Suzuki GSX-R 600&750 deel 1: Rijden zónder compensatiedrang!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik strompel morgen ook ff de schuur in. Circuitragbak wassen, remblokken vervangen en poetsen dan is hij wel klaar voor de laatste race.

Goed bezig :Y

Hmm, dus nog steeds niet optimaal Roy dat met je scheenbeen ? Hoop dat het over 2 weken weg is?

Anders moet ik voor je invallen :+
 
Zal wei een Ruchhauwer met wf technology zijn,ben er zelf ook zo een,sjoch net op,n centimeter of twa,
_O-

"Hjit op hjit", sei de smid en hy sette syn wyf mei de bleate gat op it kachellid. :+
zijn die platen al op weg Pier?


Frysk–Nederlânsk wurdboek zegt :+ Hoe gjit it ermee . ;)

Ik moat nei de dokter daarna morgen gaan platen de op de post Marten.Zat een beetje volgeboekt de afgelopen week.
 
Goed bezig :Y

Hmm, dus nog steeds niet optimaal Roy dat met je scheenbeen ? Hoop dat het over 2 weken weg is?

Anders moet ik voor je invallen :+

Nee, dat is niet met 2 dagen over. Kan best lang duren. Maar hoe dan ook ga ik 19 oktober de baan op!

Dat gaat je lukken! Het enige wat jij (Roy) moet doen is uitrijden :P

Niet eens! Starten en 1 ronde in elke race is al genoeg!
 
Nee, dat is niet met 2 dagen over. Kan best lang duren. Maar hoe dan ook ga ik 19 oktober de baan op!
Komt dan wel goed Roy . :Y
Niet eens! Starten en 1 ronde in elke race is al genoeg!

Mag ik de rest dan rijden dan trek ik je pak wel aan niemand die het dan in de gaten heeft :P Okee.....rondentijden zullen 1 min langzamer zijn geen KD met 80 km per uur door de Haarbocht heen _O-
 
_O-


Je bent er toch de 18e ook al of niet ?

Daar zit wel een kans van in ;)
De 18e viert mijn neefje een verjaardag in Haarlem en mijn schoonmoeder haar verjaardag in Assen. De kinderen gaan vanaf de 18e ook logeren in Assen. Naar beiden moeten we heen.
Papa gaat de 19e rijden.
We gaan eens even kijken hoe we dat allemaal moeten regelen en fixen.

Ik dacht eraan om gezellig met Roy en papa Roy op het circuit te slapen, na de BBQ, in de statiewagen op een luchtbed met mijn dekbed mee. Maar het is al best koud in de avond / nacht. Nu kan ik natuurlijk ook na de BBQ naar mijn schoonouders rijden en dan 's morgens weer terugkomen.
Dan is iig de motor al 's avonds gekeurd etc (als ze dat doen bij 2theexperience?).
Het wordt een gesleep met kidz, aanhang, motoren en karretjes :P

Kortom. Ik weet het nog niet!
 
Zelfs dat geloof ik niet :P Pak zit mij al strak, je krijgt met wat geluk je benen erin en denk dat een arm al niet eens lukt ;)

Minder drinken, meer hardlopen :P


Tip, op MP staan vaak erg mooie race overalls te koop, ik kijk elke avond even of diegene die ik wil er in mijn maat wordt aangeboden.
En soms voor erg lage prijzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan