Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Als ik dan eens wat win is het standaard zinnetje dan ook dat ik met een 750 rij 🤷🏻‍♂️
Gewoon goeie fiets kunnen kopen 😈
Tsja... inderdaad!
Voor andere merken zul je ook wel upgrade kits hebben. Voor de 600RR heb je de HRC kit (nokkenassen e.d.) voor Yamaha heb je toch YEC meuk?

Los daarvan kan je nog zoveel vermogen hebben als je niet kan sturen heb je er niets aan :)
 
Tsja... inderdaad!
Voor andere merken zul je ook wel upgrade kits hebben. Voor de 600RR heb je de HRC kit (nokkenassen e.d.) voor Yamaha heb je toch YEC meuk?

Los daarvan kan je nog zoveel vermogen hebben als je niet kan sturen heb je er niets aan :)

}) Er is veel meer mogelijk dan de dure standaard upgrade meuk ,welke veel te duur zijn. Wat bij Roy zijn blok gedaan is ,dat deden we vroeger al op onze Zundapppppssss .Zou het ook kunnen overwegen voor mijn nieuwe 1000 blok maar ik heb de rij-vaardigheden niet om al die pk's daadwerkelijk te kunnen gebruiken!
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Zou iemand hier voor mij de hartafstand kunnen opmeten van de duo step bevestigingspunten bij een GSXR600 of 750 van de generatie 2011-2017? (dus de afstand tussen de 2 bevestigingspunten van hart bout naar hart bout)

Alvast heel erg bedankt :)
 
}) Er is veel meer mogelijk dan de dure standaard upgrade meuk ,welke veel te duur zijn. Wat bij Roy zijn blok gedaan is ,dat deden we vroeger al op onze Zundapppppssss .Zou het ook kunnen overwegen voor mijn nieuwe 1000 blok maar ik heb de rij-vaardigheden niet om al die pk's daadwerkelijk te kunnen gebruiken!
Ja dat zal ongetwijfeld. Geen idee wat Roy heeft. Ik las het en moest denken aan de HRC upgrade kits, maar dan van Suzuki \ Yoshimura.

Mijn Honda heeft de elektronica ( race ecu, kabelboom), maar niet de nokkenassen. Althans, ik denk van niet, want anders maken ze bijzonder weinig indruk _O-

Ik zou het zelf niet zo gauw doen tenzij ik ook in een competitie zou rijden. Voor vrij rijden vind ik het niet de moeite waard. Ook voor mij geldt dat de motor mij rond rijdt ipv dat ik de baas ben. :+
 
Ik vind het heel gaaf met beelden naar achteren! :}

Zoals je het hier gemonteerd hebt voegt het veel toe mbt kijkplezier :Y

Jij hebt 2 GSX-R'en?
Het apparaat in de filmpjes is een K4\K5?
Jouw avatar is een K6?
Deze had ik ff gemist.
Thnx!
Die K4/K5 is de trackbitch indd. De K6 heb ik 1x mee op
Assen gereden en toen direct een circuitfiets gefietst gekocht. De K6 rij ik dus gewoon op straat. Ik overweeg trouwens wel om de k6 te verkopen.
 
Dat is idd een gezonde fiets, mijne zou 150pk moeten hebben aan de krukas volgens de story... En dat is dan een 750. :P
Ja, dat bedoel ik! :}

Ik vind mijn 750 sowieso een beetje tam. Ik vond mijn K6 veel agressiever. Zou dat enkel door de open uitlaat komen? Ik heb nu de kat er nog tussen.

In z'n 1 volgas komt de voorkant een beetje los. Gaat wat zweven, maar niet steigeren. Mijn K6 kwam bij 7000 rpm omhoog en als je besloot niet wat gas los te laten zou je achterover slaan. Een powerwheelie kon daar makkelijk mee. Mijn K8 heeft denk ik te veel woon \ werk gereden en is wat lui.

Zal mij verbazen als die 130 pk aan het wiel haalt. :(

Ik heb bijna 2 weken vakantie. Misschien eens langs Hoeggee (bedenk ik nu).
 
Laatst bewerkt:
Hoegee maar meteen ff gemaild of zij nog steeds draaien aan de Yoshibox knoppen.

Ik wil nu ook weten wat mijn fiets in huis heeft en of die niet een schop onder z'n donder nodig heeft.
 
Ja, dat bedoel ik! :}

Ik vind mijn 750 sowieso een beetje tam. Ik vond mijn K6 veel agressiever. Zou dat enkel door de open uitlaat komen? Ik heb nu de kat er nog tussen.

In z'n 1 volgas komt de voorkant een beetje los. Gaat wat zweven, maar niet steigeren. Mijn K6 kwam bij 7000 rpm omhoog en als je besloot niet wat gas los te laten zou je achterover slaan. Een powerwheelie kon daar makkelijk mee. Mijn K8 heeft denk ik te veel woon \ werk gereden en is wat lui.

Zal mij verbazen als die 130 pk aan het wiel haalt. :(

Ik heb bijna 2 weken vakantie. Misschien eens langs Hoeggee (bedenk ik nu).


gewoon lekker langs Erwin Druijff in Barneveld gaan
 
Heeft druijf ook de yoshibox dan?
Maar voor alleen een meting kan je overal heen. Je moet alleen zien zoveel mogelijk bij dezelfde te komen om minder verschil onderling te krijgen.
 
Bij mij om de hoek zit er 1. Letterlijk 2 min rijden, maar die vraagt €200 voor test runs.
Dat vind ik te duur.

Hoegee was 10 jaar terug iets van €150 voor runs incl. afstellen bijstellen via de Yoshibox en bij Jeroen vd Meer is het ook €200 incl. afstellen. Die doet alleen Power Commanders en ik heb geen module.

Voorlopig ook niet de centen voor. Ik wil mijn voorvork nog doen deze zomer en mijn circuitmotor zien te maken zodat ik misschien nog 1 dag kan doen.
Gelukkig wil ik nooit zo veel. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan