Suzuki Gsx-R 1000 k4

Yikes

Rookie
9 apr 2009
24
0
Almere
Kenmerken

* Bouwjaar:
* 2004
* Kilometerstand:
* 20.000 km
*
* Motorinhoud:
* 1000 cc

Beschrijving

Hallo,

Hierbij bied ik mijn zo goed als nieuwe motor aan.

Extra's: Yoshimura slip on, Verlengde achterbrug

Voor meer info: ff mailen of bellen

Vraagprijs is 7000 euro of doe een goede Bod!!

wtu1w3.jpg


28qua28.jpg
 
ziet er wel nejtes uit (je motor)

je verkoop topic mag wel wat netter als ik 7k uit geef wil ik ook wel kunnne zien dat iemand er een beetje moeit voor doet
voor meef info bellen en mailen is niet de meest handige oplossing

leuk verhaaltje
onderhoud bij en door wie en wat vervangen
staat va nal dit leuks
alle orginele onderdelen er bij
en zo kan ik nog wel ff door gaan veel info willen mensen (ikke in iedere geval wel)

lijkt me ook wel niet meer dan normaal bij z,n groot bedrag (bij elke aankoop is dit wel handig)

te veel info bestaat in mijn ogen niet bij een aankoop van een motor
 
Laatst bewerkt:
Je hebt groot gelijk! :)

De motor is dit voorjaar vanuit amerika ingevoerd (geen schade motor of delen!!!)en sinds de zomer heb ik zelf de motor helemaal strak gemaakt brug eronder, zie ik zelf graag onder een motor.

Originelebrug kan je erbij krijgen en verder is er vrij weinig aan veranderd. Lowerlinks 20 en yoshimura slip zijn er later opgekomen. Originele uitlaat heb ik verkocht.

Waarom verkopen na klaarmaken?

Reden is dat ik een testritje heb gemaakt met een Hayabusa 2008 en wil nu niks anders. Heb alleen in de maand augustus 2 weken gereden en heeft stil gestaan tot nu toe met af en toe warm draaien.

Boekjes heb ik niet erbij gekregen. Prijs is altijd bespreekbaar en gaat voor iets aannemelijks wel weg, let op is alleen een vraagprijs.
 
Laatst bewerkt:
Ja de kleurstelling is idd apart. Nee geen inruil mogelijk, wel als iemand een busa k8 heeft :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan