Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Afgelopen woensdag samen met @Trixz een rondje hier in de buurt gereden,terwijl een maatje van ons langs de weg stond om een paar plaatjes te schieten,ik ben best tevreden met het resultaat *O*
Sander01.png
 
Afgelopen woensdag samen met @Trixz een rondje hier in de buurt gereden, terwijl een maatje van ons langs de weg stond om een paar plaatjes te schieten, ik ben best tevreden met het resultaat *O*
Ja, blij dat ik toch nog door ietwat regen en vooral (t*ring koude) wind naar je toe ben gereden, was gezellig en zéker voor herhaling vatbaar! :Y
Rijdt ook best zo'n SRADje. O-)
 
Als iemand nog een setje velgen heeft voor weinig houd ik mij aanbevolen voor de regenset.

Waarom voor weinig ? Dat is iets wat ik van jullie jonkies nooit zal begrijpen ? Hoeren drank en vakanties mag alles kosten. En bij een motor moet alles zo goedkoop mogelijk :+

Ik verkoop dus veel GSXR spul.
Laatst een mailtje.
Ja voor 100EURO meer heb ik een nieuwe rearset.
Dan schrijft ik terug.
Koop dan een nieuwe set voor 100 EURO meer en na montage is deze set 100EURO minder waard. _O-8)7
 
Is maar net je referentiekader denk ik. Zo even keek ik voor carbon velgen en die zijn aanzienlijk duurder dan steelies. Dus dan zijn die al gauw voor weinig.

Ik had het wellicht anders moeten verwoorden, maar ik zoek dus velgen die niet de hoofdprijs kosten omdat het de regenset wordt, ergo mogen ze lelijk of beschadigd zijn als ze maar wel technisch in orde zijn.
 
Is maar net je referentiekader denk ik. Zo even keek ik voor carbon velgen en die zijn aanzienlijk duurder dan steelies. Dus dan zijn die al gauw voor weinig.

Dan zou ik geen carbon nemen ;) tenzij je 10.000EURO per maand te besteden hebt.

Ik had het wellicht anders moeten verwoorden, maar ik zoek dus velgen die niet de hoofdprijs kosten omdat het de regenset wordt, ergo mogen ze lelijk of beschadigd zijn als ze maar wel technisch in orde zijn.

Voor welke GSXR zoek je velgen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het heeft niets met jonkies te maken. Zo is handel (ook).

Jij wilt er zo weinig mogelijk voor betalen en de verkoper wilt er zo veel mogelijk voor krijgen.
 
Wat een geklets kerel :) :t

Ik heb het niet over handelaren en Schuivergalore heeft nog nergens een prijs genoemd.

Allemaal aannames en generaliseren wat je doet. :N

Wat ik al aangaf. De verkoper wilt er zo veel mogelijk voor hebben en de koper zo weinig mogelijk voor geven. Volgens mij bevestig je dat nu ook zelf.
Wat je vervolgens allemaal roept mbt jonkies, handelaren, dure hobby etc. is allemaal geen relevante informatie welke eigenlijk nergens op slaat aangaande zijn verzoek om een setje velgen te scoren voor niet de hoofdprijs.

Je zet nu een heel verhaal neer alsof iemand om een setje velgen heeft gevraagd voor drie tientjes. Moet je zelf weten. :)
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen woensdag samen met @Trixz een rondje hier in de buurt gereden,terwijl een maatje van ons langs de weg stond om een paar plaatjes te schieten,ik ben best tevreden met het resultaat *O*
Bekijk bijlage 1629415
Geroggeld. Overigens ga ik niet elke 3 dagen de foto wijzigen (even ter info ;) )

Is maar net je referentiekader denk ik. Zo even keek ik voor carbon velgen en die zijn aanzienlijk duurder dan steelies. Dus dan zijn die al gauw voor weinig.

Ik had het wellicht anders moeten verwoorden, maar ik zoek dus velgen die niet de hoofdprijs kosten omdat het de regenset wordt, ergo mogen ze lelijk of beschadigd zijn als ze maar wel technisch in orde zijn.

Het heeft niets met jonkies te maken. Zo is handel (ook).

Jij wilt er zo weinig mogelijk voor betalen en de verkoper wilt er zo veel mogelijk voor krijgen.

"Weinig" is relatief.
Ik betaal niet graag teveel maar sommige dingen zijn nu eenmaal minder te krijgen en dus duurder. Vraag en aanbod!
 
Kan je mij in de OP zetten Roy?
Suzuki GSX-R 750 SRAD uit 1996
20210403_100622.jpg


En bij deze de specs;
☆ Brembo RCS rempomp + reservoirkit
☆ Race topkuipsteun
☆ Acumen gearindicator
☆ Akrapovic einddemper
☆ HEL stalen remleidingen
☆ K tech veren voorkant
☆ WP achterschokbreker
☆ Hayabusa remklauwen met technium dual carbon remblokken
☆ Braking full floating remschijven
☆ Active snelgas
☆ Domino handvatten
☆ Domino stuurschakelaar
☆ PP Clipons
☆ Valter moto remschakelset
☆ R&G asprotectie
☆ R&G valblokken
☆ R&G bobbins
☆ Carbon hugger
☆ Hyperpro stuurdemper
☆ Dynojet kitje
☆ BMC luchtfilter
☆ Stompgrip op de tank
☆ Complete racekuip met Fabri ruitje
☆ Haakse ventielen op alle velgen
☆ Carbonadi blokbescherming
☆ Pro Bolt remklauwbouten
☆ PP koppelingshendel
☆ PP remhendelbeschermer
☆ PP tankdop
☆ Stuuruitslagbeperking
☆ Olie aftapplug Pro Bolt
☆ Translogic quickshifter
☆ Regenlicht met externe schakelaar
☆ Starlane laptimer
☆ Carbon hugger
☆ Extra velgen met regenbanden
 
Wat doe je op een regenachtige zaterdag?
Juist in de schuur de motor opleuken 😅
- Sokje over de remvloeistof bakje
- Stickers op tankdop
- Progrip 717 handvatten

IMG_20210508_174947.jpg


Had ook nog transparante tankgrips. Ondanks de functionaliteit vond ik ze lelijk op de motor.. en dus meteen er weer afgehaald 🤷
 
Overigens haat ik je nu al voor die sterretjes _O-

Wat doe je op een regenachtige zaterdag?
Juist in de schuur de motor opleuken 😅
- Sokje over de remvloeistof bakje
- Stickers op tankdop
- Progrip 717 handvatten

Bekijk bijlage 1629882

Had ook nog transparante tankgrips. Ondanks de functionaliteit vond ik ze lelijk op de motor.. en dus meteen er weer afgehaald 🤷

Hier gisteren m'n garage heel voorzichtig wat opgeruimd in 10 fasen. Beetje in de lappenmand qua zin en kracht. Daarom alles nu even in 10 stappen of meer gedaan.8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan