Suzuki GSX-R 600&750 deel 5: To BBQ or not to BBQ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je net zo snel bent op het circuit als het aanmaken van een nieuw topic.... gas erop! Waar blijft dat nieuwe deeltje? :P

Ah ja, het is alweer zo ver.

Regel ik morgen even!

Lekker is dat he beetje knutselen in de winter. Mijn GSX-R is een Fred Flintstone mobiel op het moment. :P Zit niks meer in op wat elektronica, een voorvork en achtershock na.

Ik heb helaas geen voorjaarstraining. Winter trainen doe ik voornamelijk op de kartbaan met wat kart race clinics en een paar endurance races. 14 april SGT bij CRT Holland worden mijn eerste meters op de motor voor de eerste Supercup race losbarst op 15 april.

Knutselen... ben in nieuw huis aan het knutselen de komende 6 maanden :X

Jij kent zeker niet nog wat beunhazen in de Achterhoek? ;)
 
Ik kan een hoop op W installatie gebied en m'n maatje op E installatie gebied :P In de achterhoek.. euhmm.. Gerrit? Of hoe heet die kleine.. Niels? Zijn W installateurs toch? Bouwtechnisch geen idee.
 
Ik kan een hoop op W installatie gebied en m'n maatje op E installatie gebied :P In de achterhoek.. euhmm.. Gerrit? Of hoe heet die kleine.. Niels? Zijn W installateurs toch? Bouwtechnisch geen idee.

Water en Elektrisch?

Maar ja, heb Gerrit al wel wat advies gevraagd. Verwarming in mijn schuur 8-)
 
Laatst bewerkt:
Water en Elektrisch?

Maar ja, heb Gerrit al wel wat advies gevraagd. Verwarming in mijn schuur 8-)

W is werktuigbouwkunde en E is elektra idd. Ik zit zelf ook in de verwarmingsbranche, vandaar dat ik Gerrit en Niels wist.

Verwarming in je schuur is heel goed zelf te doen met wat advies idd! En wel zo lekker in de winterperiode haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan