Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Zo, goed opgeschoten. Alle sloten en vergrendelingen zijn nieuw (ze gaan nu bij de buren inbreken :P ) en volgende week nog 1 dingetje met verf vol kliederen en dan het huis van boven tot onder schoonmaken en beginnen met huisraad naar binnen te gooien! *O*
Je schiet dus al lekker op :t a Housewarming party *O* *O* *O* *O* :+
Lachen man! In het donker en dan sportief rijden :P Living on the edge })


Hmm, reed zo 3 jaar geleden bijna de vangrail eruit in het donker ........... :P
 
Daarom heb ik die leds in de koplamp, zie je nog wat ;)

En lekker bezig Roy! Veel aan de deuren moeten aanpassen voor de nieuwe sloten?
Maatje begon al over frezen en doen om ze passend te maken bij hem ...
 
Je schiet dus al lekker op :t a Housewarming party *O* *O* *O* *O* :+Hmm, reed zo 3 jaar geleden bijna de vangrail eruit in het donker ........... :P

Ja zeker! Al word de Gixxer bbq volgend jaar, mooie seizoensopener!

Ja on the edge niet erover ;)

Daarom heb ik die leds in de koplamp, zie je nog wat ;)

En lekker bezig Roy! Veel aan de deuren moeten aanpassen voor de nieuwe sloten?
Maatje begon al over frezen en doen om ze passend te maken bij hem ...

Meeste laten doen ;) maar van enkel slot naar 3 puntsluiting met kerntrekbeveiliging dus hebben idd het 1 en ander moeten frezen.
Net de deuren en kozijnen gelakt |( had dat eerst nog niet in gedachten.
 
Pfoe, met het oog op het mindere weer voor de rest van de week gisteren toch in de avond nog even een rondje gedaan. Een leren pak uittrekken was een uitdaging naderhand ;) Tijd voor een wat prettigere temperatuur, ik las dat het weer richting het normale gaat: 20/23 graden. Helemaal prima wat mij betreft *O*

Én een nieuwe motor, én een nieuw gebied om in te rijden (sinds kort woon ik in Utrecht) maakt het wel weer een heel avontuur. Binnenkort maar eens wat routes inladen op m'n google maps.

Vrijdag ga ik naar Alpine voor oordoppen. Misschien koop ik daarna ook maar gelijk een nieuwe helm (Shoei nxr), als ik dan toch geld uit aan strooien ben :P
 
Heb het onderpak,1 delig van Dainese. Maar goed mijn overal is ook van dainese en t zit zalig
 
Klopt, dat bedacht ik mij gisteren ook. Dat gestuntel met dit warme weer is ook maar niks.
 
Pfoe, met het oog op het mindere weer voor de rest van de week gisteren toch in de avond nog even een rondje gedaan. Een leren pak uittrekken was een uitdaging naderhand ;) Tijd voor een wat prettigere temperatuur, ik las dat het weer richting het normale gaat: 20/23 graden. Helemaal prima wat mij betreft *O*

Én een nieuwe motor, én een nieuw gebied om in te rijden (sinds kort woon ik in Utrecht) maakt het wel weer een heel avontuur. Binnenkort maar eens wat routes inladen op m'n google maps.

Vrijdag ga ik naar Alpine voor oordoppen. Misschien koop ik daarna ook maar gelijk een nieuwe helm (Shoei nxr), als ik dan toch geld uit aan strooien ben :P

Ik heb oordoppen bij de Hans Anders gehaald. Daar hebben ze van die platte zwarte speciaal voor motorrijden. Prima ervaring mee :t
 
Ja zeker! Al word de Gixxer bbq volgend jaar, mooie seizoensopener!

Ja on the edge niet erover ;)Meeste laten doen ;) maar van enkel slot naar 3 puntsluiting met kerntrekbeveiliging dus hebben idd het 1 en ander moeten frezen.
Net de deuren en kozijnen gelakt |( had dat eerst nog niet in gedachten.

Goed bezig jij :t
 
Klopt, dat bedacht ik mij gisteren ook. Dat gestuntel met dit warme weer is ook maar niks.

Ik rij echt altijd met dat spul aan. Vind zonder ook naar. Krijg je drukpunten van en idd je pak is niet uit te krijgen :P

Ik heb oordoppen bij de Hans Anders gehaald. Daar hebben ze van die platte zwarte speciaal voor motorrijden. Prima ervaring mee :t

Motorbeurs normaal gesproken, elk jaar een aanbieding.
Momenteel gewoon met de gele schuimpjes.

Goed bezig jij :t

Ben er wel klaar mee, nu ff doorstampen wil eind deze maand mijn bed in elkaar zetten.
 
Laatst bewerkt:
Zo, goed opgeschoten. Alle sloten en vergrendelingen zijn nieuw (ze gaan nu bij de buren inbreken :P ) en volgende week nog 1 dingetje met verf vol kliederen en dan het huis van boven tot onder schoonmaken en beginnen met huisraad naar binnen te gooien! *O*Last onafhankelijk relais, trust me :)
Lachen man! In het donker en dan sportief rijden :P Living on the edge })

👊
 
Schuimpjes en dingen zijn echt vreselijk, iig zeker bij mij, indoen kost wat meer tijd en ik heb enorm smalle gehoorgangen. Plus dat die dingen na 2x opnieuw indoen al niet meer goed zitten. Otoplastieken kosten wat maar zijn wel echt een uitkomst. :)

Nog even een filmpje samen met een kameraad zijn 1000 op de Autobahn:

En een mooi voorbeeld qua houding, maatje van mij zit behoorlijk 'rechtop', valt wel op:
07-14-2018-16-800x450.jpg
 
Ik rij ook met schuimpjes die dempen tot 39db.
Wegwerp dingen dus na 2 dagen pak ik nieuwe.

Geen last van inbrengen.

De beste universele doppen die er zijn naar mijn mening gezien de demping.
 
Schuimpjes werken bij mij prima. Heb nu harde en zachte op maat gemaakt geprobeerd maar ik vind de pasvorm maar kort goed en daarvoor te duur.




FUCK ME wat is het aan het dooien... stond 19:00 stil was het 40 graden, inmiddels al behoorlijk afgekoeld. Het is nog maar 34 graden, ondanks dat ik hier in mijn ondergoed zit metveen ventilator op me gericht zweet ik. Verder beginnen 2 van de 100+ muggenbulten (en echt ik overdrijf niet, je mag komen tellen) te jeuken.

Maar vergis je niet, verder dik tevreden met het weer hoor :P
 
FUCK ME wat is het aan het dooien... stond 19:00 stil was het 40 graden, inmiddels al behoorlijk afgekoeld. Het is nog maar 34 graden, ondanks dat ik hier in mijn ondergoed zit metveen ventilator op me gericht zweet ik. Verder beginnen 2 van de 100+ muggenbulten (en echt ik overdrijf niet, je mag komen tellen) te jeuken.

Maar vergis je niet, verder dik tevreden met het weer hoor :P

Nou je gebeden zijn verhoord hoor. Morgen wordt het 23°C..... brrrr....... :/
 
Muggenbulten ja idd, alles open moeten hebben staan om überhaupt nog iets te kunnen slapen en wakker worden als een soort speldenkussen :/
 
Muggenbulten ja idd, alles open moeten hebben staan om überhaupt nog iets te kunnen slapen en wakker worden als een soort speldenkussen :/


....speldenkussen...._O-
Nee maar is echt vreselijk. Als er eentje in de omgeving is, ben ik ook altijd de sjaak. Maar gelukkig hier weinig laast van muggen.

Vind je 23 niet beter als 13 dan? Ik wel :P


Ja nee natuurlijk wel! Alleen vond ik het weer juist lekker zoals het was. Vind het echt minder dat het koeler word. Het verhaal word natuurlijk wel anders als het zoals bij jou in huis 34°C is. Hier is het 28°C en ik slaap gewoon onder een dekbed *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan