Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Ik leef ook weer 😜

Super gezellig weekend gehad en leuk om wat mensen te zien. Het rijden ging wat minder maar dan hebben we iig een goede reden om nog een keer te gaan 👍. Wel 1 foto gemaakt 😂

1409427
 
Reed jij met dat roze/paars in je pak? Dan ben je met je “solo” sessie waarschijnlijk bij ons in het groepje terecht gekomen en uiteindelijk bij de GT en start finish er weer uit gehaald door een andere instructeur.
Ik heb idd roze in m’n pak kan niet missen dan dat ik dat was. Reed jij bij Stefan in groep 4?
 
Nee ik reed in Groep 2. Wel vreemd dat jullie instructeur de groep niet weer heeft vertraagd om bij elkaar te komen. Niet alleen vervelend voor jou, maar wij mochten jou nu ook niet passeren.
 
Nee ik reed in Groep 2. Wel vreemd dat jullie instructeur de groep niet weer heeft vertraagd om bij elkaar te komen. Niet alleen vervelend voor jou, maar wij mochten jou nu ook niet passeren.
Ik heb die sessie dikke pret gehad in m’n eentje en heerlijk gereden *O*
Ik besefte me daarna wel dat ik voor de snelle groepen oponthoud ben geweest (ondanks dat ze mij wel inhaalden) en was ik nog even naar die groep vier, dat was van die instructeur die na jullie mij meenam, toegelopen om excuses te maken
 
Ik heb die sessie dikke pret gehad in m’n eentje en heerlijk gereden *O*
Ik besefte me daarna wel dat ik voor de snelle groepen oponthoud ben geweest (ondanks dat ze mij wel inhaalden) en was ik nog even naar die groep vier, dat was van die instructeur die na jullie mij meenam, toegelopen om excuses te maken

Excuses zijn nergens voor nodig. Je bent (net als de rest) een beginner dus zolang je geen domme dingen doet en alleen maar minder snel bent is er feitelijk niets aan de hand.
 
Hoi allemaal. Ik ben momenteel bezig een '97 SRAD 750 te restaureren, dus vind dat ik me ook wel in dit draadje mag melden. :]

Meteen een vraagje: Wat is een goede bron voor (nieuwe) onderdelen? De microfiche-site ken ik, maar om nou alles in de VS te bestellen.

Een optie is uiteraard de betere Suzuki dealer, maar voor m'n BMW ken ik ook een aantal webshops waar je gewoon op onderdeelnummer kan bestellen. Als je veel nodig hebt soms makkelijker dan de dealer.

srad1997.jpg

20190630_1934276.jpg
 
O.a. Cmsnl of motorcyclesparts.eu of partzilla (vs)

Er zijn ook wat schappelijke uk dealers, maar daar weet ik de naam niet van. Denk dat @NoStra je daar wel aan kan helpen
 
Ik krijg hopelijk morgen of woensdag de foto’s binnen. Zaten wel wat leuke tussen en handig om te zien hoe je zit op de motor.
 
Hoi allemaal. Ik ben momenteel bezig een '97 SRAD 750 te restaureren, dus vind dat ik me ook wel in dit draadje mag melden. :]

Meteen een vraagje: Wat is een goede bron voor (nieuwe) onderdelen? De microfiche-site ken ik, maar om nou alles in de VS te bestellen.

Een optie is uiteraard de betere Suzuki dealer, maar voor m'n BMW ken ik ook een aantal webshops waar je gewoon op onderdeelnummer kan bestellen. Als je veel nodig hebt soms makkelijker dan de dealer.

Bekijk bijlage 1409523

Bekijk bijlage 1409522
Ik zou toch de meeste spullen bij https://bph-motoronderdelen.nl/ halen. Hij heeft echt alles voor de SRAD.

En als je het echt nieuw wil hebben, dan kan dat bv ook bij Suzuki Parts Finder - Suzuki Motorcycle Parts | Robinsons Foundry Tot aan Brexit is dit nog interessant :)
 
Hoi allemaal. Ik ben momenteel bezig een '97 SRAD 750 te restaureren, dus vind dat ik me ook wel in dit draadje mag melden. :]

Meteen een vraagje: Wat is een goede bron voor (nieuwe) onderdelen? De microfiche-site ken ik, maar om nou alles in de VS te bestellen.

Een optie is uiteraard de betere Suzuki dealer, maar voor m'n BMW ken ik ook een aantal webshops waar je gewoon op onderdeelnummer kan bestellen. Als je veel nodig hebt soms makkelijker dan de dealer.

Bekijk bijlage 1409523

Bekijk bijlage 1409522

Hej leuk, ik ben met exact hetzelfde bezig alleen een 600.

Tevens heren: mijn tank is nogal roestig van binnen. Hoe aan te pakken of een goede tank scoren die niet roestig is van binnen?
 
Hej leuk, ik ben met exact hetzelfde bezig alleen een 600.

Tevens heren: mijn tank is nogal roestig van binnen. Hoe aan te pakken of een goede tank scoren die niet roestig is van binnen?
Hej leuk, ik ben met exact hetzelfde bezig alleen een 600.

Tevens heren: mijn tank is nogal roestig van binnen. Hoe aan te pakken of een goede tank scoren die niet roestig is van binnen?

Ik zou dit proberen: Tank ontroesten met elektrolyse
 
Ik heb al wat beelden bekeken met La Diabla, heb de meeste er nog wel opstaan helaas zal het bewerken nog even op zich laten wachten.
Willem zegt ook bedankt voor de reusachtige gezelligheid!

Wie moest er nog pizza afrekenen en welke? Geloof dat het 6 pizza's waren? En iemand heeft de fooi betaald?
V Moi pizza shoarma
V Bart Schwantz pizza shoarma
V Reanne pizza salami
V Pa? pizza salami
V Willem pizza 4 stagioni (incl fooi)
V Frank-m pizza carbonara speciale
 
Laatst bewerkt:
O.a. Cmsnl of motorcyclesparts.eu of partzilla (vs)

Er zijn ook wat schappelijke uk dealers, maar daar weet ik de naam niet van. Denk dat @NoStra je daar wel aan kan helpen
Ik zou toch de meeste spullen bij https://bph-motoronderdelen.nl/ halen. Hij heeft echt alles voor de SRAD.

En als je het echt nieuw wil hebben, dan kan dat bv ook bij Suzuki Parts Finder - Suzuki Motorcycle Parts | Robinsons Foundry Tot aan Brexit is dit nog interessant :)

Top! Da's precies wat ik zoek.

Meeste zal idd van de demontage komen, maar sommige dingen koop je toch beter nieuw. Heb bijvoorbeeld een paar vastzittende zuigerveren, dus de kop gaat eraf. En dan met gebruikte pakkingen en zuigerveren weer in elkaar zetten is toch niet helemaal ideaal 8-)
 
Ik zit al een beetje te zoeken naar filmpjes op YouTube, kom ik een filmpje tegen van 1tje
Dus zie die tijd en dacht leuk misschien kom ik ook nog in beeld aan die tijd te zien:P, kan ik zijn naam niet in de lijst vinden.
Wat blijkt rijdt die in fast 😆
 
Ik zit al een beetje te zoeken naar filmpjes op YouTube, kom ik een filmpje tegen van 1tje
Dus zie die tijd en dacht leuk misschien kom ik ook nog in beeld aan die tijd te zien:P, kan ik zijn naam niet in de lijst vinden.
Wat blijkt rijdt die in fast 😆

Alleen sessie 1 zo te zien, daarna in medium waar hij nog achterin zit. Heb het dan ook niet nagelaten een bericht bij zijn video te zetten.
Irritant gedrag, schijt aan de rest op de baan blijkbaar.
 
Alleen sessie 1 zo te zien, daarna in medium waar hij nog achterin zit. Heb het dan ook niet nagelaten een bericht bij zijn video te zetten.
Irritant gedrag, schijt aan de rest op de baan blijkbaar.

Staat nog een filmpje op dat hij ook met een hp2 rondrijdt, en daar een tijd van 2:01 mee haalt.
Dan weet hij ook wel dat hij met die boxer in de weg rijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan