Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Banden komen uit 2021 en zijn mooi rond gesleten
 

Bijlagen

  • C36344F6-EAE5-46D7-9C18-CF32CF87D8FF.jpeg
    C36344F6-EAE5-46D7-9C18-CF32CF87D8FF.jpeg
    313,4 KB · Weergaven: 19
  • 7DB830D7-B8F9-4496-AC9B-2C7BA97F438B.jpeg
    7DB830D7-B8F9-4496-AC9B-2C7BA97F438B.jpeg
    335,8 KB · Weergaven: 18
  • 1BC05CD8-C99E-4065-88F0-C6A6FF00F89D.jpeg
    1BC05CD8-C99E-4065-88F0-C6A6FF00F89D.jpeg
    179,6 KB · Weergaven: 18
  • F8E227C9-42C3-4907-9FFF-475C9BC97CFA.jpeg
    F8E227C9-42C3-4907-9FFF-475C9BC97CFA.jpeg
    189 KB · Weergaven: 18
  • 917CCA67-ED48-4E65-A652-64CC6210855B.jpeg
    917CCA67-ED48-4E65-A652-64CC6210855B.jpeg
    184,4 KB · Weergaven: 20
Er zijn helaas mensen die heilig geloven dat het jaartal op kenteken ook het bouwjaar is

Ik zie het vaak genoeg op MP, maar ben er maar mee gestopt mensen er op te wijzen, die hopen gewoon die paar €100 extra te kunnen vangen van een onwetende
 
iedereen al aan de winterslaap begonnen hier? ;)

Ik ben voor een projectje op zoek naar diverse onderdelen van een 600/750 k4/k5. Mocht iemand wat hebben liggen wat ie evt zou willen verkopen, stuur maar een pb a.u.b.

thanks alvast!
 
Tegenwoordig doe ik niet meer aan een winterstop tbh. Een auto heb ik niet, dus af en toe moet ik wel. Al liggen 2 van de 3 uit elkaar haha. Ik kan je niet helpen aan post 2000 spullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pilz
Hier nog iemand interesse in een spanningsregelaar? Kwam hem tegen bij het opruimen van de schuur.
Ik had deze als reserve voor mn circuitfiets maar aangezien die al een tijdje weg is ligt ie hier alleen te verstoffen.
Past volgens internet op bouwjaar 98 tm 2005.
 

Bijlagen

  • 93822952-AF28-4B58-B7BC-992D1709645F.jpeg
    93822952-AF28-4B58-B7BC-992D1709645F.jpeg
    538,9 KB · Weergaven: 5
  • A48EE76F-65B1-443B-9AFA-A6165AB0CE84.jpeg
    A48EE76F-65B1-443B-9AFA-A6165AB0CE84.jpeg
    475 KB · Weergaven: 5
Dan lift ik direct mee, ik heb ook nog 2 sets voorvorkveren over, een progressieve voor de srad750 en een 9.5 lineaire (voor circuit) voor de srad600.

Ik hield ze naast elkaar en het lijkt mij alsof ze ook in de andere vork te gebruiken zijn, weet iemand van jullie dat?
 
Foto vlnr: 9,5 srad600, progressief 750, ori 750.
Ik heb 10.0 750 vork en ori 600 ook nog liggen, maar die moet ik dan uit rijdende motoren slopen :+
Grappige verschillen, maar ik zou zeggen dat het in elkaar past. Er zitten geen krappe passingen rondom de veren namelijk.

9,5n/mm srad600:
39mm buiten -29mm binnen diameter breed uiteinde van de veer.
34mm-24mm smalle uiteinde van de veer.
260mm hoog

Progressief 750:
38-27,5
34,2-23,6
265mm hoog

Ori srad750:
38-28,5
34-24
270 hoog
 

Bijlagen

  • IMG_20221028_133056.jpg
    IMG_20221028_133056.jpg
    135,4 KB · Weergaven: 9
  • IMG_20221028_133056.jpg
    IMG_20221028_133056.jpg
    135,4 KB · Weergaven: 8
  • IMG_20221028_132343.jpg
    IMG_20221028_132343.jpg
    178,5 KB · Weergaven: 8
Ik heb mijn ogen laten vallen op een Suzuki gsxr 600 srad uit 1998
Waar moet ik op letten of wat zijn de kwalen hier van
Motor heeft 40xxx gelopen
 
Goedmorgen!
Weet er iemand hier of de kuipen van een K1 GSXR1000 een beetje leuk passen op een GSXR750 van bouwjaar 2000? Op de verschillende plaatjes van racekuipen die ik heb bekeken lijken ze redelijk op elkaar, maar staan ze niet in de lijst als exact hetzelfde zoals bij 600/750 het geval is.

Beetje beugels en montagepunten op maat maken gaat lukken, maar een halve kuip verbouwen wat betreft polyesterwerk heb ik geen zin in (polyesterwerk:r). Er wordt mij een nieuwe kuip voor een zacht prijsje aangeboden, maar dus wel voor een 1000....

Alvast bedankt voor jullie wetenschap!
 
Ik heb mijn ogen laten vallen op een Suzuki gsxr 600 srad uit 1998
Waar moet ik op letten of wat zijn de kwalen hier van
Motor heeft 40xxx gelopen

Buiten reguliere slijtagedelen
Nokkenas kettingspanner (ratel in blok die bij opwarmen, olieverbruik, roest uitlaatbochten
 
@Roy "R"acing wat is op
Sorry ben nieuw ..
OP staat voor Openings Post (eerste bericht van het topic).
Wat @Nightbat® omschrijft is het ook wel zo'n beetje. Daarnaast is de stekker van de stator wel een dingetje om in de gaten te houden. Wanneer deze gaat oxideren, kan het smelten met het gevolg dat de stator de geest geeft. Dit geldt eigenlijk voor veel motoren, maar gezien de leeftijd van deze fietsen, komt het wel eerder voor.
 
Buiten reguliere slijtagedelen
Nokkenas kettingspanner (ratel in blok die bij opwarmen, olieverbruik, roest uitlaatbochten
Als de choke er even op moet blijven staan want anders valt die uit is dit normaal? En naar 1min wel weer normaal loopt wat las ergens iets met opletten hoelang de choke er op staat etc
 
Als de choke er even op moet blijven staan want anders valt die uit is dit normaal? En naar 1min wel weer normaal loopt wat las ergens iets met opletten hoelang de choke er op staat etc
Daar is niks mis mee hoor. Ik rij de 750 met injectie. Voor ik de 'choke' (bij de injectiemodellen eigenlijk meer een toerentalverhoger) eraf haal, ben ik met deze temperaturen zo een paar minuten verder. Dat is meer voor als je in de tussentijd ergens stilstaat eigenlijk.
 
Goedmorgen!
Weet er iemand hier of de kuipen van een K1 GSXR1000 een beetje leuk passen op een GSXR750 van bouwjaar 2000? Op de verschillende plaatjes van racekuipen die ik heb bekeken lijken ze redelijk op elkaar, maar staan ze niet in de lijst als exact hetzelfde zoals bij 600/750 het geval is.

Beetje beugels en montagepunten op maat maken gaat lukken, maar een halve kuip verbouwen wat betreft polyesterwerk heb ik geen zin in (polyesterwerk:r). Er wordt mij een nieuwe kuip voor een zacht prijsje aangeboden, maar dus wel voor een 1000....

Alvast bedankt voor jullie wetenschap!

naar mijn weten zeker geen 1 op 1 fit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan