Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En wat zeg ik precies volgens jou?
Ik zei het niet als een geintje, want het is ook simpelweg zo.Nou, je zegt het als geintje, maar er zit meer waarheid in
Ik zei het niet als een geintje, want het is ook simpelweg zo.
Ik begreep ook niet waarom je een k6 ofzoiets erbij haalde
No problemo haha, vandaar dat ik t ff vroegdan had ik je emoticon verkeerd begrepen
Veel plezier en vooral succes met het weer! Ik sla een ritje Lelystad vandaag maar effe overVandaag naar Lelystad voor een middagje Midland. Zwembandjes mee als ik het weerbericht mag geloven
Hoezo is de K4 beter dan een K6?
Meer gewonnen?
Hoezo is de K4 beter dan een K6?
Meer gewonnen?
Die k4-5 is op vele fronten beter dan de K6 tot 8 behalve dan de voorvering die is wel beter.
....vraag ik me dan toch af hoe slecht die van de K4/5 wel niet moet zijn?
Leuk verslag! Hoe was Spa?RSZ Motorsport circuittraining – TT Circuit Assen – 14 juli 2019 - Road Racing Grunn
Road Racing Grunn & Friends #2 Afgelopen zondag 14 juli was er op het TT Circuit Assen een trainingsdag voor Robin #758, vergezeld door Jeroen (JK Motoren), Jannes (JCustom Works), Elon #282 (welbekend van de Read more…roadracinggrunn.nl
verslag van afgelopen 14 juli vrij rijden RSZ op Assen
Leuk verslag! Hoe was Spa?
Vandaag de quickshifter gemonteerd.
Zo ff rijden en kijken of het goed is.
Heb letterlijk een uur lopen kloten met dat schakelstangetje die nu uit 2 delen bestaat en het onderste deel contra draait.
Draai je het vast. Draait de ondekant los. Draai ik de onderkant vast, draaid de bovenkant los.
WOW! Hoe agressief kan een stangetje je maken.
Bekijk bijlage 1411180
Mooi spullen zeg. Degene met een k4\k5, dit zijn van die buitenkansjes.Speaking of quickshifters... de goede onderdelen van mijn motor gaan de verkoop in, waaronder een dynojet quickshifter pull met stekker voor een pcIII(als je de stekker eraf knipt kan ie ook op een PCV).
De andere 'bijzondere' dingen, sowieso passend op de 600/750 k4/k5:
* Powercommander PCIII USB
* Gipro atre 1 gearindicator
* lightech rem/schakelset
* Sigma Slipperclutch
* compleet open uitlaatsysteem incl BOS demper
* tokico monoblocks fireblade '08
* ohlins 10.0 voorveren
* set regenwielen incl haakse ventielen, dot 18, 1 natte sessie mee gereden
* 1 seizoen oude DID 525 ketting, incl 15,16,43 en 45 tandwielen
* bmc race luchtfilter (schoonmaakbare versie)
* verstelbare koppelingshendel
De wp 4618 competition achtershock is voorals gereserveerd, maar als je interesse hebt zou ik wel een een pb sturen.
En verder natuurlijk vrijwel alle andere standaard onderdelen zoals kabels, bobines, etc.
Als je interesse hebt en/of foto's wilt stuur maar een pb. Ik ga later nog een complete advertentie maken, dus zie dit als een vooraankondiging
Ook geprobeerd en dat leek de truc..... en toen moest het boutje terug en kon dat niet....volgende keer gewoon de schakelnok losmaken
Uiteindelijk bleek de truc dat je boven en onder tegelijk vast moest zetten. Niet alvast 1 kant en dan de andere kant.Je had geen 2e sleutel? Dan kan je hem gewoon tegen houden.
PbSpeaking of quickshifters... de goede onderdelen van mijn motor gaan de verkoop in, waaronder een dynojet quickshifter pull met stekker voor een pcIII(als je de stekker eraf knipt kan ie ook op een PCV).
De andere 'bijzondere' dingen, sowieso passend op de 600/750 k4/k5:
* Powercommander PCIII USB
* Gipro atre 1 gearindicator
* lightech rem/schakelset
* Sigma Slipperclutch
* compleet open uitlaatsysteem incl BOS demper
* tokico monoblocks fireblade '08
* ohlins 10.0 voorveren
* set regenwielen incl haakse ventielen, dot 18, 1 natte sessie mee gereden
* 1 seizoen oude DID 525 ketting, incl 15,16,43 en 45 tandwielen
* bmc race luchtfilter (schoonmaakbare versie)
* verstelbare koppelingshendel
De wp 4618 competition achtershock is voorals gereserveerd, maar als je interesse hebt zou ik wel een een pb sturen.
En verder natuurlijk vrijwel alle andere standaard onderdelen zoals kabels, bobines, etc.
Als je interesse hebt en/of foto's wilt stuur maar een pb. Ik ga later nog een complete advertentie maken, dus zie dit als een vooraankondiging
Uiteindelijk bleek de truc dat je boven en onder tegelijk vast moest zetten. Niet alvast 1 kant en dan de andere kant.
Ik begon steeds of met de bovenkant bij de schakelas of bij de onderkant bij de schakelpook.
Bij mijn andere quickshifters bestond het stangetje altijd uit 1 geheel. Als ik dan moet zeiken, klein minpuntje.
Voor de rest schakelt het erg smooth! Zelfs van de 1 naar 2 wat ik normaal nooit doe omdat ik met andere quickshifters al meermaals in zn neutraal ben beland met als gevolg dat mijn noten onplezierig hard contact met de tank maakte.
Niks aan afgesteld. De kill time staat over al in elk gebied op 66ms (of 62ms).
Het toerengebied is verdeeld in 5 delen en je zou het per deel kunnen aanpassen, maar ik geloof het wel.
De sensor kan ook zowel up als down. Afhankelijk van welk stekkertje je gebruikt.
Aanrader voor wie een quickshifter zoekt! (en die van Pilz niet kan gebruiken )
Mooi spullen zeg. Degene met een k4\k5, dit zijn van die buitenkansjes.
Die WP4618 shock heb ik onder mijn circuitmotor. Nu zegt het weinig als ik zeg dat het een super schokdemper is, maar het is een super schokdemper.