- Onderwerp starter
- #9.076
Waarom?Zo kwam ik erachter dat je met een 1000 cc en 200 achterband ,veel schuiner moet dan met een 600/750 en 180/190 achterband.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom?Zo kwam ik erachter dat je met een 1000 cc en 200 achterband ,veel schuiner moet dan met een 600/750 en 180/190 achterband.
@Sjaak-Trekhaak en @Bas Tussengas de motor heb ik inderdaad al op Marktplaats gezet. Vorige week nog een paar keer geprobeerd maar ik kan en wil simpelweg niet wennen aan de houding. Het sleutelen aan de motor daar in tegen vind ik wel heel leuk.
Heeft niet alleen met de breedte van de band te maken maar meer met de hoogte van de band. Een hogere band staat ronder en dan moet je platter door de bocht om de randen weg te rijden
Dat was niet m'n insteek en reden dennis om die randen weg te rijden.Heeft niet alleen met de breedte van de band te maken maar meer met de hoogte van de band. Een hogere band staat ronder en dan moet je platter door de bocht om de randen weg te rijden
Waarom?
Logisch een platte plank kan je ook lastiger omdraaien als je erop staat . Ik rij een 200/62 ook tot de rand.Gek genoeg heb ik m'n 190/55 beter tot de rand kunnen krijgen als mijn 190/50
Man man man, motor gaat in de verkoop en hop bar-le-duc in het remvloeistof reservoir?@Sjaak-Trekhaak en @Bas Tussengas de motor heb ik inderdaad al op Marktplaats gezet. Vorige week nog een paar keer geprobeerd maar ik kan en wil simpelweg niet wennen aan de houding. Het sleutelen aan de motor daar in tegen vind ik wel heel leuk.
Van het weekend nog even bezig geweest. De remvloeistof voor een achter was ronduit smerig dus deze heb ik ververst.
Bekijk bijlage 1656016
Bekijk bijlage 1656017
Ook heb ik de originele demper gemonteerd. Het verschil tussen stepje en demper heb ik opgevuld met een spacer en het ophangpunt van de demper heb ik iets groter gemaakt zodat de bout erdoor kan. De Laser demper is inmiddels onderweg naar zijn nieuwe eigenaar. Onderaan de streep heb ik €0,75 betaald om te wissellen naar een originele demper, dus geen gezeur met politie, en een zak vol boutjes die ontbraken.
Het plan voor nu is om bezig te blijven met het opknappen, er is altijd iets te doen, en mocht iemand echt interesse hebben in de motor dan mag ze van mij weg.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ja aardig bizar.. Iedereen weet toch dat Spa veel beter is voor de remmenMan man man, motor gaat in de verkoop en hop bar-le-duc in het remvloeistof reservoir?
Ja aardig bizar.. Iedereen weet toch dat Spa veel beter is voor de remmen
Lang verhaal, 1:55 verteld het. Maar oke, helder. "Ich habe es nicht gewüsst!" En "veel" is wel wat relatief, meer geloof ik dan. Maar of het heel veel is betwijfel ik.Dat was niet m'n insteek en reden dennis om die randen weg te rijden.
Om dezelfde snelheid te kunnen behalen in bochten. Had dit in het begin niet door totdat ik met de elle boog ging leunen Het viel mij gewoon op.En nadat ik zocht op youtube naar "tyre slip" waar ik zo bleek wat last van had tijdens het accelereren.Kwam toevallig dit filmpje voorbij wat het verklaarde.
Lang verhaal, 1:55 verteld het. Maar oke, helder. "Ich habe es nicht gewüsst!" En "veel" is wel wat relatief, meer geloof ik dan. Maar of het heel veel is betwijfel ik.
Maar dan zie ik het nut van een 190 band op een 600 iig niet (kwam in het circuitbanden topic voorbij). Ga eerst maar eens de grip van de 180 opmaken. Die hebben al zat!
Effe serieus: Glycol koelt veel beter
Wie deed dat dan?Een brede band op een smallere velg gaat boller staan
(En daarom snap ik 180 op een 190 velg niet, want die word vlakker)
Wie deed dat dan?
Bij de gixxer dag reed ik nog met een lekke band en dat was ook een 180/55 ipv 190/50 op een 1000.Andersom vaak gehoord maar 180 ipv 190 niet
Rare jongens die motorrijders
Een brede band op een smallere velg gaat boller staan
(En daarom snap ik 180 op een 190 velg niet, want die word vlakker)
Ik weet niet hoeveel ml benzine er in de vlotters moet staan, maar heb je niet te grote sproeiers?Weet er iemand toevallig hoeveel ml benzine er in een vlotterbak hoort van een srad 600 '97?
Ik heb net een Dyno run gedaan, bike staat veeeel te rijk overal. Er gaat dus iets niet goed. Vlotternaalden en zittingen getest, die blijven netjes dicht.
Weet er iemand toevallig hoeveel ml benzine er in een vlotterbak hoort van een srad 600 '97?
Ik heb net een Dyno run gedaan, bike staat veeeel te rijk overal. Er gaat dus iets niet goed. Vlotternaalden en zittingen getest, die blijven netjes dicht.
Ik heb deze aangehouden maar ik weet nog niet of de mijne er goed mee loopt.Weet er iemand toevallig hoeveel ml benzine er in een vlotterbak hoort van een srad 600 '97?
Ik heb net een Dyno run gedaan, bike staat veeeel te rijk overal. Er gaat dus iets niet goed. Vlotternaalden en zittingen getest, die blijven netjes dicht.
Goed om te horen man! Zo te zien heeft de motor goed z'n werk gedaan. Zie 'm wel weer verschijnenGeslaagde eerste trackday gehad vandaag op Midland met m’n SRAD Nogmaals dank @Two Wheeled Maniac voor het lenen van je killer!