zzzuki
MF veteraan
Vermaak je je een beetje ome Willem met het kijken naar het songfestival?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Das ook een goeie jaOp een droge baan denk ik 1:50, natte baan 2:01
Vermaak je je een beetje ome Willem met het kijken naar het songfestival?
Dan mag ik hopen dat je het over motorrace talenten hebt?!We hebben 2 nieuwe Roy's en Gé's
Heb wel iets beter te doen
Dat word idd snel zwart. Maar moet je al zo snel wisselen van olie? Waarom? Door hoge temperaturen?Nou Willem, mailen met die data dus en in Brno doen we het nog dunnetjes over. Alleen daar met elektrische BBQ... mag niet met vuur.
En ik rij er 3-4 dagen mee, verkleuren staat er los van. Olie word snel zwart door vuiligheid in je blok.
doneNou Willem, mailen met die data dus
en in Brno doen we het nog dunnetjes over. Alleen daar met elektrische BBQ... mag niet met vuur.
En ik rij er 3-4 dagen mee, verkleuren staat er los van. Olie word snel zwart door vuiligheid in je blok.
Oeh BBQ data! (Had ik ff gemist) Ik zal de agenda er eens bij pakken binnenkort (als ik als nieuweling tenminste ook mag komen, of is het alleen voor de harde kern?)
Ik dacht vorige week bij motorparts-online.com een mooie deal te hebben, ze hadden 1 achtershock met een paarse veer (originele shock). Voor 85 euro, dus ik dacht die moet ik hebben! Pakketje binnen, vol verwachting open ik het pakketje maar shock en veer waren in heel slechte staat...
Het paarse omhulsel van de veer was al helemaal gebarsten en eraf gebutst op sommige plekken. Dat stond niet op de foto's en hij had voor de staat 4 van de 5 sterren... Klopt aardig als 5 sterren voor slechte staat staat...
Hij is al retour op kosten van motorparts, dat is altijd wel prima geregeld. Maar ik was gewoon een beetje teleurgesteld Ik had gehoopt een leuke deal te hebben, maar als iets te goed lijkt om waar te zijn...Hun mailen en retour sturen roozie heb je betaald toevallig via Paypal.Dan zou je ook daar een klacht kunnen indienen als motorparts-online.com moeilijk gaat doen?
Dat word idd snel zwart. Maar moet je al zo snel wisselen van olie? Waarom? Door hoge temperaturen?
Oeh BBQ data! (Had ik ff gemist) Ik zal de agenda er eens bij pakken binnenkort (als ik als nieuweling tenminste ook mag komen, of is het alleen voor de harde kern?)
Ik dacht vorige week bij motorparts-online.com een mooie deal te hebben, ze hadden 1 achtershock met een paarse veer (originele shock). Voor 85 euro, dus ik dacht die moet ik hebben! Pakketje binnen, vol verwachting open ik het pakketje maar shock en veer waren in heel slechte staat...
Het paarse omhulsel van de veer was al helemaal gebarsten en eraf gebutst op sommige plekken. Dat stond niet op de foto's en hij had voor de staat 4 van de 5 sterren... Klopt aardig als 5 sterren voor slechte staat staat...
Als aanvulling van voorgaande berichtje, ik reed op Assen 2 sessie lekke band, ik weet zeker dat ik ergens overheen gereden ben, maar uiteraard niet waarover... Maar op het moment dat ik het voelde, en over rechts naar beneden/achterwiel keek zag ik een zwarte wolk. (Degene die voor mij reed keek op dat moment toevallig achter zich, en zag ook een grote stof wolk). Door de kleur van de wolk was ik nog even bang dat ik misschien wel olielekkage/blok opgeblazen had oid, maar met even iets rustiger rijden zag ik geen lampjes op mn dashboard verschijnen dus t zal wel goed zijn dacht ik nog...
Toen wielen gewisseld, naar handgemaakte Dunlops D211, overgenomen van een bekende van ons, een cupracer. Hij waarschuwde nog, dotcode wel van 2010. Maar ik dacht 1 cuprace mee gereden, en 1500 km op straat, en ik rij niet zo hard dat ik het maximale van de band ga vragen dus ik wilde die bandjes wel overnemen. Ze voelden nog soepel en zacht toen ik ze overnam.
3e sessie daarmee gereden, maar bleef het gevoel houden dat achterband lek was (spanning 1,8). Hij had wel uitgelegd dat de banden zich heel anders zouden gedragen onderweg en dat ik daaraan zou moeten wennen, nou vooruit dan maar...
Maar start van sessie 4 ging het dus mis...
Nu dus geen vertrouwen meer in de band, die gaat naar de schroot... (net naar gekeken, is helemaal kneiterhard geworden in die ene sessie??
En geen vertrouwen meer in de achtershock, maar hebben al gekeken of we een gebrek kunnen vinden want hij lijkt ook opeens veel slapper. Maar geen stukje veer afgebroken, voor zover we kunnen zien geen ophangpunt of bout afgebroken. Geen lekkage sporen op de shock of band...
Bandje is in ieder geval geplakt, die er binnenkort maar weer onder zetten als de knie dat weer toelaat... Dan maar eens kijken hoe hij reageert met de 'vertrouwde' band eronder...
Maar wel vaag toch dat hij opeens zoveel slapper is?
Gezellig! Dan zal ik mn agenda eens gaan raadplegen...Zeker! The more the merrier!Die band, ik ken de D211 niet. Maar als je hem niet warm kan rijden zal je er nooit vertrouwen in krijgen. Daarbij is 2010 voor een circuitband érg oud.
Je weet dat je achterveer niet alleen een veer is? Daar kan ook olie en/of stikstof inzitten. Misschien lek gegaan en dat is de zwarte wolk misschien geweest.
Als aanvulling van voorgaande berichtje, ik reed op Assen 2 sessie lekke band, ik weet zeker dat ik ergens overheen gereden ben, maar uiteraard niet waarover... Maar op het moment dat ik het voelde, en over rechts naar beneden/achterwiel keek zag ik een zwarte wolk. (Degene die voor mij reed keek op dat moment toevallig achter zich, en zag ook een grote stof wolk). Door de kleur van de wolk was ik nog even bang dat ik misschien wel olielekkage/blok opgeblazen had oid, maar met even iets rustiger rijden zag ik geen lampjes op mn dashboard verschijnen dus t zal wel goed zijn dacht ik nog...
Toen wielen gewisseld, naar handgemaakte Dunlops D211, overgenomen van een bekende van ons, een cupracer. Hij waarschuwde nog, dotcode wel van 2010. Maar ik dacht 1 cuprace mee gereden, en 1500 km op straat, en ik rij niet zo hard dat ik het maximale van de band ga vragen dus ik wilde die bandjes wel overnemen. Ze voelden nog soepel en zacht toen ik ze overnam.
3e sessie daarmee gereden, maar bleef het gevoel houden dat achterband lek was (spanning 1,8). Hij had wel uitgelegd dat de banden zich heel anders zouden gedragen onderweg en dat ik daaraan zou moeten wennen, nou vooruit dan maar...
Maar start van sessie 4 ging het dus mis...
Nu dus geen vertrouwen meer in de band, die gaat naar de schroot... (net naar gekeken, is helemaal kneiterhard geworden in die ene sessie??
En geen vertrouwen meer in de achtershock, maar hebben al gekeken of we een gebrek kunnen vinden want hij lijkt ook opeens veel slapper. Maar geen stukje veer afgebroken, voor zover we kunnen zien geen ophangpunt of bout afgebroken. Geen lekkage sporen op de shock of band...
Bandje is in ieder geval geplakt, die er binnenkort maar weer onder zetten als de knie dat weer toelaat... Dan maar eens kijken hoe hij reageert met de 'vertrouwde' band eronder...
Maar wel vaag toch dat hij opeens zoveel slapper is?
Hij is al retour op kosten van motorparts, dat is altijd wel prima geregeld. Maar ik was gewoon een beetje teleurgesteld Ik had gehoopt een leuke deal te hebben, maar als iets te goed lijkt om waar te zijn...
Gezellig! Dan zal ik mn agenda eens gaan raadplegen...
Bandje zal inderdaad toch te oud geweest zijn, wat dat betreft heb ik misschien wel 'geluk' gehad dat ik maar met 10/15 km per uur gevallen ben, en niet op de baan zelf...
Ja dat wist ik, maar als hij olie zou lekken zou je dat moeten zien toch? (net als je voorvork keerring lek is?) Zie je er achteraf nog iets van als hij stikstof gelekt heeft?
Als je rijdt met de GP D211 op 1.8 bar dan moet je echt een paar rondjes flink gassen zodat ze harder worden.In het begin lijkt het idd net alsof je op eieren rijd.Heb zelf 3 sessie gereden met 2.0 en 2.1 voorzijde dan merk je niets .Later toen het warmer werd ben ik gezakt naar 2.0 voor en 1,9 achter dan is het echt 3 rondjes glibberen Vond de banden ervoor al erg hard roozie Meen nog dat ik tegen je gezegd had dat ik de dot al veel te oud vond!
Rij zelf nu met dot 2011 medium voor en Endurance achter ( deze banden zijn echt zacht en plakken nog als je de hand erop legt ) daarmee rij ik nog 2-3 circuitdagen en dan gaan ze weg Heb al nieuwe 2015 hier liggen rij zelf nooit met in mijn visie/beleving te oud rubber.Alle SRAD shocks die nu te koop zijn al dik 10 jaar toe aan een revisie Heb de mijne ook niet voor niets laten servicen.Eigenlijk moet je dit om de paar jaar laten doen olie wordt oud etc Hij moet opnieuw op druk gezet worden op druk meen 125 psi perslucht Dat jij dat durft om te gaan rijden met een geplakte band Ik niet en al zeker niet op het circuit
Moet zeggen dat ze naar mate de sessie vorderde inderdaad lekkerder gingen rijden... Die jongen had gezegd dat ik ze wel op 1,5 kon zetten, hij reed er cup mee op 1,0/1,1 Maar zoveel warmte ging ik er niet inkrijgen... Dus had ze al hoger gezet.Als je rijdt met de GP D211 op 1.8 bar dan moet je echt een paar rondjes flink gassen zodat ze harder worden.In het begin lijkt het idd net alsof je op eieren rijd.Heb zelf 3 sessie gereden met 2.0 en 2.1 voorzijde dan merk je niets .Later toen het warmer werd ben ik gezakt naar 2.0 voor en 1,9 achter dan is het echt 3 rondjes glibberen Vond de banden ervoor al erg hard roozie Meen nog dat ik tegen je gezegd had dat ik de dot al veel te oud vond!
Rij zelf nu met dot 2011 medium voor en Endurance achter ( deze banden zijn echt zacht en plakken nog als je de hand erop legt ) daarmee rij ik nog 2-3 circuitdagen en dan gaan ze weg Heb al nieuwe 2015 hier liggen rij zelf nooit met in mijn visie/beleving te oud rubber.Alle SRAD shocks die nu te koop zijn al dik 10 jaar toe aan een revisie Heb de mijne ook niet voor niets laten servicen.Eigenlijk moet je dit om de paar jaar laten doen olie wordt oud etc Hij moet opnieuw op druk gezet worden op druk meen 125 psi perslucht Dat jij dat durft om te gaan rijden met een geplakte band Ik niet en al zeker niet op het circuit
Ja zeker goed geregeld.TOP geregeld dan en ook van motorparts natuurlijk
Heb denk ik wel een leuke deal voor je roozie jij blij ik blij
Ik laat die paarse Hypro-veer onder mijn andere SRAD shock zetten deze is afkomstig van mijn weg SRAD motor.
Dan mag je die shock hebben voor 100 euro incluis opsturen en kosten overzetten veer.
Of....je laat je eigen shockbreker servicen c.a 160 kosten.
Dat is zeker zo maar te oud dot is te oudBandjes gaat opgevoel...
in principe rij ik met een achterband 3 en een voorband 6 dagen.
Maar mijn achterband is dan wel echt op.
[afbeelding]