Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag bij de BP Euro98 in de K4 gegooit en merkte dat de Suuz veel soepeler loopt en rijdt veel makelijker. Helemaal Top.

Hmm, ik tank geen BP meer omdattie dan een stuk slechter start (en het onderbuik gevoel geeft dattie ook minder lekker loopt)
Zelfs met Ultimate
 
Ja daarom. Ga laatste race dag wel met 102 rijden, dan blijft het systeem schoon.

Dat wordt dan 2x NO;1 *O*

Ik ook met 102 :] in de storm die a.s maandag en dinsdag komt _O-

De circuit SRAD staat al op 102 ron :t .Morgen de 1400 leeghalen en in bad doen en hem afvullen met 102.

De andere SRAD gaat de week erop op 102.
 
Dat wordt dan 2x NO;1 *O*

Ik ook met 102 :] in de storm die a.s maandag en dinsdag komt _O-

De circuit SRAD staat al op 102 ron :t .Morgen de 1400 leeghalen en in bad doen en hem afvullen met 102.

De andere SRAD gaat de week erop op 102.

4 motoren Willem?
Of heb je er nog meer?
Ben je ook zo'n verzamelaar net als mijn werkgever? :P
 
4 motoren Willem?
Of heb je er nog meer?
Ben je ook zo'n verzamelaar net als mijn werkgever? :P

Ik mag je werkgever wel Jurris }) Man met visie en gek op motoren. _O-

Had net als je werkgever de visie :+ O-) om nog 2 stuks erbij te kopen maar qua maat waren ze exact als een K4 750.Heeft weinig zin dus.

Heb er nu 4 dat is wel genoeg eigenlijk. ;) Heb het al druk genoeg om deze 4 dames te onderhouden. :P
 
Laatst bewerkt:
Wat en waar tank je nu dan?

Shell, en over het algemeen V-Power, nul problemen
Ik ben bereid overal te tanken indien nodig maar liever dus niet bij de BP
en ZEKER niet bij de 'witte' pomp, dan moet ik echt op damp rijden en geen andere optie meer hebben
(Mijn brandstoffilter is me dankbaar)
 
Elan, Gulf en sommige Tinq of enkele Texaco (bv Someren) tankstations verkopen nog 98 als je dat perse wilt tanken, maar dat wordt wel steeds moeilijker tegenwoordig. Bp heb ik nooit last van gehad, Shell V Power wel. Maar dat is eigenlijk euro 95 met toevoeging wat het euro 97 maakt. Mijn vorige auto liep alleen maar op 98 en dat is toch niet ideaal. :P
 
Johan spant de kroon... koopt alleen maar en verkoopt niets _O-
Vond dat ik met 6 al wel gek genoeg was :X

Ja niet alleen kwa motoren.
Hij heeft ook iets van 30 motor pakken. :')

Motoren:
Rs 250 chesterfield
KTM off-road/supermoto
Srad straat
Srad circuit
Duc 996 sps
Gsxr 1000 2008 circuit
Gsxr 1000 one million editie voor straat

En dan nog een paar auto's en touringcar, trekkers etc. :')

Hij had ook nog een gsxr 1000 K5 maar die heeft hij aan een collega verkocht. :P
 
Ja niet alleen kwa motoren.
Hij heeft ook iets van 30 motor pakken. :')

Motoren:
Rs 250 chesterfield
KTM off-road/supermoto
Srad straat
Srad circuit
Duc 996 sps
Gsxr 1000 2008 circuit
Gsxr 1000 one million editie voor straat

En dan nog een paar auto's en touringcar, trekkers etc. :')

Hij had ook nog een gsxr 1000 K5 maar die heeft hij aan een collega verkocht. :P

Ach ja, als je de plek en het geld er voor hebt? Aan een vrouw geeft hij het ook niet uit!

Wat je verkoopt dat ben je kwijt :X :+Vond zelfs ik :P

Dat is meestal juist mijn plan, weg, opgeruimd staat netjes.

Zeg... ook jij kan te ver gaan! ;)

Plan is er straks nog 3 te hebben.
Circuit
SM
RS250
En de 125 maar die komt weer in de woonkamer om er te blijven.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag dagje zolder gehad. Onverwachts perfect weer met veel zon en goede groepsindeling.

Helaas trekken (zoals te verawachten) mijn remschijven de huidige rem set-up niet. Blauw/zwarte plekjes op de schijf met een dikke donkere rand over de gehele schijf. Ook duidelijk merkbaar na 3 rondjes dat het remgevoel weg was en last van fading.

Desondanks, vrij constant 1.52.017 tot 1.54 gereden met nog zeker verbetering door andere schijven te steken.

Iemand tip? Prijs kwaliteit is het belangrijkste in de zoektocht... Looks vd schijven doen er btw niet toe voor me.
 
Vandaag dagje zolder gehad. Onverwachts perfect weer met veel zon en goede groepsindeling.

Helaas trekken (zoals te verawachten) mijn remschijven de huidige rem set-up niet. Blauw/zwarte plekjes op de schijf met een dikke donkere rand over de gehele schijf. Ook duidelijk merkbaar na 3 rondjes dat het remgevoel weg was en last van fading.

Desondanks, vrij constant 1.52.017 tot 1.54 gereden met nog zeker verbetering door andere schijven te steken.

Iemand tip? Prijs kwaliteit is het belangrijkste in de zoektocht... Looks vd schijven doen er btw niet toe voor me.
Balen Roel, er staat mij waarschijnlijk hetzelfde te wachten. Bij mij komt de Brembo pomp en SBS sr blokken er binnenkort op. Ik rij wel veel minder hard als jou, dus misschien valt het mee. Zal ook vast eens gaan rondkijken op het net. Vond die braking schijven altijd wel mooi :Y
 
Hijs vol hoor
Tisvol-28-m3-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan