Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Ja dat is ook zo.
Ach eens zien. De vering staat voor deze zomer nog op de planning. Na vandaag heb ik 2 weken vrij. Eens zien hoe ver ik kom met alles *O*
Voor deze zomer? Dan ben je wel een beetje laat, volgende maand is het al herfst :+.
zelf heb ik de Power commander van Nightbats' oude beestje over kunnen nemen.. Tijdens het inbouwen daarvan ook nog de SET valve uitgeschakeld. Dat laatste scheelt merkbaar in het oppakken. Daarna de motor af laten stellen bij Hoegee. Ongeveer +5% aan vermogen (koppel nog iets meer zo uit mijn hoofd). Al met al wel blij mee. Hoeveel daarvan te wijten is aan de motor en "tussen de oren" durf ik natuurlijk niet te zeggen. :P

Nu met ie nog weg voor nieuwe balhoofdlagers en een servicebeurt aan de voorvork.
 
Heb die van mij vanavond weer opgehaald ook voor nieuwe balhoofdlagers en twee nieuwe keerringen. Tijdens de keuring laatst op Assen bleek 'ie aan één kant te lekken. Mocht er, na een check en goedkeuring van zo'n merk-reparatie-wagen Dunlop geloof ik, gelukkig alsnog mee de baan op maar wel met advies om het zsm te laten vervangen.
Bij navraag en advies hier door Hyperpro laten doen. Echt wat een topservice!! Ik ben meer dan tevreden, kundige en sympathieke kerel ook die Bas. Had de motor door een miscommunicatie een week te vroeg gebracht 😁 maar helemaal geen probleem kon gewoon ondanks dat hij het wel druk had. Paar dagen later al klaar en een hele dikke korting gehad ook nog!! 👌🥳🥳
 
Heb die van mij vanavond weer opgehaald ook voor nieuwe balhoofdlagers en twee nieuwe keerringen. Tijdens de keuring laatst op Assen bleek 'ie aan één kant te lekken. Mocht er, na een check en goedkeuring van zo'n merk-reparatie-wagen Dunlop geloof ik, gelukkig alsnog mee de baan op maar wel met advies om het zsm te laten vervangen.
Bij navraag en advies hier door Hyperpro laten doen. Echt wat een topservice!! Ik ben meer dan tevreden, kundige en sympathieke kerel ook die Bas. Had de motor door een miscommunicatie een week te vroeg gebracht 😁 maar helemaal geen probleem kon gewoon ondanks dat hij het wel druk had. Paar dagen later al klaar en een hele dikke korting gehad ook nog!! 👌🥳🥳

Heeft hij je vering ook nog afgesteld of was dat al gedaan?
 
Heeft hij je vering ook nog afgesteld of was dat al gedaan?

Rebound + compressie van je vering afstellen op een K4-5 heeft geen nut het is open of dicht }) het werkt namelijk niet info via ERB--> Engineering Racing Bombats uit Friesland.Natuurlijk geloofde ik hem niet :+ helaas had hij wel gelijk :P
 
Heb die van mij vanavond weer opgehaald ook voor nieuwe balhoofdlagers en twee nieuwe keerringen. Tijdens de keuring laatst op Assen bleek 'ie aan één kant te lekken. Mocht er, na een check en goedkeuring van zo'n merk-reparatie-wagen Dunlop geloof ik, gelukkig alsnog mee de baan op maar wel met advies om het zsm te laten vervangen.
Bij navraag en advies hier door Hyperpro laten doen. Echt wat een topservice!! Ik ben meer dan tevreden, kundige en sympathieke kerel ook die Bas. Had de motor door een miscommunicatie een week te vroeg gebracht 😁 maar helemaal geen probleem kon gewoon ondanks dat hij het wel druk had. Paar dagen later al klaar en een hele dikke korting gehad ook nog!! 👌🥳🥳


Goed bezig geweest see U on the track :] *D
 
Voor deze zomer? Dan ben je wel een beetje laat, volgende maand is het al herfst :+.
zelf heb ik de Power commander van Nightbats' oude beestje over kunnen nemen.. Tijdens het inbouwen daarvan ook nog de SET valve uitgeschakeld. Dat laatste scheelt merkbaar in het oppakken. Daarna de motor af laten stellen bij Hoegee. Ongeveer +5% aan vermogen (koppel nog iets meer zo uit mijn hoofd). Al met al wel blij mee. Hoeveel daarvan te wijten is aan de motor en "tussen de oren" durf ik natuurlijk niet te zeggen. :P

Nu met ie nog weg voor nieuwe balhoofdlagers en een servicebeurt aan de voorvork.


De meeste pk's zitten tussen de oren daarna wen je eraan en is het weer als normaal })

1566642115456.png


:+
 
Rebound + compressie van je vering afstellen op een K4-5 heeft geen nut het is open of dicht }) het werkt namelijk niet info via ERB--> Engineering Racing Bombats uit Friesland.Natuurlijk geloofde ik hem niet :+ helaas had hij wel gelijk :P
_O-
Hij heeft een hoop kennis van motoren en ik voel me echt prettiger sinds ik met die stuurdemper van @bombatsracing rij die hij ook nog voor me heeft gemonteerd. Leuk dat hij met gixxerdag toch nog even langs kwam! 😃

Goed bezig geweest see U on the track :] *D
Kom jij nog naar Zandvoort dit seizoen??
 
_O-
Hij heeft een hoop kennis van motoren en ik voel me echt prettiger sinds ik met die stuurdemper van @bombatsracing rij die hij ook nog voor me heeft gemonteerd. Leuk dat hij met gixxerdag toch nog even langs kwam! 😃
Topper is die bombatsracing :t
Kom jij nog naar Zandvoort dit seizoen??


Nope ,vind het echt zo'n shit-klote circuit ;) Het ligt mij niet echt lekker en ook niet vanwege die muren ! Misschien weer in 2020 als het gemoderniseerd is na de F1 volgend jaar ?
 
Laatst bewerkt:
De meeste pk's zitten tussen de oren daarna wen je eraan en is het weer als normaal })

Bekijk bijlage 1421170

:+
of tussen je knieen,vandaag een stukje a31 gereden met de opvolger van m,n 750 l2,kan daar nog een rijbaan bij?leek me wat smal daar.
Trouwens dat van die k4 voorvering heb ik niet bedacht maar SO products,heel verhaal dat maar het komt erop neer dat die binnenwerken wat slecht zijn geproduceert.
 
of tussen je knieen,vandaag een stukje a31 gereden met de opvolger van m,n 750 l2,kan daar nog een rijbaan bij?leek me wat smal daar.
Trouwens dat van die k4 voorvering heb ik niet bedacht maar SO products,heel verhaal dat maar het komt erop neer dat die binnenwerken wat slecht zijn geproduceert.

Duitse A31 gok ik even :P

Och, ik heb ook met een standaard K4 750 op circuit gereden. Ging prima...
 
Als ik dat van te voren had geweten dan had ik je moeten vragen waar je huis nu woont want dat weet ik niet maar dat is niet erg komt ik gewoon nog een keer die kant op gestuurd.
 
Voor deze zomer? Dan ben je wel een beetje laat, volgende maand is het al herfst :+.
zelf heb ik de Power commander van Nightbats' oude beestje over kunnen nemen.. Tijdens het inbouwen daarvan ook nog de SET valve uitgeschakeld. Dat laatste scheelt merkbaar in het oppakken. Daarna de motor af laten stellen bij Hoegee. Ongeveer +5% aan vermogen (koppel nog iets meer zo uit mijn hoofd). Al met al wel blij mee. Hoeveel daarvan te wijten is aan de motor en "tussen de oren" durf ik natuurlijk niet te zeggen. :P

Nu met ie nog weg voor nieuwe balhoofdlagers en een servicebeurt aan de voorvork.
Het moet ook voor volgende maand klaar zijn. Maar eens kijken of het lukt en anders doen we het in de herfst. :+

Die klep in de uitlaat ga ik niet mee kloten. Het geeft vooralsnog geen problemen.

Ik ben gewoon benieuwd naar de cijfertjes en verwacht weinig wonderen.

Het balhoofdlager is wel een goed idee! Die ga ik ook meteen ff noteren.
 
De meeste pk's zitten tussen de oren daarna wen je eraan en is het weer als normaal })

Bekijk bijlage 1421170

:+
Het went inderdaad denk ik totdat je met iets gaat rijden wat er aanzienlijk minder heeft. Dat blijft altijd storen in mijn geval. Dat heb ik met motoren. Minder dan een 750 (heb best wat 600tjes gehad nadat mijn eerste motor een 750 was) vind ik irritant op bijvoorbeeld de snelweg.
Ik heb het echter ook met autos. Mijn vorige auto was best pittig met 230pk en 350nm. Alles gaat makkelijk, inhalen, invoegen, vervelende situaties voorkomen door ff gas te geven en hoppa, je bent ervoor.

Mijn huidige auto heeft 85 pk en 0nm ofzo.
Ik rijd er daarom soms maar 4 keer per maand mee. Alleen boodschappen doen in het weekend (wel lekker zuinig!).
Hier kan ik niet aan wennen. Vreselijk!

Mensen rijden in zulke dingen en daardoor ben ik gaan beseffen waarom er zoveel geïrriteerd volk rond rijdt. Dat is ook gewoon alles behalve fun in zulke autos. -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan