Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Ik las het gister ook al. Niet te geloven en diep triets. Vanochtend op het nieuws hoorde ik dat het onder andere gaat om een jongen en een meid van beide 19 jaar, welke op dezelfde fiets zaten. Twee andere motorrijders op een landbouwvoertuig geklapt in Zeeland en Groningen.... Raar weekend
Ja idd en nog een jongen van 25 die botste met een afslaande auto.
 
Tja, dan word er weer gekeken naar campagnes voor automobilisten

Maar de enige campagne die ik voor mij heb is:
"Iedere automobilist wil me dood hebben!"
Die campagne werkt al 17 jaar naar behoren

Ik heb geen vertrouwen in reflectie, neon kleuren, (straat)verlichting
En zeker niet dat iemand in z'n eigen afgesloten bubbel met compleet communicatie- en entertainment center, die misschien wel of niet de reclames doorzapt, of überhaupt aandacht geeft, mij het leven zullen redden
 
Rustig hier ;)

Vorige week ECU flash laten doen en QS erop. Voorvork service met SKF , achter iets verhoogd en alles opnieuw afgesteld.
Vakantiegeld op :') fijnere motor :)

Iemand van hier 7 en 20 juli ook op Assen ? zoek nog 2 pitbox plekjes voor 7 juli ........
 
Omdat het huer zo rustig is
20220423_191036.jpg
 
Rustig hier ;)

Vorige week ECU flash laten doen en QS erop. Voorvork service met SKF , achter iets verhoogd en alles opnieuw afgesteld.
Vakantiegeld op :') fijnere motor :)

Iemand van hier 7 en 20 juli ook op Assen ? zoek nog 2 pitbox plekjes voor 7 juli ........
Zow dat waren dure sealtjes :9

Lekker toch, alles weer tiptop in orde :t
 
Amper tijd gehad voor de SRAD afgelopen maand... Nu staat ze buiten onder het afdak met een dikke laag pollen en spinnenwebben. Daar moet dus eerst een goeie poetsbeurt tegenaan voordat ze weer toonbaar is voor publiek...
 
Ziet er gaaf uit!! Waar was je geweest?
Was een combinatie van Oostenrijk en Italie.

Hoogtepunten:
-Großglocknerpass
-Timmelsjoch
-Passo mendola
-Stelvio pas
-Silvretta hochalpenstraße

Was fantastisch, mooie uitzichten en schitterende passen en weggetjes.
 
Leuk hoor! Het uitzicht op de achtergrond van de foto’s laat al wel wat zien hoe mooi het is daar.
Was je er ook op de motor naartoe gegaan of heb je die op een aanhanger meegenomen?
 
Lekker hoor!

Ik ga komend weekend!
Ga vrij-zat-zon op de Nürburgring rijden 😎
Boaaaah dat lijkt me ook nog wel een keer mooi. Maar me gezonde verstand houd me een beetje tegen met al die idioten daar. Tot nu toe alleen kleine circuitjes gereden Midland & PVI. Die hogere snelheden houden me ook tegen. _O- (PussyonBike)
 
Boaaaah dat lijkt me ook nog wel een keer mooi. Maar me gezonde verstand houd me een beetje tegen met al die idioten daar. Tot nu toe alleen kleine circuitjes gereden Midland & PVI. Die hogere snelheden houden me ook tegen. _O- (PussyonBike)
Gp strecke, Nordschleife pas ik ook voor.

Kom een keer met 2theEx naar Assen. Zelfde idee als Midland maar leuker 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan