Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had maandag nog een circuitdagje te Assen.

Warm dagje had er heel veel last van kon niet op tempo komen.Geen zuurstof, kon het max 4 rondjes volhouden.

Moet zeggen dat het rijden wel erg goed ging en geen fouten.Bochten gingen voor mijn doen meteen al lekker soepel en vlotjes.

Knie lekker links recht op de grond bleek toch nog een 2:10 te hebben gehaald wat aanvoelde als een 2:20 ?

full
 
Lekker bezig!

Het is inderdaad niet prettig als het te warm is. Ik krijg het dan ook benauwd of raak gauw uitgeput omdat ik dan zweet als een otter.
 
Lekker bezig!

Het is inderdaad niet prettig als het te warm is. Ik krijg het dan ook benauwd of raak gauw uitgeput omdat ik dan zweet als een otter.

Merci ben niet geheel ontevreden Almeria was dan toch een succes in het nemen van bochten zonder te ( of teveel te ) remmen *D

Ik sukkel sowieso al met het lucht-happen dit doe ik niet correct naast COPD.Verder is mijn conditie lik me vestje :X Ook ik zweet als een otter _O- mijn pak is zeiknat van binnen.

Op een gegeven moment haakte ik aan bij de snelste van de groep zij reden een 1;59 ongeveer.Moest nog uitwijken om die ene bij de Bult niet te raken zo veel sneller ging ik door die bocht heen als zij beide? Net voor hoge heide liepen ze weer uit en kon ik ze niet meer volgen -O-
 
Laatst bewerkt:
Had maandag nog een circuitdagje te Assen.

Warm dagje had er heel veel last van kon niet op tempo komen.Geen zuurstof, kon het max 4 rondjes volhouden.

Moet zeggen dat het rijden wel erg goed ging en geen fouten.Bochten gingen voor mijn doen meteen al lekker soepel en vlotjes.

Knie lekker links recht op de grond bleek toch nog een 2:10 te hebben gehaald wat aanvoelde als een 2:20 ?

[afbeelding]
Hopen dat het straks als je de race academy gaat doen, rond de 20 graden droog en met een licht briesje is Willem. Zou wel lekker zijn als je maximaal kan profiteren van zo'n cursus :] .
 
Merci ben niet geheel ontevreden Almeria was dan toch een succes in het nemen van bochten zonder te ( of teveel te ) remmen *D

Ik sukkel sowieso al met het lucht-happen dit doe ik niet correct naast COPD.Verder is mijn conditie lik me vestje :X Ook ik zweet als een otter _O- mijn pak is zeiknat van binnen.

Op een gegeven moment haakte ik aan bij de snelste van de groep zij reden een 1;59 ongeveer.Moest nog uitwijken om die ene bij de Bult niet te raken zo veel sneller ging ik door die bocht heen als zij beide? Net voor hoge heide liepen ze weer uit en kon ik ze niet meer volgen -O-

Zweten is niet zo erg, dat doe ik ook. Maar het klinkt alsof er wel wat meer bij je loos is, 4 rondjes is wel erg weinig hoor.

Noooou, als die 10sec per ronde sneller waren zal er weinig aanhaken zijn? Een paar bochten zien is wat anders he? :P

Maar 2.10 is dichtbij je PR dus netjes! Nu zien dat je ze met wat regelmaat erop zet, GO GO GO! :)
 
Van het weekend weer eens wat kilometers gemaakt, vanaf Den Bosch door de Loonse en Drunense Duinen en zo naar het Land van Heusden en Altena, lekker vlot van terrasje naar terrasje met als afsluiter een bbq. ;)

Eerst eens 2 poser pics van mij met de gixxer:
IMG-20180521-WA0051-Medium.jpg

IMG-20180521-WA0052-Custom.jpg

En wat random foto's: :P
2018-05-21-13.10.15-Medium.jpg

2018-05-21-13.17.43-Medium.jpg

2018-05-21-12.05.39-Medium.jpg

IMG-20180521-WA0049-Medium.jpg

2018-05-21-12.05.35-Medium.jpg

Komend weekend Texel weer eens onveilig maken. :P
 
In Texel zal het aantal zwangerschappen weer toegaan nemen zo te lezen Johan _O- :+

Mooie foto's kerel leuke groep hebben jullie :t

Ik ben vandaag dan maar begonnen om mijn voorvork cartridge te wisselen voor de Matris.

Wat wordt die voorvork olie al snel vies na slechts 12 dagen ermee gereden te hebben. :?

zsex9kleaedo.jpg


ekfv8dy.jpg


Op naar de 1;45 Assen :+
 
De brommer geloof ik wel, maar hoe is het de zomer body Willem? :+

Zadeltas was ook op tijd binnen, die gelijk geprobeerd:
2018-05-24-21.47.41-Medium.jpg

2018-05-24-21.46.33-Medium.jpg

2018-05-24-21.54.54-Medium.jpg

2018-05-24-21.55.19-Medium.jpg

Zit prima, twijfel of ik het netje nog extra erover doe. Maar dit scheelt wel de zware dingen op mijn rug. :) Scheelt een hoop gewicht op mijn rug iedere keer, en hoef ik niet telkens een relatief grote tas achterop mee te nemen. :) Een paar schoenen, spijkerbroek, toilettas en zo nog wat spullen passen er al in, dus voor een enkele overnachting al meer dan zat.
 
Laatst bewerkt:
De brommer geloof ik wel, maar hoe is het de zomer body Willem? :+
Uitgezakt met overgewicht :+
Zit prima, twijfel of ik het netje nog extra erover doe. Maar dit scheelt wel de zware dingen op mijn rug. :) Scheelt een hoop gewicht op mijn rug iedere keer, en hoef ik niet telkens een relatief grote tas achterop mee te nemen. :) Een paar schoenen, spijkerbroek, toilettas en zo nog wat spullen passen er al in, dus voor een enkele overnachting al meer dan zat.


Jij moet echt aan een BMW met zijkoffers man _O- :P :+
 
Van het weekend weer eens wat kilometers gemaakt, vanaf Den Bosch door de Loonse en Drunense Duinen en zo naar het Land van Heusden en Altena, lekker vlot van terrasje naar terrasje met als afsluiter een bbq. ;)

Eerst eens 2 poser pics van mij met de gixxer:
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat random foto's: :P
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komend weekend Texel weer eens onveilig maken. :P
Heeft die ene gast nou een donker ruitje op zn V-strom? Zie je niet veel op een toerfiets :]
 
Uitgezakt met overgewicht :+Jij moet echt aan een BMW met zijkoffers man _O- :P :+
Stiekem wel :+

En bij jouw heeft het een beetje weg van die wielrenners, super lichte fietsjes met alle opties en zelf niet zo aerodynamisch zeg maar :+
Heeft die ene gast nou een donker ruitje op zn V-strom? Zie je niet veel op een toerfiets :]
Nee dat klopt, wel een gaaf ding zo!

V Strom 1000 met wat leuke opties zou best wel een opvolger kunnen zijn, zeker als ik wat meer lange ritten wil gaan maken. :Y
 
Stiekem wel :+

En bij jouw heeft het een beetje weg van die wielrenners, super lichte fietsjes met alle opties en zelf niet zo aerodynamisch zeg maar :+Nee dat klopt, wel een gaaf ding zo!

V Strom 1000 met wat leuke opties zou best wel een opvolger kunnen zijn, zeker als ik wat meer lange ritten wil gaan maken. :Y
Mn vader heeft er een, hij is wel heel lang hoor voor het betere bochtenwerk :] . Een Yamaha tracer 900 kun je ook met koffers en verstelbaar ruitje kopen, die schijnen wel aardig te sturen. En het is een 3 cilinder :9~
 
Dat klopt, MT09 Tracer, super gaaf ding en best een hooligan machine. Alleen over de speedwoble problemen en zo nog wat die dingen. Plus dat ie erg 'licht' is. Ik twijfel wel erover. :)
 
Dat klopt, MT09 Tracer, super gaaf ding en best een hooligan machine. Alleen over de speedwoble problemen en zo nog wat die dingen. Plus dat ie erg 'licht' is. Ik twijfel wel erover. :)
Het nieuwe model is maar liefst 5 cm langer om die speedwobles tegen te gaan. Die oudere modellen zullen wel goedkoper worden nu. Ook heeft dat ding geloof ik 3 modes voor de gasreactie waarvan er maar 1 bruikbaar is :? .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan