Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Ah zo bedoel je.
Nou ja, ze liggen er al vanaf begin vh jaar en er kan altijd iemand voor het eerst ergens komen dan is het aan de rijder te kijken hoe wat waar. Enkel eenmalige/aparte zaken moeten specifiek gemeld worden, dit is de circuitinrichting.

Hoe slecht gekozen dan ook...
Verandert niets aan dat ik ook vind dat ze er niets te zoeken hebben.

ik heb best wat op Assen gereden dit jaar en onboards bekeken maar ze lagen er niet altijd....
 
Er werd inderdaad niets over gezegd, en eerlijk gezegd ben ik ze in mei niet tegengekomen. Maar goed heb een bericht naar de assen fb pagina gestuurd. Ik ben morgen ook nog op het circuit zal het ook aan de controlroom doorgeven.
 
Deze zijn het, al liggen deze op een andere plaats.
 

Bijlagen

  • IMG-20190812-WA0003.jpg
    IMG-20190812-WA0003.jpg
    71,1 KB · Weergaven: 9
4 en 5 juni Assen niet, 14 juli Assen ook niet.
maar twijfel nu wel want met race 1 Assen lagen ze er wel maar heb ze totaal niet gezien 🙈

4-5 juni geen idee, was ik er niet.
Race 1 zeker weten, heb beeld gekeken.

Maar 14 juli idd! Ik zie het, of beter gezegd. Ik zie ze niet 😝
Dan komen en gaan ze dus. Dan idd als je ze ziet liggen vooral klagen bij Assen! Weg met die rommel.


Edit: Geen discussie, mij is niet opgevallen dat ze er wel of niet waren. Maar nu zie ik het 👍🏻
 
Zo, gelijk weggehaald :p

En nu je zo ziet zijn ze helemaal niet zo extreem. Maar wss omdat je bij de eerste uit de vering komt en bij de 2e of 3e je vering al helemaal ingedrukt is dat daarom je velg de klap heeft opgevangen.


Ga je die in Gelsenkirchen nog contacten voor de velgen of ga je deze laten richten?
 
Het zijn meer soort drempels.

Ik visualiseerde een paar houten balken naast de baan. 😅

Niet fijn, maar ik denk toch nog altijd beter dan de muren van Zandvoort. :X

Wel lomp dat als ze weggehaald kunnen worden dit dan niet gedaan wordt tijdens motordagen.

Heb je zo'n baan met uitloopstroken e.d. en dan verkloten ze dat met zulke dingen.
 
Zandvoort heeft ze ook zie ik nu.

Nooit opgevallen. Dacht dat overal grind of gras las naast de curbs.

(jaja, poser foto, maar heb geen met drempels zonder poser pose)

Ik moet zeggen dat ik mij er eigenlijk nog nooit aan gestoord heb in tegenstelling tot de muren daar.
 

Bijlagen

  • 12616_1078604.JPG
    12616_1078604.JPG
    149,6 KB · Weergaven: 6
Net even de beelden geprobeerd terug te kijken. Ze hadden hier geen beelden van omdat het geen crash was. Ze vertelde wel dat ze gister die broodjes vervangen hebben naar lagere, ik dacht ook al dat ze bruin waren ipv geel en dat klopt dus, ze waren dus hoger en vierkanter. Met mijn opmerking "kan je ze niet beter helemaal weghalen omdat ik niet de enige was" had ze als opmerking "je moet daar ook niet komen" heeft ze gelijk in maar bij een minimaal foutje zit je daar dus al snel.
 
Kan het mezelf niet voorstellen dat ze die drempels voor motoren telkens gaan weghalen ?
Het circuit is ingericht als motorcircuit, lijkt me juist dus wel. Maar goed. De organisatie weet er van mijn kant vanaf, mogelijk als er meer hun zegje doen halen ze ze weg, en anders is het oppassen geblazen daar. Daar is voor mij de kous mee af.
 
Ja klopt het is van oudsher een motorcircuit maar evenwel ook een auto circuit wat nog vaker gebruikt zal gaan worden door en voor auto's.
Helaas!Daarom laten ze die (nu lagere) drempels ook liggen.Tegenwoordig zijn het onbenullen die een circuit beheren.
 
Je kan geen obstakels plaatsen die de veiligheid van de motorrijders in gevaar brengt!!

Misschien dat even in hun domme smoel wrijven
 
Als je auto filmpjes kijkt leggen ze ook banden in de GT neer dus waarom niet weghalen? Doen ze met die banden ook.

Maar Jeroen ging jij dan nog over die hoge en net daarna zijn ze voor de lagere vervangen? Wat bij die hoge vind ik schade aan de velgen niet gek, bij de lagere is die kans kleiner.
 
Terug
Bovenaan Onderaan