Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Dit word hem.
Wie kan die kan. We hebben weinig keuze qua weekend dagen.

Bij 2theEx kan je al boeken RSZ zal binnenkort komen.
Leuk! Zoals het er nu naar uitziet ben ik weer van de partij 🥳

Wat een leven opeens in de brouwerij haha en dat in de winter😜
😆 nou idd!

@Laley Welkom meid! Leuk dat we er een vrouw bij hebben *O*
Voor informatie ben je in dit topic aan het goede adres er is altijd wel iemand die je ergens mee kan helpen! Heb je trouwens iemand die je kan helpen met (bv onderhoud van) je motor? (Grote) Motorzaken zijn vaak duur, online is er meestal goedkoper (en even goed) te bestellen en sommige klusjes zijn gewoon vrouwvriendelijk 😁😉 Ik kom uit de omgeving en weet anders ook wel wat adresjes.

Heb je soms ook interesse in het circuitrijden? Je hebt er immers de juiste bike voor!

(@Reanne2312 ik krijg meteen ideeën voor een Gixxer Female Squad 😍)
 
Leuk! Zoals het er nu naar uitziet ben ik weer van de partij 🥳


😆 nou idd!

@Laley Welkom meid! Leuk dat we er een vrouw bij hebben *O*
Voor informatie ben je in dit topic aan het goede adres er is altijd wel iemand die je ergens mee kan helpen! Heb je trouwens iemand die je kan helpen met (bv onderhoud van) je motor? (Grote) Motorzaken zijn vaak duur, online is er meestal goedkoper (en even goed) te bestellen en sommige klusjes zijn gewoon vrouwvriendelijk 😁😉 Ik kom uit de omgeving en weet anders ook wel wat adresjes.

Heb je soms ook interesse in het circuitrijden? Je hebt er immers de juiste bike voor!

(@Reanne2312 ik krijg meteen ideeën voor een Gixxer Female Squad 😍)
He tijdje niet meer gezien hier op forum.. en inderdaad haha. Female gixxer squad.

Ik hoop trouwens in februari/maart officiel te horen te krijgen dat ik 3 mei vrij ben.
 
Laatst bewerkt:
He tijdje niet meer gezien hier op forum.. en inderdaad haha. Female gixxer squad.

Ik hoop trouwens in februari/maart officiel te horen te krijgen dat ik 3 mei vrij ben.
Ja dat klopt motor in winterslaap evenals ikzelf 😁 maar nu de voorbereidingen voor komend seizoen aan het treffen en het gaat alweer kriebelen hoor!!

Ik moet ook nog even kijken of ik erbij kan zijn. Ik hou de beschikbare plaatsen wel in de gaten en dat staat voorlopig nog op genoeg dus tijd zat.

Wil je aankomend seizoen meer gaan rijden?
 
IMG-20191130-WA0001.jpg


Even een poets fotootjes spammen, had hem opgepoetst weg gezet;(
 
Ja dat klopt motor in winterslaap evenals ikzelf 😁 maar nu de voorbereidingen voor komend seizoen aan het treffen en het gaat alweer kriebelen hoor!!

Ik moet ook nog even kijken of ik erbij kan zijn. Ik hou de beschikbare plaatsen wel in de gaten en dat staat voorlopig nog op genoeg dus tijd zat.

Wil je aankomend seizoen meer gaan rijden?
Jazeker. Heb dus sowieso dat weekend 2/3 mei vrij gevraagd. En misschien nog een keer via crt oid
 
Nu pas ?

Motoport zou toch alles leveren en voor je opbouwen ?

Nee, dat kon niet want dan werd die total loss verklaard, omdat het te duur werd. De onderdelen incl. uurloon.

Ik heb daarom aangegeven dat ik het allemaal zelf doe. Als ik eerlijk ben is het "mooie" nu ook wel van de motor af en is het, dat was het al maar nu helemaal, echt een vervoersmiddel.
Geen nieuwe achterkuip, geen andere demper, tweedehands zijkuip etc.

Ik ben nu bezig met de kleppen stellen en 2 shims zitten al op 130 na het stellen. Ik zag op Partzilla dat Suzuki shims tot 120 gaan. Ik heb nog niet uitgezocht wat het betekent als je niet meer kan stellen, maar mijn onderbuikgevoel zegt dat je dan de portemonnee mag gaan trekken.
Inmiddels ben ik dus niet meer van plan onnodig geld in de motor te stoppen (staat ook op 50k en met mijn kilometers geef ik hem nog 2 of 3 jaar, het blok dan).

Gister ben bij shim 14 en die schoot weg bij het terugzetten. Geen flauw idee waar dat klote ding is gebleven. Niet kunnen vinden met de magneet in het blok. Niet op de grond zien liggen. :( :( :( :( :( :( :( Ik zal de woorden in mijn hoofd hier verder niet uitschrijven, maar zoiets als.... B|B|B|B|B||(

Vandaag verder zoeken met een maat die zo'n chirurgencamera dus daarmee kan ik in het blok kijken.
 
Dat denk ik ook en kan daar niets aan toe te voegen. :(

Dus maar verder zoeken vandaag. Moet toch nog spullen bestellen voor ik verder kan. Had hem gelukkig wel al gemeten.
 
Ik heb het gevonden. :o
Nu nog er uit zien te krijgen maar heb er vandaag geen zin meer in.
Moet toch wachten tot de nieuwe shims er zijn.

En de originele zijn er vanaf 120 en aangezien ik steeds kleinere nodig heb heb ik niet veel meer over aangezien ik er nu een paar van 130 in ga doen.

Maar goed om te weten dat er andere eventueel andere mogelijkheden zijn!
 

Bijlagen

  • IMG_20200108_185643.jpg
    IMG_20200108_185643.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 9
En ja, die belofte ben ik schijnbaar vergeten, maar ik herinner mij weer waarom ik die had gemaakt!
-O-

Ik denk ook dat ik mijn maat het er uit laat halen want anders heb ik straks enkel nog een Suz over en ligt uki bij de buren over de schutting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan