Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

nou als jij de 10 km nog in 52 loopt...ben je nog niet to old for that hoor😉

Haha... dank je, denk ik... ;)
Dat lukt me niet als ik er eerst een paar bier in kieper. Dan heb je van die lome zware poten als je gaat lopen...
Lekker bezig geweest hoor! Lekker he even een rondje hardlopen, doe ik ook graag. 22-12 staat de halve marathon weer op het programma. 🎉

Halve marathon, dan zit die hele er ook wel een keer in toch? Gewoon omdat het kan.
Ik zie het mezelf niet doen. Op de racefiets wel, maar hardlopen, dan vind ik 10-15 km wel een mooie afstand.
 
Haha... dank je, denk ik... ;)
Dat lukt me niet als ik er eerst een paar bier in kieper. Dan heb je van die lome zware poten als je gaat lopen...


Halve marathon, dan zit die hele er ook wel een keer in toch? Gewoon omdat het kan.
Ik zie het mezelf niet doen. Op de racefiets wel, maar hardlopen, dan vind ik 10-15 km wel een mooie afstand.
21,1 km is mooi zat. 42 Is me teveel.
Ach als je maar bezig bent toch👍🏼
 
Qua verbruik nog ff...

Onder Luik met 40 ton totaal gewicht bult op, harder gaat niet:
A68241F2-5B75-487C-8DA0-E4EAA643155C.jpeg


En omdat het kan:
Weet niet of het hier nog te zien is maar check die voorband:
BB82A0F2-D12B-46C1-BD77-83D73DAD902E.jpeg
 
Haha... dank je, denk ik... ;)
Dat lukt me niet als ik er eerst een paar bier in kieper. Dan heb je van die lome zware poten als je gaat lopen...


Halve marathon, dan zit die hele er ook wel een keer in toch? Gewoon omdat het kan.
Ik zie het mezelf niet doen. Op de racefiets wel, maar hardlopen, dan vind ik 10-15 km wel een mooie afstand.

haha i know Boy, ik ben ook geen 20 meer...vroeger paar biertjes paar uur slaap en hup voorwaarts. nu doe ik het wat rustiger aan😉
 
Haha... Als ik dit zo lees... Denk ik ook 'tho old for that' :Y_O-
Heb ff lekker hard gelopen (10 km in 52 min) en verder lekker met de kinderen bezig geweest. Boodschappen gedaan, thuis opgeruimd. Met de oudste naar de voetbal gisteren. Vandaag paar uur zwembad... Heb geen eens tijd om bier te drinken...
Maar gisteren wel gebbq-ed, met een paar biertjes natuurlijk, omdat het kon... *D

Succes morgen!:]

Hoe ouder hoe gekker:+
net ook nog wat aan de conditie gedaan, wel weer een paar keer in een weiland uitgekomen_O-
Maar voor het donker weer bij de truck.
 
Ja een rondje hardlopen op onbekend terrein...

“Mwoah als ik nu hier rechts en daar links is wel zo’n 5km” (Dat liep ik toen)...
Ja shit, weg opgebroken en dan ook dusdanig dat ik er zelfs lopend niet door ging dus toen werd het ineens 12,5km 😬

Ik kijk van te voren op maps, maar daar worden fiets/voetpaden aangegeven maar klopt vaak voor geen meter|(
Nu ook weer een heel stuk door een weiland gelopen_O- ik zag in de verte een doorgaande weg:)
Circuit Oschersleben was mij net iets te ver lopen anders had ik daar even gaan kijken;)
 
Ik kijk van te voren op maps, maar daar worden fiets/voetpaden aangegeven maar klopt vaak voor geen meter|(
Nu ook weer een heel stuk door een weiland gelopen_O- ik zag in de verte een doorgaande weg:)
Circuit Oschersleben was mij net iets te ver lopen anders had ik daar even gaan kijken;)

Ja dat deed ik ook, werkte deze keer niet 😝
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Goedemiddag, ik zal mezelf ook maar is even voorstellen,

ik ben Tommy 24 jaar oud en kom uit de o zo mooie polder.
sinds gister ben ik de trotse eigenaar van een GSX-R 600 SRAD, wat misschien wel een oude bekende is van hier aangezien het mf stickertje nog op de plaat zit :} Dit is de eerste fiets waar ik op zal gaan rijden, wel heb ik nog een Honda CB-1 staan maar dit is een projectje wat ik al een jaar heb en waar totaal geen haast achter zit.

Ik zal even een fotootje van de SRAD bijvoegen, sorry voor de aardappel kwaliteit maar het was nog aardig donker vanochtend haha, meer foto's volgen.
 

Bijlagen

  • image-2018-10-17.jpg
    image-2018-10-17.jpg
    22 KB · Weergaven: 20
Goedemiddag, ik zal mezelf ook maar is even voorstellen,

ik ben Tommy 24 jaar oud en kom uit de o zo mooie polder.
sinds gister ben ik de trotse eigenaar van een GSX-R 600 SRAD, wat misschien wel een oude bekende is van hier aangezien het mf stickertje nog op de plaat zit :} Dit is de eerste fiets waar ik op zal gaan rijden, wel heb ik nog een Honda CB-1 staan maar dit is een projectje wat ik al een jaar heb en waar totaal geen haast achter zit.

Ik zal even een fotootje van de SRAD bijvoegen, sorry voor de aardappel kwaliteit maar het was nog aardig donker vanochtend haha, meer foto's volgen.

Welkom, is geen bekende en ik loop al wat jaartjes rond bij de Gixxers/SRAD.
Maar veel plezier ervan!
 
Goedemiddag, ik zal mezelf ook maar is even voorstellen,

ik ben Tommy 24 jaar oud en kom uit de o zo mooie polder.
sinds gister ben ik de trotse eigenaar van een GSX-R 600 SRAD, wat misschien wel een oude bekende is van hier aangezien het mf stickertje nog op de plaat zit :} Dit is de eerste fiets waar ik op zal gaan rijden, wel heb ik nog een Honda CB-1 staan maar dit is een projectje wat ik al een jaar heb en waar totaal geen haast achter zit.

Ik zal even een fotootje van de SRAD bijvoegen, sorry voor de aardappel kwaliteit maar het was nog aardig donker vanochtend haha, meer foto's volgen.
Veel plezier ermee!!
 
Goedemiddag, ik zal mezelf ook maar is even voorstellen,

ik ben Tommy 24 jaar oud en kom uit de o zo mooie polder.
sinds gister ben ik de trotse eigenaar van een GSX-R 600 SRAD, wat misschien wel een oude bekende is van hier aangezien het mf stickertje nog op de plaat zit :} Dit is de eerste fiets waar ik op zal gaan rijden, wel heb ik nog een Honda CB-1 staan maar dit is een projectje wat ik al een jaar heb en waar totaal geen haast achter zit.

Ik zal even een fotootje van de SRAD bijvoegen, sorry voor de aardappel kwaliteit maar het was nog aardig donker vanochtend haha, meer foto's volgen.
:W:W
 
Vandaag trouwens ook weer op de "reserve tank" gereden. 47 km staat er op en het lampje brandde al enige tijd continu toen ik eenmaal op het werk aankwam. Deze knipperde gisteren al toen ik bijna thuis was, maar ik had geen zin om te tanken.
Vanmorgen de motor gepakt met 7 km op de reserve tank meter, maar ik was een beetje laat dus weer niet gaan tanken en vervolgens ook aardig gehaast met 140+ naar het werk gereden.

Eenmaal de snelweg af met 43km op de teller en toen brandde het lampje inmiddels continu.
Nu hopen dat ik het het zo red naar het tankstation hier verder op _O-

Normaal gesproken kan ik als die smorgens al knippert (normaal met 110 gemiddeld) naar mijn werk rijden en dan knippert die hier nog steeds. Dan is die dus nog niet op de "echte" reserve.

De volgende keer toch maar gewoon tanken smorgens als ik haast heb of gewoon rustig rijden. Nu is het een beetje spannend al sinds ik vanmorgen zag dat die bleef branden.
Goed heb ik dat ook weer eens getest. Je kan dus aardig doorkachelen op de reserve. Bijna 50 km met grotendeels 140+ km\h snelweg (bijna ruim 35 km).

Met rustig rijden kunnen er aardig wat kilometers bij.
 
Vandaag trouwens ook weer op de "reserve tank" gereden. 47 km staat er op en het lampje brandde al enige tijd continu toen ik eenmaal op het werk aankwam. Deze knipperde gisteren al toen ik bijna thuis was, maar ik had geen zin om te tanken.
Vanmorgen de motor gepakt met 7 km op de reserve tank meter, maar ik was een beetje laat dus weer niet gaan tanken en vervolgens ook aardig gehaast met 140+ naar het werk gereden.

Eenmaal de snelweg af met 43km op de teller en toen brandde het lampje inmiddels continu.
Nu hopen dat ik het het zo red naar het tankstation hier verder op _O-

Normaal gesproken kan ik als die smorgens al knippert (normaal met 110 gemiddeld) naar mijn werk rijden en dan knippert die hier nog steeds. Dan is die dus nog niet op de "echte" reserve.

De volgende keer toch maar gewoon tanken smorgens als ik haast heb of gewoon rustig rijden. Nu is het een beetje spannend al sinds ik vanmorgen zag dat die bleef branden.
Goed heb ik dat ook weer eens getest. Je kan dus aardig doorkachelen op de reserve. Bijna 50 km met grotendeels 140+ km\h snelweg (bijna ruim 35 km).

Met rustig rijden kunnen er aardig wat kilometers bij.

Geloof dat laatste beetje nog 2,5L is dus bij 1 op 15 nog steeds zo'n 35km.
 
Terug
Bovenaan Onderaan