demper ziet er beter uit. Hoe bevalt de uitlaat en het geluid?
 
Korte demper zonder DB killer is vragen om problemen. 'T geluid is wel mooi maar simpelweg te hard.

Persoonlijk vind ik de lange demper ook beter staan, dus die zit er nu op, inc DB killer in de linkpipe.

De uitlaat zelf is niks minder dan kunst; ik heb echt veel uitlaten van veel gerenomeerde merken gemonteerd, maar de passing van deze was echt van een ander niveau. 'T kost een paar euro (en een hoop geduld) maar 't is wel duidelijk te zien waar je voor betaald.

Nog even de airboxmods doorlopen en dan op de dyno; ik ben benieuwd.
 
Ik vind de keuze voor uitlaten wel beperkt, had meerdere merken/modellen verwacht.

Yoshimura lijkt nu ook een uitlaat op de markt te brengen voor de GSX-8S. Ben benieuwd of deze ook in Europa uitkomt.

Bron: YOSHIMURA’s GSX-8S is a true racer! Check out the Machine Bent R-11 Cyclone 1-End before its release [Motorcycle Show 2024]

gsx_8syoshimura02.jpg


gsx_8syoshimura01.jpg


gsx_8syoshimura04.jpg
Ja is heel gaaf set.
Komt een set naar nederland, pas in de zomer. Maar set heeft voorlopig alleen japanse keuring, geen e-keur.
wel systeem met killer en kat, dus db's zullen netjes zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan