Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Langzaam. De revalidatiekliniek is nu al 3 weken dicht dus zit thuis een beetje te nixen. Gelukkig kan ik af en toe achterop de motor met dit mooie weer 👍
 
En de maatregelen worden (vooralsnog) met een maand verlengd....
Ik ben bang dat het daar niet bij gaat blijven?

Langzaam. De revalidatiekliniek is nu al 3 weken dicht dus zit thuis een beetje te nixen. Gelukkig kan ik af en toe achterop de motor met dit mooie weer 👍
Is er geen online mogelijkheid om (als is het maar een gedeelte van) het traject voort te zetten?
Bijvoorbeeld oefeningen via Skype ofzo??
 
Ik zou verwachten dat fysio nog wel mag, Personal training mag namelijk ook nog gewoon, met de 1,5meter afstand in acht houdend
 
Zondag 20 graden met zon ☀
Ohhhh ik kan niet wachten...!!!! :]*O*
YES! Kan ik deze weer van stal halen:
IMG-20200330-WA0003.jpg


On a more serious note: weer even lekker rijden ja :]:]
 
Nog maar eens officieel afmelden ;)
IMG-20200328-WA0028-Custom.jpg

IMG-20200328-WA0085-Custom.jpg

IMG_20200329_103000-Medium-rotated.jpg

IMG_20200328_101724-Medium.jpg

Sinds 2 weken rijd ik nu met dit 2020 Model BMW GS Adventure in de HP uitvoering, met comfort pakket, dynamic pakket, touring pakket, extra straat pakket zodat ik een 'normaal' verstelbaar zadel, duo steuntjes en een hoge ruit heb, BMW Navigator erop, topkoffer, eigenlijk alle mogelijke opties wel. :)

Of ik de Gixxer mis? Mwow met de elektrische vering en de manier hoe dit ding stuurt heb ik er eigenlijk veel meer lol en gemak van, naast het comfort. In een week tijd al de eerste 1100km erop zitten. :P Verbruik krijg ik nog niet boven de 1 op 16 met die quickshifter en eerste waarschuwing heb ik ook al binnen van een mede BMW rijder. :+
 
Quich shifter op een GS? _O-

Maar wist niet dat je al boven de 50 was :P



Veel plezier ervan! Ik blijf er echter bij, ze sturen prima die BMW's maar ik vind ze nooit mooi. Het is niet mijn smaak.
 
Echt mooi alsin jongensdroom is het zeker niet idd, maar in deze kleurstelling echt niet verkeerd. :)

En dit jaar 30, dus dan mocht het. :+

Elektrische vering, allerlei rijmodi, wheelie, traction control, bochten abs, alles zit er wel op, en quickshifter ja. :P
 
Nog maar eens officieel afmelden ;)
IMG-20200328-WA0028-Custom.jpg

IMG-20200328-WA0085-Custom.jpg

IMG_20200329_103000-Medium-rotated.jpg

IMG_20200328_101724-Medium.jpg

Sinds 2 weken rijd ik nu met dit 2020 Model BMW GS Adventure in de HP uitvoering, met comfort pakket, dynamic pakket, touring pakket, extra straat pakket zodat ik een 'normaal' verstelbaar zadel, duo steuntjes en een hoge ruit heb, BMW Navigator erop, topkoffer, eigenlijk alle mogelijke opties wel. :)

Of ik de Gixxer mis? Mwow met de elektrische vering en de manier hoe dit ding stuurt heb ik er eigenlijk veel meer lol en gemak van, naast het comfort. In een week tijd al de eerste 1100km erop zitten. :P Verbruik krijg ik nog niet boven de 1 op 16 met die quickshifter en eerste waarschuwing heb ik ook al binnen van een mede BMW rijder. :+
1100km in 1 week....🥴
Veel plezier ermee!
 
Echt mooi alsin jongensdroom is het zeker niet idd, maar in deze kleurstelling echt niet verkeerd. :)

En dit jaar 30, dus dan mocht het. :+

Elektrische vering, allerlei rijmodi, wheelie, traction control, bochten abs, alles zit er wel op, en quickshifter ja. :P

Kleurstelling is idd niets mis mee.
Geen launch control? :P
 
Nog maar eens officieel afmelden ;)
IMG-20200328-WA0028-Custom.jpg

IMG-20200328-WA0085-Custom.jpg

IMG_20200329_103000-Medium-rotated.jpg

IMG_20200328_101724-Medium.jpg

Sinds 2 weken rijd ik nu met dit 2020 Model BMW GS Adventure in de HP uitvoering, met comfort pakket, dynamic pakket, touring pakket, extra straat pakket zodat ik een 'normaal' verstelbaar zadel, duo steuntjes en een hoge ruit heb, BMW Navigator erop, topkoffer, eigenlijk alle mogelijke opties wel. :)

Of ik de Gixxer mis? Mwow met de elektrische vering en de manier hoe dit ding stuurt heb ik er eigenlijk veel meer lol en gemak van, naast het comfort. In een week tijd al de eerste 1100km erop zitten. :P Verbruik krijg ik nog niet boven de 1 op 16 met die quickshifter en eerste waarschuwing heb ik ook al binnen van een mede BMW rijder. :+

Voor op de openbare weg...wat mij betreft de beste fiets. Enjoy!
 
Hai allemaal,

Lang, lang geleden dat ik hier nog actief was. Jaartje of wat geleden. Even mn digitale maatjes opzoeken hier :)

Mag ik jullie advies? Ik heb een Laser gp-evo uitlaat onder mn 750 K6 hangen. Maar deze glanst niet echt meer.
Iemand hier met hetzelfde, en de oplossing hoe deze mooi op te poetsen?
Ik denk dat iets van lampenolie niet handig is, zodra de uitlaat warm is rookt ie als een gek gok ik....
 

Bijlagen

  • IMG_20200318_151625.jpg
    IMG_20200318_151625.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 6
Hai allemaal,

Lang, lang geleden dat ik hier nog actief was. Jaartje of wat geleden. Even mn digitale maatjes opzoeken hier :)

Mag ik jullie advies? Ik heb een Laser gp-evo uitlaat onder mn 750 K6 hangen. Maar deze glanst niet echt meer.
Iemand hier met hetzelfde, en de oplossing hoe deze mooi op te poetsen?
Ik denk dat iets van lampenolie niet handig is, zodra de uitlaat warm is rookt ie als een gek gok ik....

Poetst ook voor geen meter op

effe rondsnuffelen voor een geschikt poetsmiddel voor (vermoedelijk) RVS
 
Hai allemaal,

Lang, lang geleden dat ik hier nog actief was. Jaartje of wat geleden. Even mn digitale maatjes opzoeken hier :)

Mag ik jullie advies? Ik heb een Laser gp-evo uitlaat onder mn 750 K6 hangen. Maar deze glanst niet echt meer.
Iemand hier met hetzelfde, en de oplossing hoe deze mooi op te poetsen?
Ik denk dat iets van lampenolie niet handig is, zodra de uitlaat warm is rookt ie als een gek gok ik....
Ik doe het altijd met Belgom Alu (de uitlaat poetsen dan hѐ :YY). Dat + een oud shirt, half uurtje later weer mooi (of twee half uurtjes aangezien jouw Lazer uitlaat twee uiteinden bevat die redelijk dicht op elkaar zitten).
 
Terug
Bovenaan Onderaan