Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Ik weet niet of dit aan mij is gericht maar anders klinkt het als een uitstekend begin van mijn vakantie :t
Ik zeg doen! Gezellig *O*

Iw haha ik heb dat zakje weggegooid.

En inderdaad het zal nooit goedkoop worden😝
Nou je hebt geluk dat Frank er nog een voor je heeft!
En onthou de tegeltjeswijsheid van Willem: de kunst is om zo arm mogelijk het graf in te gaan.
Ik ben er in ieder geval al op tijd mee begonnen :+
 
Zag net wel om 7 uur in de ochtend inschrijven ;(
Moet ik even kijken of ik vanuit huis kom en dan daarna blijf om te bbqen en overnachten of dat ik ook donderdagavond al die kant op aan ga.
Maar moet donderdag ook eerst gewoon werken en om dan nog de aanhanger te regelen en de zooi op te laden wordt ik ook niet echt vrolijk van.....
 
Zag net wel om 7 uur in de ochtend inschrijven ;(
Moet ik even kijken of ik vanuit huis kom en dan daarna blijf om te bbqen en overnachten of dat ik ook donderdagavond al die kant op aan ga.
Maar moet donderdag ook eerst gewoon werken en om dan nog de aanhanger te regelen en de zooi op te laden wordt ik ook niet echt vrolijk van.....

Ja door de week is het wat vroeger allemaal.
Ik kan je een gepensioneerde vader adviseren 😇
Ik weet niet hoe je qua opties zit maar woensdagavond inladen en ergens stallen? Kan je donderdag gelijk vertrekken.
 
Ja klopt ze zijn er vroeg bij die dag. Ik zorg dat ik woensdagavond alles klaar heb zodat ik donderdag vanuit werk meteen door kan
 
Zag net wel om 7 uur in de ochtend inschrijven ;(
Moet ik even kijken of ik vanuit huis kom en dan daarna blijf om te bbqen en overnachten of dat ik ook donderdagavond al die kant op aan ga.
Maar moet donderdag ook eerst gewoon werken en om dan nog de aanhanger te regelen en de zooi op te laden wordt ik ook niet echt vrolijk van.....
The first world problems van de circuitrijder. _O- _O- _O-

Haha, ik heb er ook zo'n hekel aan! Dat inladen, uitladen en dat (*@&#*(@&*(#@&*( vroeg aanmelden in de ochtend. :o
 
Het “vroeg” is relatief en door op circuit te overnachten al 1 probleem minder.
Maar idd alle teringzooi in en uitladen...
Overnachten is niets voor mij. Misschien in een hotel in de buurt, maar als ik dan moet betalen denk ik weer, "dit is ook niets voor mij".

Dus vroeg mijn nest uit. Dat is ook niets voor mij.

Je vraagt je nu af.... waarom rij jij in godsnaam op het circuit???

O-)

Ik heb nog geen passende oplossing kunnen vinden voor dit grote probleem. :/
 
Overnachten is niets voor mij. Misschien in een hotel in de buurt, maar als ik dan moet betalen denk ik weer, "dit is ook niets voor mij".

Dus vroeg mijn nest uit. Dat is ook niets voor mij.

Je vraagt je nu af.... waarom rij jij in godsnaam op het circuit???

O-)

Ik heb nog geen passende oplossing kunnen vinden voor dit grote probleem. :/

Caravan... fucking briljant!
 
Caravan... fucking briljant!

Alleen nog 1 vinden die mijn mini mag trekken 😅

C50AD634-90E4-486A-9525-2F3230CCB6D3.jpeg
 
Ik moet een nieuwe achterband voor mijn woon werk buffel. Uiteraard heb ik dat geld gestoken in nog een circuitdag en een dikke yoshimura tri-oval 😅 Komt dat ouwe hok van mij ook een beetje blits voor de dag 👌



3DC4E845-5EB7-4040-A083-583C0A737CEC.png
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook met de motor naar het circuit rijden, tanktas eraf gooien, bandenspanning controle en gasss😁

als 3 4 keer gedaan
Als ik in Assen zou moeten rijden huur ik gewoon een trekkershut in Wittezomer vakantiepark, 5 minuten van het circuit
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan