- Onderwerp starter
- #11.026
Ah, een SR. Helder.regulator/rectifier = spanningsregelaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah, een SR. Helder.regulator/rectifier = spanningsregelaar
Ah, een SR. Helder.
Die zie je al een paar jaar niet meer zoveel.Ja inderdaad, een S/S
Heeft overigens iemand enig idee hoe luid de E-Keur Akrapovic slip ons zijn voor de k6/k7 modellen?
Ze hebben er altijd heel mooi staan hoeveel dB die maakt bij de shorty slip ons maar echt nooit bij de E-Keur slip ons. Ik kan me namelijk voorstellen dat ze in ieder geval wel luider zijn dan een stock uitlaat.
Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technology
Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technologywww.akrapovic.com
^ die bedoel ik.
Warning!
EC Type approval is valid only for model years until 2006
Net resultaat! Bandje heel gehouden op de terugweg?
Ja dat is een dingetje, nieuwe achterbanden trekken de eerste 500 km spijkers en schroeven aanHey, jij hier?
Pfffft, gelukkig wel, duur grapje…
Even voor de rest: bij aankomst bij Druijff bleek ik een lekke achterband te hebben (spijker), dus mijn nieuwe (!) band moest vervangen worden voor een nieuwe… .
Ja was benieuwd hoe de gasresponse nu bij jou is? Bevalt het?Hey, jij hier?
Pfffft, gelukkig wel, duur grapje…
Even voor de rest: bij aankomst bij Druijff bleek ik een lekke achterband te hebben (spijker), dus mijn nieuwe (!) band moest vervangen worden voor een nieuwe… .
Ik hoorde juist altijd dat ze iets armer uit de fabriek kwamen.Erwin vertelde me dat de GSX-R standaard al goed afgesteld staat, en ik van de tuning in die zin dus niet veel hoefde te verwachten?!
Zou ik blij mee zijn…gasreactie is ook wat fijner. … Al met al een fijner rijdende motor.
Bij mijn SRAD is die aan/uit gasreactie dusdanig heftig en soms onvoorspelbaar (vooral in het begin van het seizoen) dat ik regelmatig een rotonde pak in z'n 3. Ik heb het maar geaccepteerd, houdt het spannendTsja, dat is wel een dingetje en waar ik nog mijn twijfels bij heb…
Omdat het wegdek behoorlijk nat was van de regen in combinatie met de nieuwe achterband heb ik natuurlijk niet echt iets kunnen “testen”, was vooral in 1 streep naar huis.
Echter, Erwin vertelde me dat de GSX-R standaard al goed afgesteld staat, en ik van de tuning in die zin dus niet veel hoefde te verwachten?!
(Je ziet overigens in de uitdraai ook dat er standaard geen gekke dingen zitten).
Ik had echter gehoopt dat het “stotteren” in de 1e en 2e versnelling wat minder zou worden. Maar vooral de “onbruikbaarheid” van de 1e versnelling (aan-/uit-reactie, vooral merkbaar bij bijv. een rotonde nemen… de rest probeer ik nu voornamelijk in de 2e versnelling te doen) vind ik wel een dingetje waarvan ik gehoopt had dat dit sterk zou verbeteren.
Maar nu vraag ik me dus af of de ECU-flash in die zin wel nut gehad heeft en ik vraag me ook af of dit op een andere manier aangepakt had kunnen worden.
Echter, heb ik dus nog niet heel goed kunnen testen vanwege het slechte weer…
Misschien dat andere mensen die “onbruikbaarheid” (best wel een aan-/uit-reactie) van de 1e versnelling kunnen onderstrepen of ontkrachtigen?
Bij mijn SRAD is die aan/uit gasreactie dusdanig heftig en soms onvoorspelbaar (vooral in het begin van het seizoen) dat ik regelmatig een rotonde pak in z'n 3. Ik heb het maar geaccepteerd, houdt het spannend
Je zou inderdaad verwachten dat bij elke model-update dit wel zou verbeteren ....wel jammer dan dat m'n 8 jaar nieuwere K6 dezelfde eigenschappen bleek te hebben
Je zou inderdaad verwachten dat bij elke model-update dit wel zou verbeteren .
Maaruh, heb je er mee leren leven, of aanpassingen kunnen doen?
Aan uit effect? Jullie mogen wel even een rondje op de 690, op sport stand.Je zou inderdaad verwachten dat bij elke model-update dit wel zou verbeteren .
Maaruh, heb je er mee leren leven, of aanpassingen kunnen doen?