Suzuki GSX-R 600&750 deel 4: BBQ's, circuits en de weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal wel 1080p hebben met de laatste 0 als typfout.

Je hebt nu de SJcam 5000. 170 euro met goed beeld en trillingsarm (kost wel stukje beeld) of de sj4000 die ik voor de gimbal heb (Beeld in race 2 van laatste verslag) voor minder dan 100 euro.
 
Je hoort ook niet achterom te kijken, maar lees dat ene zinnetje :P


Voor de auto heb ik de Blackvue 650 serie, met spanningscontrole.
Is erg gaaf om terug te kijken. Je kan front en rear tegelijk kijken, met GPS en kaart.

p.s. De kapotte camera is dezelfde, maar dan de standalone versie zonder de rear connectie optie.

51EuYDa3EdL._SY355_.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die stond er naast, maar bij deze wil ik best een potje kont trommelen :9~~


Heb je het ooit weleens gedaan met een politievrouw :?

Van horen zeggen :+
Als je bezig bent dan krijg je plots een 9mm loop in je bilnaad geduwd............

Lukt het niet om het in 1 keer .... het 4 keer te doen dan hoor je 1 knal........wel gedempt :P :+ _O-
 
Normaal is een setting op de wasmachine.

Ja, ik sta onderdelen te duiken en reed niet eens achter een Duc of Harley!
jah snapte het wel, maar ik denk je camera zit toch best goedd achter de kuip.. hoe ken die er dan af getikt worden door rond vliegende stukjes honda (als geen duc of harley was dan moet het wel een honda zijn geweest :P )
 
jah snapte het wel, maar ik denk je camera zit toch best goedd achter de kuip.. hoe ken die er dan af getikt worden door rond vliegende stukjes honda (als geen duc of harley was dan moet het wel een honda zijn geweest :P )

Nee niet eens! Yamaha.

Maar met 200kmh kont een stukje plastic best hard aan en die heeft net op de camera geramd wss.

Als ik hem nou terug had gekregen had ik het geweten...
 
Ik had afgelopen race op de veenslang een DB killer van een coureur voor me tegen mn spatbord, die is compleet aan barrels.. en blijkbaar ook voorband, zag ik eergisteren met prepareren voor de race van dit weekend. Super lucky dat die niet lek gegaan is! Beste hap er uit van een cm of 2 diep. :o
 
Laatst bewerkt:
Ik had afgelopen race op de veenslang een DB killer van een coureur voor me tegen mn spatbord, die is compleet aan barrels.. en blijkbaar ook voorband, zag ik eergisteren met prepareren voor de race van dit weekend. Super lucky dat die niet lek gegaan is! Beste hap er uit van een cm of 2 diep. :o

Je zal zo'n ding tegen je helm krijgen! Van een haaievin word je al niet blij laat staan van een stuk metaal.
Toen ik rondje fietste om de camera te zoeken zag ik op het einde rechte stuk ook nog een DB killer liggen.
 
Laatst bewerkt:
Je zal zo'n ding tegen je helm krijgen! Van een haaievin word je al niet blij laat staan van een stuk metaal.
Toen ik rondje fietste om de camera te zoeken zag ik op het einde rechte stuk ook nog een DB killer liggen.
Die zou best eens van dezelfde rijder geweest kunnen zijn. Q1 verloor hij hem op het rechte stuk, na reparatie en een nieuwe DB killer voor de 2e keer tijdens de race, op de veenslang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan