Dat zou wel heel chill zijn. Bij een 4-takt nog niet eerder gehad namelijk, dus ik kan niet uit ervaring spreken. Jullie in dit geval gelukkig (voor mij) wel.
Vroeger zat met de 2-takt brommertjes gehad natuurlijk. Dan stak ik er altijd gelijk een nieuwe zuiger in. Dat was tientjes werk. Helaas hiermee toch wel een ander verhaal. 4 pakketten veren op CMSNL voor €330 ofzo. Maar goed, als het blok daar weer minstens 45k mee vooruit kan, is het zeker de moeite waard natuurlijk. Zal van het weekend alvast een begin maken met een krat bier en het WPHB ernaast.
Niet zozeer ervaring maar redeneren
Wat zorgt ervoor dat álle cilinders ongeveer evenveel minder Compressie hebben?
Het moet iets zijn wat alles evenredig aantast
Als het 1 of 2, afwijken, of alles verschillend was van elkaar, dan ,ou ik individueel eerst gaan afstrepen
PS
Nokkenas ketting misschien uitgerekt?