Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou dat dus , de Suzuki heeft net ff wat meer koppel. Niet dat ik de mt07 een mindere fiets vind ofzo , maar vind de Suzuki er gewoon beter uitzien . Dashboard en de quickshifter trekken mij juist verder over de streep . Heb demo gereden met de rs660 die dan wel 100pk heeft maar heeft minder koppel dan de Suzuki, die overigens wel super reed hoor!Wellicht is het GSX8S blok nog leuker zo vanaf plaatje/spec sheet spreekt die me veel meer aan dan de MT-07. Niet dat ik gelijk naar de Suzuki dealer zal rennen om er een te bestellen maar ik vind het een leuke fiets en ben blij dat Suzuki eindelijk met wat nieuws komt.
Ja zag het voorbij komen . Vond het zelf net wat te ver om daarvoor te komen kijken . Staat Suzuki op de motor beurs denken jullie ?Even inbreken hier...
Voor de liefhebbers, de GSX-8S is te zien (heel misschien te horen) bij Suzuki nederland vrijdag en zaterdag aanstaande (in Vianen).
Alleen even aanmelden van te voren.
Nee, daarvoor in de plaats is dit event.Ja zag het voorbij komen . Vond het zelf net wat te ver om daarvoor te komen kijken . Staat Suzuki op de motor beurs denken jullie ?
Ja ben heel benieuwd , vooral hoe hij klinkt en rijd . Maar blijf rustig wachten tot tt motoren de demo heeft en dan mag ik een dag sturen om de conclusies te trekken. Toch heb ik het idee dat ik de echt de enige ben die geïnteresseerd is om een 8s te kopenVandaag effe naar Nimag om de GSX8S in het echt te zien, vind hem in het echt beter uit zien dan op de foto's
Daarom een paar foto's
Bekijk bijlage 1836958
Bekijk bijlage 1836959
Was verder een beetje suffe bedoeling imho.
Ik heb er niet naar gekeken moet ik eerlijk zeggen....heb een 2015 MT09 gehad, daar was de hele uitlaat 1 geheel, dus heb ik er destijds zo'n komplete Akra ondergehangen.Ze doen net als Yamaha bij de 900 xsr ook geen enkele moeite om er nog iets van een redelijke uitlaat onder te plakken
Ik heb er niet naar gekeken moet ik eerlijk zeggen....heb een 2015 MT09 gehad, daar was de hele uitlaat 1 geheel, dus heb ik er destijds zo'n komplete Akra ondergehangen
Nou zijn al aardig wat e5 uitlaten te koop hoor , en ze zullen niet voor niets reageren op de mail met de uitleg dat er eentje komt. Maargoed we gaan het zien , als ze zorgen dat er een gruwelijk mooi inductie geluid uit komt is er geen reden om een andere uitlaat te monterenDenk dat er best veel geld in is gestoken, originele uitlaten zijn qua vermogen en geluid zo goed dat alle aftermarket nauwelijks tot niet een verbetering geven zelfs zonder kat
Betwijfel dan ook dat SC op zo’n korte termijn met een andere komt want die moeten ook aan de euro 5 voldoen
Bij mij euro 5 duc is alles nog gewoon afzonderlijk , dus bochten , kat en uitlaatFabrikanten zijn tegenwoordig veeplicht de hele lijn in 1 stuk te maken, om open katloze uitlaten te bemoeilijken
Net als bij de MT-09 dus...1 geheel. Destijds in 2015 was die complete Akra voor de MT-09 €1200. Tegenwoordig zijn Akra dempers alleen al zo'n €900, voor de 1290SDR zelfs al €1200 dacht ik.