Suzuki GSX-R 1000 K8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clixx

Die hard MF'er
23 apr 2008
420
0
GSX-R 1000 K8
- Akrapovic volledig uitlaatsysteem
- BMC luchtfilter (in juni gereinigd en opnieuw ingespoten)
- Brembo RCS 19 rempomp
- Brembo RCS 16 koppelingspomp
- Brembo M4 Monoblock remklauwen; (SBS DC Remblokken)
- Braking Wave SK2 remschijven (begin dit jaar vervangen)
- Rapid Bike EVO + QS (standaard en omgekeerd schakelen mogelijk)
- PP Tuning Remhendelbeschermer
- PP Tuning Clip-ons
- Renthal Handvaten
- Valtermoto Remschakelset
- Valtermoto Tankdop snelsluiting
- WP Super Competition 4618 shock (begin dit jaar service gehad)
- WP gesloten cartridge, skf keerringen (begin dit jaar service gehad)
- WP Stuurdemper
- Stompgrip
- Carbon frame covers
- Carbon Crashprotectie (blok en bulletsliders)
- GB Racing Crashprotectie
- CRC Racekuipen, op de topkuip/linker zijpaneel zit een beschadiging wegens een lullige val in de paddock. Dit is goed te repareren.
- D.I.D. Ketting en tandwielen (in goede staat, extra tandwielen aanwezig)
- Gasklephuis is in Juni gereviseerd door Hoegee
- Bougies in Juni vervangen

Er staat momenteel 13800 km op de teller, de stand is hoger dan in werkelijkheid door afwijking van de vertanding. Het motorblok heeft bij de 10.000 km preventief een revisie gehad door de vorige eigenaar.

2 Sleutels en CVO document aanwezig. De motor kan dus op kenteken gezet worden.
Al met al een zeer complete motor die goed is onderhouden. Om de 4 a 5 dagen de olie + filter vervangen.





5450,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.