Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Toch nog een keer in Zandvoort geweest 😆 en meteen bij gebruind
 

Bijlagen

  • D539C0E4-DB57-4978-837A-3D7906ED3E57.jpeg
    D539C0E4-DB57-4978-837A-3D7906ED3E57.jpeg
    252,3 KB · Weergaven: 14
  • 6A49DA43-479E-45D2-9536-ED8CD3E88C3E.jpeg
    6A49DA43-479E-45D2-9536-ED8CD3E88C3E.jpeg
    93,8 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Heb de klauwen gereviseerd klaar liggen met de schijven. Echter ga ik ze pas de komende weken erop zetten. Ik ga morgen rijden en het was me te kort dag om ze er op te zetten. En ik ben nog op de spacers aan het wachten die moesten gemaakt worden.
Waar heb jij je spacers laten maken als ik vragen mag? :)
En houdt ons op de hoogte, leuk!
 
Goede avond,ik wil een suzuki gsxr 750 uit 99 injectie 72 kw orgineel uit duitsland kopen maar ik wilde weten hoe het mogelijk is om deze moter naar full power te brengen ? En welke procedure ik dan moet volgen ik hoor nl allemaal verschillende verhalen, wie kan mij helpen.Dank je wel🙂
 
Goede avond,ik wil een suzuki gsxr 750 uit 99 injectie 72 kw orgineel uit duitsland kopen maar ik wilde weten hoe het mogelijk is om deze moter naar full power te brengen ? En welke procedure ik dan moet volgen ik hoor nl allemaal verschillende verhalen, wie kan mij helpen.Dank je wel🙂

Kijk even of die daar al niet op staat, heb een ‘98 gehad 72kw op kenteken maar was wel full power😉
De meesten halen die begrenzing er wel af denk ik.
 
Goede avond,ik wil een suzuki gsxr 750 uit 99 injectie 72 kw orgineel uit duitsland kopen maar ik wilde weten hoe het mogelijk is om deze moter naar full power te brengen ? En welke procedure ik dan moet volgen ik hoor nl allemaal verschillende verhalen, wie kan mij helpen.Dank je wel🙂

Misschien onnodige bemoeienis, waarom een duitse?
NL SRADs zijn goedkoop genoeg en geen gezeur met keuring/kenteken aanvragen
 
Ga je in september nog mee met mij naar de BSB Marten ? Wil op de straat GSXr1000 gaan mits het weer goed is ? Kunnen we gezamenlijk rijden na de koffie met zoete koeken }) ?
Denk wel dat ik daar naar toe ga,als het weer goed is of slecht ga ik het liefst in mijn duitse panzerkampf wagen,door mijn twee klapvoeten loop ik slecht op mijn motorlaarzen,een stukje gaat maar eens kijken dan,laat maar weten kereltie.
Sorry,ben met drenten aan het werk in Assen....
 
Denk wel dat ik daar naar toe ga,als het weer goed is of slecht ga ik het liefst in mijn duitse panzerkampf wagen,door mijn twee klapvoeten loop ik slecht op mijn motorlaarzen,een stukje gaat maar eens kijken dan,laat maar weten kereltie.
Sorry,ben met drenten aan het werk in Assen....

Wellicht treffen we elkaar dan beter op het circuit ? Bij mooi weer neem ik de bike anders de 4x4 Tiger Tank
 
Goede avond,ik wil een suzuki gsxr 750 uit 99 injectie 72 kw orgineel uit duitsland kopen maar ik wilde weten hoe het mogelijk is om deze moter naar full power te brengen ? En welke procedure ik dan moet volgen ik hoor nl allemaal verschillende verhalen, wie kan mij helpen.Dank je wel🙂


De 1999 modellen 750 zijn de beste je moet wel zeker weten dat het een 99 model is.Volgens mij heb je enkel een andere Nederlandse ECU nodig.
 
Scheivlak krijgt verkanting op CPZ vertelde die Jan Lammers gisteren op TV, en nog 1 andere bocht wordt verandert. Die Autorace is al in Mei, dus daarna weer lekker rijden :] .
Roy heb je de momenten van de aftapplug en het oliefilter nog paraat? Ga voor Almeria nog nieuwe olie erin gooien namelijk.
 
Wordt er zondag nog getraind voor de 4 uur? Wil dan wel even komen kijken. Maandag kan ik helaas geen vrij krijgen....
 
Hahaha Robin is echt een stukje sneller. Al was ik ook gevraagd om maandag mee te doen maar heb geen licensie. Maar volgend jaar wil ik wel mee doen dus in het voorjaar moet ik ff langs Tom 😁

Leuk! En eenmaal begonnen... 😬

Toch nog een keer in Zandvoort geweest 😆 en meteen bij gebruind

Bruint vrij slecht in je motorpak hoor! 😂

Je moet mailen naar zoran@twfracing.com. Hij is een twin racer uit Canada die ze op maat maakt. hij bouwd sv650 met k4 vork en r6 remmen op. 49 euro verzonden naar nederland

Helemaal in Canada? Alsof er in NL niemand is die metaal kan draaien 😂
Ferry vh forum oa. Heb ik bussen en stuurbuizen vandaan.

Goede avond,ik wil een suzuki gsxr 750 uit 99 injectie 72 kw orgineel uit duitsland kopen maar ik wilde weten hoe het mogelijk is om deze moter naar full power te brengen ? En welke procedure ik dan moet volgen ik hoor nl allemaal verschillende verhalen, wie kan mij helpen.Dank je wel🙂

Ligt er maar net aan hoe (en of) hij begrenst is.

Wordt er zondag nog getraind voor de 4 uur? Wil dan wel even komen kijken. Maandag kan ik helaas geen vrij krijgen....

Nope, maar de bbq gaat rond 19:00 aan 😝
 
Kijk even of die daar al niet op staat, heb een ‘98 gehad 72kw op kenteken maar was wel full power😉
De meesten halen die begrenzing er wel af denk ik.
De moter is nog niet van mij, dus ik kan hem nog niet proberen .. ik wilde alleen weten mocht die begrenzing er nog op zitten is het dan moeilijk om hem full power te krijgen ?
 
Kijk even of die daar al niet op staat, heb een ‘98 gehad 72kw op kenteken maar was wel full power😉
De meesten halen die begrenzing er wel af denk ik.
Ik heb toen der tijd een k7 750 bij een dealer gekocht. Fiets kwam ook uit Duitsland en op het kentekenbewijs staat ook 72kw. Motor heeft gewoon vol power.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Terug
Bovenaan Onderaan