BBS
Die hard MF'er
Als ik zonder te choken probeer weg te rijden, dan geeft ze een beetje problemen.
(erg inhouden enz.) Ik weet dat dit hoort, maar als ik choke heb ik het volgende probleem.
Als ik de choke aan zet, dan gaat ze gelijk naar de 3.500 / 4.000 toeren (bij koude motor uiteraard).
Ik vind dat wel extreem veel. Een beetje choken kan gewoon niet.
Ze gaat gewoon gelijk naar de 3.500-4.000 (na 2-3 seconden).
Stationair bij warme motor = 2.000 rpm
Stationair bij koude motor = 1.000 rpm (na 1,5km)
Als ik haar stationair lager zet dan heb ik \'s ochtends problemen bij de kruisingen in de stad. (koud=afslaan=niet leuk)
Iemand enig idee waar het aan kan liggen dat hij gelijk helemaal vol choked?
Er zit wel een scheur in de chokekabel, maar hij loopt
wel gewoon soepel, dus daar ligt het niet aan.
btw: vanochtend was het voor het eerst zo koud dat ze de choke nodig had om te blijven lopen, dus daarom deze vraag.
(erg inhouden enz.) Ik weet dat dit hoort, maar als ik choke heb ik het volgende probleem.
Als ik de choke aan zet, dan gaat ze gelijk naar de 3.500 / 4.000 toeren (bij koude motor uiteraard).
Ik vind dat wel extreem veel. Een beetje choken kan gewoon niet.
Ze gaat gewoon gelijk naar de 3.500-4.000 (na 2-3 seconden).
Stationair bij warme motor = 2.000 rpm
Stationair bij koude motor = 1.000 rpm (na 1,5km)
Als ik haar stationair lager zet dan heb ik \'s ochtends problemen bij de kruisingen in de stad. (koud=afslaan=niet leuk)
Iemand enig idee waar het aan kan liggen dat hij gelijk helemaal vol choked?
Er zit wel een scheur in de chokekabel, maar hij loopt
wel gewoon soepel, dus daar ligt het niet aan.
btw: vanochtend was het voor het eerst zo koud dat ze de choke nodig had om te blijven lopen, dus daarom deze vraag.