Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Was een beetje de nieuwe aanwinst aan het bestuderen, kwam deze twee losse kabels onder het zitje tegen... Iemand enig idee waarvoor deze zouden moeten dienen 🙄

Hiernaast heeft de vorige eigenaar een hele simpele kentekenplaathouder gemonteerd, zonder kenteken verlichting.. nu heb ik de oude nog liggen met kenteken verlichting. Wanneer ik onder de buddyseat kijk, kom ik geen kabel voor de verlichting tegen.. Iemand een tip, hoe of wat? 😅
 

Bijlagen

  • IMG-20210729-WA0007.jpeg
    IMG-20210729-WA0007.jpeg
    136,1 KB · Weergaven: 26
Was een beetje de nieuwe aanwinst aan het bestuderen, kwam deze twee losse kabels onder het zitje tegen... Iemand enig idee waarvoor deze zouden moeten dienen 🙄

Hiernaast heeft de vorige eigenaar een hele simpele kentekenplaathouder gemonteerd, zonder kenteken verlichting.. nu heb ik de oude nog liggen met kenteken verlichting. Wanneer ik onder de buddyseat kijk, kom ik geen kabel voor de verlichting tegen.. Iemand een tip, hoe of wat? 😅
Die bovenste is te groot daar moet wat missen. Welke 2e kabel bedoel je?
Kenteken verlichting bij achterlicht weghalen.
 
Die bovenste is te groot daar moet wat missen. Welke 2e kabel bedoel je?
Kenteken verlichting bij achterlicht weghalen.

De zwarte en witte stekker, beiden uit mijn hoofd 6 polig. Ze hangen beiden los, maar wel aan elkaar vastgetaped richting het motorblok.. 🙄 Ze zijn overigens beiden afgedopt..
 
Hmmm, bij 1 kan ik me nog iets van een diagnose stekker voorstellen… kan je ze volgen waar ze heen gaan?
Ben sowieso niet bekend met dit model hoor.
 
Was een beetje de nieuwe aanwinst aan het bestuderen, kwam deze twee losse kabels onder het zitje tegen... Iemand enig idee waarvoor deze zouden moeten dienen 🙄

Hiernaast heeft de vorige eigenaar een hele simpele kentekenplaathouder gemonteerd, zonder kenteken verlichting.. nu heb ik de oude nog liggen met kenteken verlichting. Wanneer ik onder de buddyseat kijk, kom ik geen kabel voor de verlichting tegen.. Iemand een tip, hoe of wat? 😅
Mooie fiets :t

En goed idee om dat plaatje te vervangen. Ik had ook zoiets om mijn 750 gemaakt..........heeft het niet lang uitgehouden. Rijd nu met een 1 op de kentekenplaat 🙈
Ik heb ook zo'n bos dempertje maar die is vrij stil zonder killer. Maar bij mij zit die zwarte schoenendoos met cat er nog onder.
 
Mooie fiets :t

En goed idee om dat plaatje te vervangen. Ik had ook zoiets om mijn 750 gemaakt..........heeft het niet lang uitgehouden. Rijd nu met een 1 op de kentekenplaat 🙈
Ik heb ook zo'n bos dempertje maar die is vrij stil zonder killer. Maar bij mij zit die zwarte schoenendoos met cat er nog onder.
Moet alleen ook een nieuwe kenteken laten maken, anders zal het meer op een gatenkaas lijken 😂

Ik heb vandaag reeds de killer geplaatst, heb men lesje geleerd.. die komt er echt niet meer uit 😅
 
Zo eindelijk beetje rust en vakantie, laatste weken een paar gave evenementen/circuitdagen meegepakt en weer nieuwe avonturen gemaakt. 10 juli de 501km van Assen, 11 juli 3 sprintraces op Assen met de ZAC, 16-18 juli meegedaan aan de TTclassix, 22 en 23 juli gereden op het gave circuit van Le Mans en als toetje 26 juli de Pirellidag nog mee gepakt voor het felbegeerde T shirt🔥
received_533852124408968.jpeg
FOTO3412.jpg
martin_robin_strubben.jpg
FOTO2794.jpg
721H3246 IDC-17-7-21.jpg
721H3218 IDC-17-7-21.jpg
received_327317585557213.jpeg
782_3654_.jpg
721_0797_.jpg
721_9804_.jpg
723_2887_.jpg
 
Heeft er iemand toevallig nog een kentekenhouder liggen.. Zie net dat de oude die ik had niet past 😕
IMG-20210731-WA0011.jpeg
 
Ik bedoel echt de houder zelf waar je de kenteken aan vast zet, die vast zit aan de motor ofwel zoals de Engelsen hem noemen: 'tail tidy / fender eliminator' :) maar als het goed is heb ik er een gevonden..

Ik dacht er een te hebben gevonden.. maar de verkoper reageert niet -.- mocht iemand dus nog iets hebben liggen.. betreft een 750 bouwjaar 2009..
 
(beetje dubbel, had deze posting ook in het GSXR circuit topic geplaatst😉)

Na 4 jaar niet gereden te hebben, weer terug. Ditmaal geen GSXR meer (ik had er 2, de 600 en de 750), maar een KTM SDR.
Toch even hier melden, beetje meelezen, erg veel lol gehad hier. Veel jongens ook in real live gezien.
Ik zag al weer wat bekende namen langs komen met berichten, leuk om terug te zijn!
 
Was een beetje de nieuwe aanwinst aan het bestuderen, kwam deze twee losse kabels onder het zitje tegen... Iemand enig idee waarvoor deze zouden moeten dienen 🙄

Hiernaast heeft de vorige eigenaar een hele simpele kentekenplaathouder gemonteerd, zonder kenteken verlichting.. nu heb ik de oude nog liggen met kenteken verlichting. Wanneer ik onder de buddyseat kijk, kom ik geen kabel voor de verlichting tegen.. Iemand een tip, hoe of wat? 😅

Misschien is die kleine voor een (verwijderde) zijstandaard schakelaar?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een beetje schade gemaakt op de Hockenheimring.
Wel een nette 1:52.094 gereden overigens, maar in de eerste bocht na start-finish met zo’n 130 zei de grip “bekijk het maar”.
Van de week ff filmpje in elkaar knutselen, maar op FB en Instagram is al wel wat te zien.
 
Bij mijn SRAD 1996 zit die stekker zelfs nog achter het zitje, ongeveer links onder de buddy / kontkuip zeg maar.
Ik haal die standaard schakelaars er zelf altijd af, en dan blijft er een loos (in mijn geval doorverbonden) stekkertje over.

Maar wie weet, ik gok ook maar wat 🤷‍♂️

Wat vervelend van de schade Roy, zelf nog wel heel hoop ik?
 
Bij mijn SRAD 1996 zit die stekker zelfs nog achter het zitje, ongeveer links onder de buddy / kontkuip zeg maar.
Ik haal die standaard schakelaars er ook altijd af, en dan blijft er een loos (in mijn geval doorverbonden) stekkertje over.

Maar wie weet, ik gok ook maar wat 🤷‍♂️

Wat vervelend van de schade Roy, zelf nog wel heel hoop ik?
Oke! Zou best kunnen hoor, leek me alleen onlogisch.
Wat is de reden dat je die schakelaar eraf haalt? (Op circuitmotor logisch)

En ja brandwond op de elleboog. Verder alleen pak, airbag en afgebroken (titanium) bout omdat de motor terug de baan op is gegaan en dus de hoge zijde van de curbs raakte 😡
 
Oke! Zou best kunnen hoor, leek me alleen onlogisch.
Wat is de reden dat je die schakelaar eraf haalt? (Op circuitmotor logisch)

En ja brandwond op de elleboog. Verder alleen pak, airbag en afgebroken (titanium) bout omdat de motor terug de baan op is gegaan en dus de hoge zijde van de curbs raakte 😡

Wat klote! Gelukkig niks gebroken verder, behalve je ego dan waarschijnlijk.. ;)

Interessant punt wel die brandwond; ik draag onder mijn pak van die hele dunne polyester sportkleding (legging en shirtje) waar je normaal gesproken in fitnesst. Zou dat betekenen dat als ik 'n glijer maak, mijn mooie polyester shirtje in mijn huid gebrand staat met een beetje pech?
 
Wat klote! Gelukkig niks gebroken verder, behalve je ego dan waarschijnlijk.. ;)

Interessant punt wel die brandwond; ik draag onder mijn pak van die hele dunne polyester sportkleding (legging en shirtje) waar je normaal gesproken in fitnesst. Zou dat betekenen dat als ik 'n glijer maak, mijn mooie polyester shirtje in mijn huid gebrand staat met een beetje pech?

hangt van veel factoren af he? hoe lang is je schuiver, hoe strak zit je pak om je lichaam etc
 
Balen man, beterschap en succes met de reparaties 💪

@Teemong Dat lees ik ook wel eens over Kevlar in de motorkleding, maar gelukkig (nog) geen eerste hand ervaring mee.

Ik ben een keer met zo'n haperende schakelaar gestrand, sindsdien haal ik ze er altijd af.
Verder lijkt het net even wat strakker.
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    29,2 KB · Weergaven: 20
Wat klote! Gelukkig niks gebroken verder, behalve je ego dan waarschijnlijk.. ;)

Interessant punt wel die brandwond; ik draag onder mijn pak van die hele dunne polyester sportkleding (legging en shirtje) waar je normaal gesproken in fitnesst. Zou dat betekenen dat als ik 'n glijer maak, mijn mooie polyester shirtje in mijn huid gebrand staat met een beetje pech?

Mijn ego is groot genoeg die kan het hebben 😂
En daarbij reed ik de derde snelste tijd van de dag dus niets te schamen, al blijft het zonde/jammer.

Maar wat @gixxer750srad zegt idd. Ik viel nu met mijn volle gewicht met 130 op mijn elleboog. Overigens met Alpinestars onderpak.
 
Misschien is die kleine voor een (verwijderde) zijstandaard schakelaar?

Wanneer ik de aansluiting van de zijstandaard schakelaar (3784035F10) bekijk dan zie ik dat deze 2 polig is, dus dat zal hem denk niet zijn..

@Roy "R"acing beterschap! gelukkig is het gebleven bij een brandwond..

Zelf zit ik overigens te denken aan een rapidbike/powercommander oid die er misschien hing, waarvan ze enkel het kastje hebben verwijderd?
Van zo een schema wordt je ook niet echt wijzer :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan