Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Beste rijders,

Hier de praktische info over het Vrij Rijden op zondag 14 juli. Mocht je vragen, opmerkingen en dergelijke hebben, dan graag naar info@rszmotorsport.nl.

Aankomst 13 juli
Op zaterdag 13 juli is op het TT Circuit de 501 Endurance. Dit betekent dat jullie vanaf 1900 uur de paddock op kunnen.

Pitboxen
Gezien de 501 zullen op zaterdag vanaf ca 1900 uur de pitboxen beetje bij beetje vrijkomen. Deze keer kun je een pitboxsleutel ophalen bij 2 The Experience (Jordy van Overeem), zij staan in en rond pitbox 3&4. Neem de huur à € 100 en de borg à € 100 svp contant en gepast mee.

Inschrijven
Inschrijven doen we in ’s ochtends in het Techno Center. Er zullen drie inschrijfrijen zijn: Fast / Medium / Light. Kijk even als je het gebouw binnenstapt naar boven waar de bordjes voor elke rij aan het plafond hangen, zodat je in de juiste rij gaat staan. Na de inschrijving verhuist het secretariaat naar het kantoortje op de hoek tegenover start/finish.

Service
Daro Motorshop (bandenservice) en RR Motorsports (banden- en andere service) zijn weer aanwezig. Daro staat meestal zo halverwege de pitboxen en RR Motorsports vindt je in de grote witte vrachtwagen met hun naam erop.

Tijdschema
Hieronder bijgevoegd.

Ik ben er zelf deze keer niet bij en wens jullie allen dus alvast heel veel plezier!

Met sportieve groet,

Christiane Admiraal
Wedstrijdsecretariaat




180290 RSZ motorsport banner nov.png


Emmaplein 139 | 5211 VZ ’s-Hertogenbosch | Tel. +31 622 791 721 | info@rszmotorsport.nl | www.rszmotorsport.nl






 
Gaan we, gezien je pas om 19:00 de paddock op kan, nog samen eten of doen we dat voor die tijd afzonderlijk?
 
Gaan we, gezien je pas om 19:00 de paddock op kan, nog samen eten of doen we dat voor die tijd afzonderlijk?

Meestal kan je er nog wel wat eerder op en als we gelijk bestellen en dan opzetten kunnen we uiterlijk 20:00 (in het slechtste geval) eten. We hoeven toch pas laat de volgende dag op dus ik zie geen probleem.

Edit: Maar dat ben ik! Als iemand graag eerder wil eten/wat anders of hoe dan ook gewoon doen. Maar ik stel wel voor dat wil je mee eten je 19:00 aanwezig bent om gelijk te bestellen of je bestelling door te geven als je onderweg bent. Wil je mijn nummer even mailen naar royracing185(apelulkringelding)gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Neh, maakt mij ook niet veel uit. Vroeg het me gewoon af.
Ik zal dan zorgen dat ik rond half 7 aan kom. Waar moet je wachten als je nog niet de paddock op kan?
Bij p6 oid?
 
Neh, maakt mij ook niet veel uit. Vroeg het me gewoon af.
Ik zal dan zorgen dat ik rond half 7 aan kom. Waar moet je wachten als je nog niet de paddock op kan?
Bij p6 oid?

Na tankstation links. Maar dan zit er iemand mensen tegen te houden en door te wijzen. Als er niemand zit, doen alsof je gek bent en door rijden.

Ik eet dan niet mee
Maar kom wel naar de paddock🤓 19:00 is te laat voor mij. Deze Hollander eet normaal om 17:00 al.

Haha, ik/we zien wel wie er zijn en mee eten. Heb menukaarten in de sleurhut dus we kunnen ff kijken wat we bestellen.
 
Na tankstation rechts toch zeker?

Als er iemand zit word je naar links gewezen. Als er niemand zit idd na het tankstation naar rechts.

Paddock is de gehele dag open zaterdag

Ja voor gasten, maar wij (rijders voor de volgende dag) mogen met sleurhut ed pas vanaf 19:00 erop. Te voet kan wel, maar dat is zo'n geloop om op te zetten :P
 
Zal iemand de auto met aanhanger echt in de weg vinden staan achterop de paddock? Die is zo fucking groot en iedereen op de 501 zit toch in een box. Ik probeer gewoon door te rijden is er wel iemand aan het controleren heb ik pech zet ik hem ff een paar uur aan de kant Eten rond 20.00 vind ik prima, pizza met een pilsje erbij prima pre ride food voor mij. 🍕🍻
 
Zal iemand de auto met aanhanger echt in de weg vinden staan achterop de paddock? Die is zo fucking groot en iedereen op de 501 zit toch in een box. Ik probeer gewoon door te rijden is er wel iemand aan het controleren heb ik pech zet ik hem ff een paar uur aan de kant Eten rond 20.00 vind ik prima, pizza met een pilsje erbij prima pre ride food voor mij. 🍕🍻

Ja, OW is daar moeilijk/strikter in. Puntje bij paaltje hebben ze gelijk dat we pas na 19:00 mogen opbouwen in de praktijk word er door de meeste organisaties niet moeilijk gedaan.

Ik kom aan probeer het ook.
 
Ziet er goed uit...
43A68567-BBBF-49C1-AEDA-AC28517B5C2A.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan