Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Het begint er nu echt op te lijken 👌🏻😋
970B9816-BBA2-4D60-807F-5969A7559614.jpeg
 
Suzuki GSX-R600 2004 FRAME - MSP
Zij hebben hem liggen denk ik :) (item 13). wel een prijzig dingetje, € 20,83 (deze maand krijg je daar nog 10% korting).

OEM nummer is 4192218G00, kan je eventueel verder zoeken op, bijvoorbeeld, Ebay.



:?:/:(
Bedankt voor de moeite, Ik had hem ook al gevonden indd, maar vind 20 euro voor zo’n ding echt belachelijk. Maargoed als hier niet iemand is die 1 over heeft dan bestel gewoon een nieuwe indd.
 
Bedankt voor de moeite, Ik had hem ook al gevonden indd, maar vind 20 euro voor zo’n ding echt belachelijk. Maargoed als hier niet iemand is die 1 over heeft dan bestel gewoon een nieuwe indd.

Als je 20 euro duur vindt laat je hem toch gewoon weg? Kennelijk is ie niet belangrijk genoeg ;-)

Als techneut vind ik het een redelijk bedrag. Fabricage zal misschien niet zoveel zijn, maar ik verwacht dat de QC en specs van die moer best pittig zijn. Moet me niet indenken dat die er bij 100+ km/u opeens aan gaat. Want die houdt volgens ook je swingarm op z'n plek...
 
Als je 20 euro duur vindt laat je hem toch gewoon weg? Kennelijk is ie niet belangrijk genoeg ;-)

Als techneut vind ik het een redelijk bedrag. Fabricage zal misschien niet zoveel zijn, maar ik verwacht dat de QC en specs van die moer best pittig zijn. Moet me niet indenken dat die er bij 100+ km/u opeens aan gaat. Want die houdt volgens ook je swingarm op z'n plek...
Ik snap je punt maar 1 moer 20 euro is veel geld. Duur misschien niet, veel geld wel.

edit: en ik ben me niet zeker maar ik geloof dat het alleen borging is toch? Dat de as zonder ook blijft zitten?
En als dat idd zo is kan je de schroefdraad meten en een andere normale 8kant moer gebruiken.
 
:^

@........................ is nu zijn naam alleen er waren ook wat posts leeg gemaakt vandaar dat het er raar uit zag.

Dit is mijn nieuwe alias naam voor 1 jaar -------------------- en veel gemakkelijker te onthouden deze ;)

Had wat idiote postings weggehaald om te voorkomen dat iemand zich hierdoor aangesproken zou kunnen voelen :9
 
Als je 20 euro duur vindt laat je hem toch gewoon weg? Kennelijk is ie niet belangrijk genoeg ;-)

Als techneut vind ik het een redelijk bedrag. Fabricage zal misschien niet zoveel zijn, maar ik verwacht dat de QC en specs van die moer best pittig zijn. Moet me niet indenken dat die er bij 100+ km/u opeens aan gaat. Want die houdt volgens ook je swingarm op z'n plek...

Als techneut vind ik het niet een redelijk bedrag haha ;) . Dit is een massa product, gewoon een geannodiseerd aluminium moer, welke vanaf 2003 t/m 2017 in de GSXR zit.
Gewoon een belachelijke prijs van Suzuki voor een sparepart, maarja je moet ergens geld aan verdienen hea. Hij is trouwens voor de blok ophanging, niet voor de swingarm.
 
Als je 20 euro duur vindt laat je hem toch gewoon weg? Kennelijk is ie niet belangrijk genoeg ;-)

Als techneut vind ik het een redelijk bedrag. Fabricage zal misschien niet zoveel zijn, maar ik verwacht dat de QC en specs van die moer best pittig zijn. Moet me niet indenken dat die er bij 100+ km/u opeens aan gaat. Want die houdt volgens ook je swingarm op z'n plek...

het begin van jou reactie slaat nergens....ken JC-GSXR nu inmiddels een beetje en die heeft zijn zaken leuk voor elkaar en hij weet hoe het spelletje werkt
 
Kennelijk was de knipoog aan het einde van mijn eerste zin niet duidelijk... 8)7

En meningen over de waarde van onderdelen kunnen toch verschillen? Ik zie talloze mensen die meer dan 20 euro uitgeven aan stickers om je frame een fake-carbon look te geven. Dat vind ik nou belachelijk veel geld. 20 euro voor een onderdeel dat vitaal is voor het in één stuk houden van je motor vind ik niet onredelijk. Je betaalt niet alleen voor het aluminium, maar ook voor de ingenieur die berekend heeft hoe groot en dik die moer moet zijn.

Zoals @Roy "R"acing aangeeft, wellicht voldoet een normale zeskant, dan ben je voor 4 euro klaar of zo. Maar persoonlijk weet ik niet wat de specs van die moer zijn, en neem ik liever het zekere voor het onzekere. Ieder z'n ding toch? (Trust me, BMW is nog veel erger, been there, done that)

Maar mooi dat @........................ er een voor je heeft liggen! :]
 
Ik snap je punt maar 1 moer 20 euro is veel geld. Duur misschien niet, veel geld wel.

edit: en ik ben me niet zeker maar ik geloof dat het alleen borging is toch? Dat de as zonder ook blijft zitten?
En als dat idd zo is kan je de schroefdraad meten en een andere normale 8kant moer gebruiken.

Kom op Roy, jij van alle mensen die uit veiligheidsoverwegingen geen "goedkope Chinese meuk" op z'n fiets wil hebben?

:P})_O-
 
Zijn er nog mensen bij de motorbeurs in Assen vanavond? Ik ben te herkennen aan de rolstoel 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Terug
Bovenaan Onderaan