Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik aan de OP worden toegevoegd? :)

Van het weekend een tripje naar Zeeland gedaan, uiteraard een stop gemaakt om wat foto's te maken, dus nu mag hij er tussen :P

[afbeelding]
  • 600 uit 2004
  • andere kuipenset (van blauw naar zwart/fluor geel)
  • MotoGP fluor gele rimstriping
  • donkere kuipruit
  • bar ends
  • framesliders
  • knipperlichten voor aangepast
  • RAM mount + USB lader

Mooi geworden!

Strakke (en volgens mij duidelijke) knippers ook!

:t :t
 
Laatst bewerkt:
Mag ik aan de OP worden toegevoegd? :)

Van het weekend een tripje naar Zeeland gedaan, uiteraard een stop gemaakt om wat foto's te maken, dus nu mag hij er tussen :P

[afbeelding]
  • 600 uit 2004
  • andere kuipenset (van blauw naar zwart/fluor geel)
  • MotoGP fluor gele rimstriping
  • donkere kuipruit
  • bar ends
  • framesliders
  • knipperlichten voor aangepast
  • RAM mount + USB lader

Strakke bike!! Heb dit niet eerder gezien met fluor geel staat echt heel mooi :+
 
Ik heb even wat pagina's door moeten werken om weer bij te lezen. Het lijkt wel een groepsapp!
La Diabla welkom en gefeliciteerd met je 750 K4, een van de mooiste oude Gixxers wat mij betreft. Ik ben een beetje een overloper uit het 1000 topic, ik zit hier ook weleens, stiekem is dit een gezelliger topic.
KVD88 mooie foto met je nieuwe gepimpte kuipen.
 
_O-

Toen ik geen GSXR meer had en een 600RR had gekocht was ik ook wel droevig. Van het o zo levendige, toen nog GSXR750 topic, naar het o zo saaie 600RR topic.

Daar zeggen ze eens in de 2 maanden soms eens iets. Het circuit 600RR topic is wat levendiger \ gezelliger, maar toch.

De vreugde toen ik hier weer kon kletsen was (is) enorm!! _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
De lokale bekleder, bij voorkeur voor auto's/motoren kan je daar wel mee helpen. Ik heb mijn zadel een aantal jaar geleden laten verhogen bij een man die normaal auto's bekleed (dat was in Eindhoven).


Edit: de topictitel is overigens niet echt meer van toepassing met deze temperaturen enzo :)


Die kerel in EIndhoven is die verhuist of zo Alex, kon hem niet meer gevonden krijgen :?
 
Ik heb even wat pagina's door moeten werken om weer bij te lezen. Het lijkt wel een groepsapp!
La Diabla welkom en gefeliciteerd met je 750 K4, een van de mooiste oude Gixxers wat mij betreft. Ik ben een beetje een overloper uit het 1000 topic, ik zit hier ook weleens, stiekem is dit een gezelliger topic.
KVD88 mooie foto met je nieuwe gepimpte kuipen.
:P
 
Hi all :W

Komend weekend ga ik bij een dealer om de hoek kijken bij een 750 uit 2004. Hij ziet er prima uit op het oog, en onderhoudshistorie is aanwezig. 45k op de teller. Na 7 jaar rondhobbelen op een gs500 gaat dit wel een redelijk stap zijn. Proefrit zal met gezonde wedstrijdspanning zijn :P

Iemand suggesties waar ik op moet letten? Ik heb het forum al redelijk doorgespit. Ik zag al een melding over trillende remmen. Hij komt met 3 maanden garantie, maar altijd fijn als ik iets voor kan zijn natuurlijk.
 
Bij mijn fiets kwam de trilling bij remmen door het balhoofd. Ff vingers er tegenaan en de fiets inveren en als je speling voelt weet je genoeg.
 
Hi all :W

Komend weekend ga ik bij een dealer om de hoek kijken bij een 750 uit 2004. Hij ziet er prima uit op het oog, en onderhoudshistorie is aanwezig. 45k op de teller. Na 7 jaar rondhobbelen op een gs500 gaat dit wel een redelijk stap zijn. Proefrit zal met gezonde wedstrijdspanning zijn :P

Iemand suggesties waar ik op moet letten? Ik heb het forum al redelijk doorgespit. Ik zag al een melding over trillende remmen. Hij komt met 3 maanden garantie, maar altijd fijn als ik iets voor kan zijn natuurlijk.

Er heerst een K4 virus!! Het verspreid !! Komt vast door de warmte _O-
Succes met het kijken \ rijden \ kopen!!

De K4 experts zullen vast niet lang op zich laten wachten met wat tips. :+ :t

Garantie is altijd prettig, want meestal kan je nooit tijdens een proefrit alles naar boven halen. Zeker wanneer je niet bekend bent met het type motor.
 
Laatst bewerkt:
Hi all :W

Komend weekend ga ik bij een dealer om de hoek kijken bij een 750 uit 2004. Hij ziet er prima uit op het oog, en onderhoudshistorie is aanwezig. 45k op de teller. Na 7 jaar rondhobbelen op een gs500 gaat dit wel een redelijk stap zijn. Proefrit zal met gezonde wedstrijdspanning zijn :P

Iemand suggesties waar ik op moet letten? Ik heb het forum al redelijk doorgespit. Ik zag al een melding over trillende remmen. Hij komt met 3 maanden garantie, maar altijd fijn als ik iets voor kan zijn natuurlijk.

3 stuks gehad, nooit trillende remmen. Stva wel, zie op.
 
Thnx voor de snelle antwoorden! Hier kan ik wel iets mee.

Ben alleen nog op zoek naar de kleurstellingen in NL. Ik ga kijken naar een geel/zwarte, maar kan deze niet terugvinden als 'uitgebracht op de Nederlandse markt'. Import hoeft natuurlijk geen probleem te zijn.. Schadefiets natuurlijk wel.

> aanvulling: check op rdw laat zien dat het geen import is.
 
Laatst bewerkt:
Import ben ik zelf niet zo'n fan meer fan.

Die dingen zijn enorm fraude gevoelig.

Gestolen motoren zijn schijnbaar niet heel moeilijk weer "legaal" te krijgen. Duitse dan in ieder geval is mij verteld.
 
Ik heb even wat pagina's door moeten werken om weer bij te lezen. Het lijkt wel een groepsapp!
La Diabla welkom en gefeliciteerd met je 750 K4, een van de mooiste oude Gixxers wat mij betreft. Ik ben een beetje een overloper uit het 1000 topic, ik zit hier ook weleens, stiekem is dit een gezelliger topic.
KVD88 mooie foto met je nieuwe gepimpte kuipen.

Hahaha ja wat een gezelligheid hier hè dat vind ik nou ook :)
Dank je wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan