Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee Srad is het oudste zover ik weet.Is er hier een gsx750r bekend uit '89? Mijn ex-motor blijkt nog steeds rond te rijden en in augustus nog van eigenaar gewisseld.
Of is er een oliekoeler topic mss?Nee Srad is het oudste zover ik weet.
Maar je kan wel via het rdw de eigenaar aanschrijven. De eigenaar kan dan kiezen of hij wel of geen contact wil
Zoekt en gij zult (misschien) vinden.Of is er een oliekoeler topic mss?
Of is er een oliekoeler topic mss?
Thanks"Old school gixxer" topic
Duidelijk een gevalletje te hard aangedraaid Wat Roy ook al aangaf de reden van de moer heeft ook eraan bijgedragen. Gewoon op de sloop een totaal nieuwe voorpoot aanschaffen.Ik ga morgen maar eens mailen naar wat veringboeren om te vragen wat ik het beste kan doen met mijn kapotte voorvorkpoot.
Ligt een beetje aan de kosten of ik er een 2e hands poot voor haal of enkel dat onderste deel laat repareren of vervangen.
Geloven moet je ook in de kerk doen Het is echt titanium .............. zeker die van de GSXR K3-4.Als ik naar de corrosie kijk van mijn 1000K5 vind ik titanium moeilijk te geloven
de demper was wel titanium
Gister het spruitstuk opgehaald. Zit inderdaad wel wat roest op, dus waarschijnlijk een verkeerde aanname van mij. Wel verbaasde ik me over het gewicht. Weegt haast niks.Als ik naar de corrosie kijk van mijn 1000K5 vind ik titanium moeilijk te geloven
de demper was wel titanium
Lekker boeiend...
het is licht en als je op je bek gaat vonkt het mooi
Die lange bout met moer is er nu ingezet zodat ik naar huis kon rijden met een vaste bout. Daar is maar 40 km mee gereden zo.Dat onderste deel kan normaal los.
Maar ik denk dat ik weet waarom hij gebroken is.
Hij was dol? Dus doorboort en moer erachter? Die moer ligt zo te zien niet vlak op het metaal dus hoge punt belasting.
Denk ik dan he?
Die lange bout met moer is er nu ingezet zodat ik naar huis kon rijden met een vaste bout. Daar is maar 40 km mee gereden zo.
Tot dat moment zat het OEM boutje er in (zonder moer). Ik zal deze ongetwijfeld ooit eens te hard vast hebben gedraaid. Het moment dat die voor het eerst doordraaide was wel met een momentsleutel, maar waarschijnlijk was die toen al kapot. Mogelijk dat de keer ervoor ik nog geen momentsleutel had voor dat lage aanhaalmoment.
Ik ga in ieder geval op zoek naar dat onderste deel om mee te beginnen en dan kijken wat het kost. Mocht dat te veel kosten doe ik denk maar een tweedehands poot.
Inmiddels ben ik er vrij zeker dat m'n stator z'n beste tijd heeft gehad. Er is maar één paar polen waar ik wat aan wat kan meten. Zowel spanning als weerstand. De anderen combinaties geven allemaal niks meetbaars.
Alsook dat die uitlaatbeugel van ali, al enigszins verwacht, niet op de SRAD past zonder aanpassing.
Inmiddels ben ik er vrij zeker dat m'n stator z'n beste tijd heeft gehad. Er is maar één paar polen waar ik wat aan wat kan meten. Zowel spanning als weerstand. De anderen combinaties geven allemaal niks meetbaars.
Alsook dat die uitlaatbeugel van ali, al enigszins verwacht, niet op de SRAD past zonder aanpassing.
We zijn er al uit JohnIk lees hier geregeld mee (GSX-R fan ) maar volgens mij zijn de K5 bochten wel van titanium.
Ze zijn pas later terug naar RVS gegaan (K9 dacht ik, anders 2012).
Nu is het fabrieks-af titanium waarschijnlijk wel net zo licht als van andere merken maar kleurt het lang niet zo mooi op als bijvoorbeeld van akrapovic, Bij mijn K7 bleef ik het goed schoonhouden maar werd het ook wat dof en leek het iets aangetast.
Er gaat een pb'tje jouw kant!Ik heb nog een hagelnieuwe voor je liggen , uit de tijd dat ik nog circuit reed met de SRAD.Geen China ding komt van Carmo Helmond.Nieuwe OEM kosten c.a 300EURO,.Je mag de mijne overnemen voor 125EURO.
Suzuki GSXR600/750 SRAD stator alternator rewinding [GSXR SRAD stator] - £171.96 : Carmo Electronics, The place for parts or electronics for your Motorbike Quad Scooter Car or Jetski
1000 K7 is std titanium bochtenset, tot de zwarte broodtrommel (cat)We zijn er al uit John
GSXR1000 K3-4 ziin ook van titanium .Heb zo'n set ook ooit op m'n K4 750 gehad.
Wat m'n GSXR1000 K7 heeft ,dat zou ik ff moeten bekijken maar jij weet dat vast wel te zeggen
Je komt er snel genoeg achter of het titanium is of niet,als het niet blauw verkleurd dan is het een ander metaal.Geloven moet je ook in de kerk doen Het is echt titanium .............. zeker die van de GSXR K3-4.