Suzuki GSX-R 600 1999 te koop/ruil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin P

Crashtest dummy
22 aug 2011
6.632
4.812
Lemelerveld
Hierbij een Suzuki GSX-R 600 uit 1999.

Ik heb deze motor kort geleden aangeschaft omdat ik eens wat anders wilde proberen naast mijn grote all-road motor. Helaas is een racer toch niet voor mij dus neem ik weer afscheid van deze motor.

Start, loopt en rijdt goed. Met zijn 110 pk is hij zeker snel te noemen, maar ook handzaam te rijden onderin de toeren.

Is voorzien van een Laser sport demper, geeft een mooi sportief geluid, maar met gemonteerde DB-killer niet storend luid en overal toegestaan. Is makkelijk te verwijderen met een inbus sleutel (zie foto).
De banden hebben nog ruim voldoende profiel.
De voorremblokken zijn ca 100 km oud.

Heeft wat schuif schade en een barstje in de kap naast de kuipruit (zie foto). Dit klappert niet en geeft geen problemen. Leuke motor om optisch op te knappen, een streetfighter van te maken of gewoon simpelweg mee te rijden en ervaring op te doen.

De km-stand loopt nog iets op omdat ik er toch nog af en toe mee rijdt.

De vraagprijs is €1000,-
Eventuele inruil mogelijk van een (inleg van 1 van beide kanten natuurlijk bespreekbaar):
- Lichte all-road/adventure/dual-sport motor (250 tot 650cc).
- 2 takt enduro/cross motor (liefst met kenteken).

Foto's:

bc1ae2d3-359b-4046-b108-ea4c4b5d981d.jpg

3241765b-2e27-4a16-a2dc-80ccf2cf581e.jpg

cac5a8ea-80d6-45b9-add6-1ae8ba3e07f4.jpg


Vragen of opmerkingen zijn natuurlijk welkom.

Mvg Erwin van Putten
 
Laatst bewerkt:
Niemand zin in een winterprojectje?

Ook te ruil voor een lichte All-road of goedkoop te rijden vervoer motor.
 
Deze heeft idd optisch wat dingetjes, maar is gewoon startklaar en loopt als een speer.

Ik heb op MP gekeken en de goedkoopste van daar als richtprijs genomen. Dus zit wel redelijk in de richting zou ik denken.
 
Geintresseerd. Kan je privébericht sturen? Net geregistreerd en kan niet vinden waar.
 
Na privébericht is BasRo er achter gekomen dat het geen A2 fiets is.

Wel mooi weer voor een proefrit niet?
 
Zoals hij er nu bij staat exact 400 meter geleden:

- Klepspeling gecontroleerd, alles binnen specificaties van de manual.
- Rateltje uit het blok gehaald, de automatische nokkenas kettingspanner is zoals bij blijkbaar alle SRAD's overleden. Zit keurig netjes een handmatige in, is weer bijgesteld, geen gekke bijgeluidjes/rateltjes meer.
- Onderweg naar de kleppen kwam ik tegen dat deze motor voorzien is van een K&N uitwasbaar vervangingsfilter, ook gelijk maar even proper gemaakt. Scheelt toch misschien weer een paar pony's.

Komt dat zien komt dat kopen.
 
Als je geduld genoeg hebt in onderdelen verkopen haal je er meer als 1000 euro uit.
Ik had geen zin in een motor in 1000 stukjes in de garage, anders had je gelijk.

+ Dat ik het moeilijk over m'n hart kan verkrijgen een goede motor in stukjes te trekken.

Verkocht tegen bijna de vraagprijs dus kan een slotje op!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan