Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Nee, feb naar Utrecht wel. Mijn motor zal weer op de stand van Ride-On Motortours staan. Geloof dat die ook in Assen aanwezig waren?

Heb al 3 dagen ADR cursus erop zitten, racer weer opgehaald, morgen examen ADR, zondag langs race maatje en La Diabla en maandag weer ouderwets weekje werken!
 
Echte ali kwali🤣
 

Bijlagen

  • C9D5AE1C-E512-48C1-BAD7-4F71D0CCCFEA.jpeg
    C9D5AE1C-E512-48C1-BAD7-4F71D0CCCFEA.jpeg
    97 KB · Weergaven: 10
Hoe gaat het verder met je Frank ?

Gaat goed hoor. Maandag even onder het mes om te proberen of ze mijn knie weer aan de gang kunnen krijgen... Wel weer mega zin om op de motor te springen. Zeker als je weer (bijna) op het circuit bent.Je denkt toch, de vorige keer dat ik hier was had ik een “racer” 😂😂 op de aanhanger staan....
 
Gaat goed hoor. Maandag even onder het mes om te proberen of ze mijn knie weer aan de gang kunnen krijgen... Wel weer mega zin om op de motor te springen. Zeker als je weer (bijna) op het circuit bent.Je denkt toch, de vorige keer dat ik hier was had ik een “racer” 😂😂 op de aanhanger staan....
Heb je de OP gezien? Mei gaan we weer!
Ik snap dat je niet zal rijden maar kom lekker langs! Niet teveel drinken natuurlijk.
 
Gaat goed hoor. Maandag even onder het mes om te proberen of ze mijn knie weer aan de gang kunnen krijgen... Wel weer mega zin om op de motor te springen. Zeker als je weer (bijna) op het circuit bent.Je denkt toch, de vorige keer dat ik hier was had ik een “racer” 😂😂 op de aanhanger staan....
Hopelijk gaat alles goed en kunnen ze het fixen. Blij dat het allemaal de goede kant op gaat. En zoals Roy zegt 2/3 mei ben je van harte welkom
 
Mijn maat heeft de verloren shim gevonden!! Die zat dus niet in het bougie gat dat was een optische illusi.

Met een hele kleine magneet die hij met speciale lijm op het einde van een ijzerdraadje had geplakt heeft hij deze uit het oliekanaal gevist.

Wat een avontuur weer dat kleppen stellen.
Ik heb nu maar notities gemaakt voor bij elke stap. :+

Morgen andere deksel bij Boonstra bestellen. Nokkenassen zitten er weer op dus kwestie van afbouwen en mss na volgend weekend eindelijk weer met motor naar het werk sinds november. Ik voel mij alleen al weer ontspannen bij deze gedachte!
Weg met die stress van die files Smorgens en dat achterlijke parkeergeld in Amsterdam. *O*
 

Bijlagen

  • IMG_20200119_110140.jpg
    IMG_20200119_110140.jpg
    72,7 KB · Weergaven: 8
50868363-2AA1-408A-97DF-CE55432EAEC4.jpeg


Mag deze dan in de OP Roy?
Gsxr 600 met de volgende “opties”:
- Yoshimura titanium tri-oval (niet op de foto 😅)
- Verstelbare rem en koppelingshendels
- LSL valdoppen
- Race stickers voor extra snelheid (ben ik nodig 😂)
- Duo steps verwijderd
- Duo seat cover
- Diverse schuif schade voor extra ruigheids kudos 👌
- Hell stalen remleiding voor
 
Terug
Bovenaan Onderaan