Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Vandaag naar Lelystad voor een middagje Midland. Zwembandjes mee als ik het weerbericht mag geloven 😅
 
Die k4-5 is op vele fronten beter dan de K6 tot 8 behalve dan de voorvering die is wel beter.

Hmm, vond de vering op m'n K6 niet beter als op m'n SRAD, zelfs na afstellen vond ik het nog een duikboot, en dan ben ik niet eens zo zwaar
Pas nadat ik er Öhlins in had laten proppen had ik het idee dattie goed veerde

....vraag ik me dan toch af hoe slecht die van de K4/5 wel niet moet zijn?
 
Vandaag de quickshifter gemonteerd.
Zo ff rijden en kijken of het goed is.

Heb letterlijk een uur lopen kloten met dat schakelstangetje die nu uit 2 delen bestaat en het onderste deel contra draait.
Draai je het vast. Draait de ondekant los. Draai ik de onderkant vast, draaid de bovenkant los.
WOW! Hoe agressief kan een stangetje je maken. B|

601E0817-8119-4F7F-A765-CAA82B83FB29.jpeg
 
Vandaag de quickshifter gemonteerd.
Zo ff rijden en kijken of het goed is.

Heb letterlijk een uur lopen kloten met dat schakelstangetje die nu uit 2 delen bestaat en het onderste deel contra draait.
Draai je het vast. Draait de ondekant los. Draai ik de onderkant vast, draaid de bovenkant los.
WOW! Hoe agressief kan een stangetje je maken. B|

Bekijk bijlage 1411180

Je had geen 2e sleutel? Dan kan je hem gewoon tegen houden.
 
Speaking of quickshifters... de goede onderdelen van mijn motor gaan de verkoop in, waaronder een dynojet quickshifter pull met stekker voor een pcIII(als je de stekker eraf knipt kan ie ook op een PCV).

De andere 'bijzondere' dingen, sowieso passend op de 600/750 k4/k5:

* WP 4618 Competition achtershock
* Powercommander PCIII USB
* Gipro atre 1 gearindicator
* lightech rem/schakelset
* Sigma Slipperclutch
* compleet open uitlaatsysteem incl BOS demper
* tokico monoblocks fireblade '08
* ohlins 10.0 voorveren
* set regenwielen incl haakse ventielen, dot 18, 1 natte sessie mee gereden
* 1 seizoen oude DID 525 ketting, incl 15,16,43 en 45 tandwielen
* bmc race luchtfilter (schoonmaakbare versie)
* verstelbare koppelingshendel


En verder natuurlijk vrijwel alle andere standaard onderdelen zoals kabels, bobines, etc.

Als je interesse hebt en/of foto's wilt stuur maar een pb. Ik ga later nog een complete advertentie maken, dus zie dit als een vooraankondiging :)
 
Laatst bewerkt:
Speaking of quickshifters... de goede onderdelen van mijn motor gaan de verkoop in, waaronder een dynojet quickshifter pull met stekker voor een pcIII(als je de stekker eraf knipt kan ie ook op een PCV).

De andere 'bijzondere' dingen, sowieso passend op de 600/750 k4/k5:

* Powercommander PCIII USB
* Gipro atre 1 gearindicator
* lightech rem/schakelset
* Sigma Slipperclutch
* compleet open uitlaatsysteem incl BOS demper
* tokico monoblocks fireblade '08
* ohlins 10.0 voorveren
* set regenwielen incl haakse ventielen, dot 18, 1 natte sessie mee gereden
* 1 seizoen oude DID 525 ketting, incl 15,16,43 en 45 tandwielen
* bmc race luchtfilter (schoonmaakbare versie)
* verstelbare koppelingshendel

De wp 4618 competition achtershock is voorals gereserveerd, maar als je interesse hebt zou ik wel een een pb sturen.

En verder natuurlijk vrijwel alle andere standaard onderdelen zoals kabels, bobines, etc.

Als je interesse hebt en/of foto's wilt stuur maar een pb. Ik ga later nog een complete advertentie maken, dus zie dit als een vooraankondiging :)
Mooi spullen zeg. Degene met een k4\k5, dit zijn van die buitenkansjes.

Die WP4618 shock heb ik onder mijn circuitmotor. Nu zegt het weinig als ik zeg dat het een super schokdemper is, maar het is een super schokdemper. :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Pilz
Je had geen 2e sleutel? Dan kan je hem gewoon tegen houden.
Uiteindelijk bleek de truc dat je boven en onder tegelijk vast moest zetten. Niet alvast 1 kant en dan de andere kant.
Ik begon steeds of met de bovenkant bij de schakelas of bij de onderkant bij de schakelpook.

Bij mijn andere quickshifters bestond het stangetje altijd uit 1 geheel. Als ik dan moet zeiken, klein minpuntje.

Voor de rest schakelt het erg smooth! Zelfs van de 1 naar 2 wat ik normaal nooit doe omdat ik met andere quickshifters al meermaals in zn neutraal ben beland met als gevolg dat mijn noten onplezierig hard contact met de tank maakte.

Niks aan afgesteld. De kill time staat over al in elk gebied op 66ms (of 62ms).
Het toerengebied is verdeeld in 5 delen en je zou het per deel kunnen aanpassen, maar ik geloof het wel.

De sensor kan ook zowel up als down. Afhankelijk van welk stekkertje je gebruikt.

Aanrader voor wie een quickshifter zoekt! (en die van Pilz niet kan gebruiken :+ )
 
Speaking of quickshifters... de goede onderdelen van mijn motor gaan de verkoop in, waaronder een dynojet quickshifter pull met stekker voor een pcIII(als je de stekker eraf knipt kan ie ook op een PCV).

De andere 'bijzondere' dingen, sowieso passend op de 600/750 k4/k5:

* Powercommander PCIII USB
* Gipro atre 1 gearindicator
* lightech rem/schakelset
* Sigma Slipperclutch
* compleet open uitlaatsysteem incl BOS demper
* tokico monoblocks fireblade '08
* ohlins 10.0 voorveren
* set regenwielen incl haakse ventielen, dot 18, 1 natte sessie mee gereden
* 1 seizoen oude DID 525 ketting, incl 15,16,43 en 45 tandwielen
* bmc race luchtfilter (schoonmaakbare versie)
* verstelbare koppelingshendel

De wp 4618 competition achtershock is voorals gereserveerd, maar als je interesse hebt zou ik wel een een pb sturen.

En verder natuurlijk vrijwel alle andere standaard onderdelen zoals kabels, bobines, etc.

Als je interesse hebt en/of foto's wilt stuur maar een pb. Ik ga later nog een complete advertentie maken, dus zie dit als een vooraankondiging :)
Pb
 
Uiteindelijk bleek de truc dat je boven en onder tegelijk vast moest zetten. Niet alvast 1 kant en dan de andere kant.
Ik begon steeds of met de bovenkant bij de schakelas of bij de onderkant bij de schakelpook.

Bij mijn andere quickshifters bestond het stangetje altijd uit 1 geheel. Als ik dan moet zeiken, klein minpuntje.

Voor de rest schakelt het erg smooth! Zelfs van de 1 naar 2 wat ik normaal nooit doe omdat ik met andere quickshifters al meermaals in zn neutraal ben beland met als gevolg dat mijn noten onplezierig hard contact met de tank maakte.

Niks aan afgesteld. De kill time staat over al in elk gebied op 66ms (of 62ms).
Het toerengebied is verdeeld in 5 delen en je zou het per deel kunnen aanpassen, maar ik geloof het wel.

De sensor kan ook zowel up als down. Afhankelijk van welk stekkertje je gebruikt.

Aanrader voor wie een quickshifter zoekt! (en die van Pilz niet kan gebruiken :+ )

Daarom zit er dan ook links en rechtse draad in. Ik snapte de moeilijkheid dan ook niet, maar ik snap dat jij dat nog niet door had 😂

Hopelijk werkt het in het echie ook goed 👍🏻
 

Mooi spullen zeg. Degene met een k4\k5, dit zijn van die buitenkansjes.

Die WP4618 shock heb ik onder mijn circuitmotor. Nu zegt het weinig als ik zeg dat het een super schokdemper is, maar het is een super schokdemper. :+

Klopt, en de shock is weer beschikbaar :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan