Suzuki GSX-R 600 1999, €3500

masterVFR

Die hard MF'er
24 nov 2003
900
0
kortgene
Te koop GSX-R

Km stand: ongeveer 24.000
Bouwjaar 1999
Banden: Goed (Pirelli supercorsa's)
Ketting: Goed
Wel een aantal krassen rechts, niet heel diep
beschadiging linker kuipdeel (zie foto, ook oppervlakkig)
Door de beschadigingen is de prijs laag: 3500,- (vaste prijs)
Inclusief LSL stuurdemper
Inclusief Orginele uitlaat, wel beschadigd
Inclusief Valdoppen
Voor info mail naar: sndr at zeelandnet.nl
gsxrzijkantweb.jpg

gsxrschuinvoor.jpg

zijkantgsxrschade.jpg


:]
 
Laatst bewerkt:
:9~
had ik maar had ik maar..... genoeg geld en een zwaar rijpie!!!
ik kan je alleen als arme student een prijzig kickie geven gratis!

succes met de verkoop, maar dat is geen probleem
 
Kan je nog een beter fotootje maken van de schade aub? (zonder glinstering van het licht :P )

Of is die witgrijze kras vlak achter de R de enige schade?
 
Kan je nog een beter fotootje maken van de schade aub? (zonder glinstering van het licht :P )

Of is die witgrijze kras vlak achter de R de enige schade?
Of u koopt een brilletje?

Op de 2e foto is duidelijk schade te zien. En da's meer dan die glinstering die u meent te zien. Lijken zelfs stukken geschuurd te zijn? Maar da's me niet helemaal duidelijk.
 
Of u koopt een brilletje?

Op de 2e foto is duidelijk schade te zien. En da's meer dan die glinstering die u meent te zien. Lijken zelfs stukken geschuurd te zijn? Maar da's me niet helemaal duidelijk.
klopt idd, de vorige eigenaar is er mee onder uit gegleden bij een stoplicht. Hij heeft toen de kap opgeschuurd om hem over te willen spuiten. Maar toen bedacht hij zich dat er een kleur verschil op zou kunnen treden en heeft hij het zo gelaten, en ik dus ook. Maar als je goed zoekt (marktplaats oid) kan je wel een tweede hands kap vinden voor een fatsoenlijk prijsje. Ik zal morgen nog wel even een betere foto proberen te maken.
 
ruilen met een vfr400r nc 24 uit '88 met maaar 90000+ km op de teller en dan betaal ik de rest in januari 2008





:9

ah please
 
Terug
Bovenaan Onderaan