Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

@Roy "R" heb betaald voor 14 juli.
Groep Fast (met enige tegenzin en twijfel). Maar komt vast goed.

Avond van te voren ben ik niet aanwezig. Heb er zin an!

Komt vast goed. Heb met deze motor nog nooit volle rondjes kunnen rijden en ook nog maar 1 circuitdag gedaan. Mijn pr 1.56 was met een standaard r6 van 2007.
 
Komt vast goed. Heb met deze motor nog nooit volle rondjes kunnen rijden en ook nog maar 1 circuitdag gedaan. Mijn pr 1.56 was met een standaard r6 van 2007.

Vast wel, twijfelde omdat het al 2 jr geleden was en toen met een 1000. Aan de andere kant op iedere andere baan pr's vebroken met de soes. Ennn heb 2 a 3 dagen op Assen gereden dit jaar voor de gsxr dag. Nu nog hopen op mooi weer (geen regenbanden...)
 
Vast wel, twijfelde omdat het al 2 jr geleden was en toen met een 1000. Aan de andere kant op iedere andere baan pr's vebroken met de soes. Ennn heb 2 a 3 dagen op Assen gereden dit jaar voor de gsxr dag. Nu nog hopen op mooi weer (geen regenbanden...)

Hier ook geen regen wielen
 
Fuck wat heeft mijn race-ik zin in het nieuwe seizoen! Ik teer al 4 maanden op mijn PR in de laatste race. Ik wil mijn goede voornemen voor 2019 gaan uitvoeren namelijk ónder de 1:50 komen.




En voor mijn neurotische-ik heb ik ook een cadeautje gekocht.

Daar raak ik mijn zooi wel op kwijt.
456D6DDF-EA25-4BCF-9B4E-5527A27ED888.jpeg



Wat netter als hier:
8E92B49E-38AA-4511-8798-8677112E9994.jpeg
 
Dat is een mooi rekje.

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Ik was van plan 2 planken onder mijn kapstok te monteren, maar dit is veel mooier.
 
Dat is een mooi rekje.

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Ik was van plan 2 planken onder mijn kapstok te monteren, maar dit is veel mooier.
Rechtermuisknop op de afbeelding en dan 'Search Google for image' (of iets soortgelijks in het Nederlands). Vervolgens kom je linkjes tegen naar, voornamelijk, Ebay
 
Dat is een mooi rekje.

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Ik was van plan 2 planken onder mijn kapstok te monteren, maar dit is veel mooier.

Schrik niet van de prijs hoor :X
www.bikertidy.com

Ik ben alleen nogal qua opruimen en dan moet het ook netjes zijn en heb geen moeite daar wat meer voor neer te tellen :P

Ik heb nog een 2 helm variant hier liggen. Zelfde als bij Louis.
 
Schrik niet van de prijs hoor :X
www.bikertidy.com

Ik ben alleen nogal qua opruimen en dan moet het ook netjes zijn en heb geen moeite daar wat meer voor neer te tellen :P

Ik heb nog een 2 helm variant hier liggen. Zelfde als bij Louis.
Het is niet "Ali goeikoop" nee, maar het is wel een heel mooi rek. Zij hebben nog meer mooie spulletjes zie ik op de website. Bijvoorbeeld ook staand.
Kost misschien wat, maar dan heb je ook wat.

Ik ga er denk ik sowieso een variant van kopen. Ik denk de staande.
Ik heb namelijk nog geen goede plek voor mijn motorspullen in mijn (inmiddels niet meer nieuwe) woning. Mijn broek en jas hang ik vooralsnog (sinds ik er woon) over een eetstoel en mijn helm vooralsnog op de eettafel (ik eet toch nooit aan tafel), maar dat stoort mij. Ik wilde het met plankjes onder de kapstok oplossen, maar dat was ook maar omdat ik niet beter weet en ik had er al niet zo'n heel goed gevoel van "mooi" bij dus dit is een uitkomst!

Ik ga ook eens bij Louis kijken. Echt nooit aan gedacht om naar zoiets te zoeken. |(8)7

Thanks! :t
 
Ik heb een hoop gemist merk ik. Terug naar pagina 82 en dan ben ik er nog niet. Geen zin an, is me te veel. 8)7

Ik ben 17 mei op Assen als toeschouwer. Mensen van hier die dan rijden misschien?
 
Vandaag de bami koeler erop gezet eerste indruk is dat het prima spul is. Pas vorm en dergelijke waren prima. Ook direct onderhoud werkzaamheden verricht. En mijn pas gemonteerde race seat flink versterkt met een paar stripjes. Nu vlak voor het rijden nog een keer nieuwe remvloeistof en ik ben klaar voor 2019Bekijk bijlage 1347743

Laat nog maar horen of het koelen ook idd goed is. Is ook zo'n ding om op de plank te slingeren aangezien met een beetje crash zo dien ook krom/lek gaat zijn.

Het is niet "Ali goeikoop" nee, maar het is wel een heel mooi rek. Zij hebben nog meer mooie spulletjes zie ik op de website. Bijvoorbeeld ook staand.
Kost misschien wat, maar dan heb je ook wat.

Ik ga er denk ik sowieso een variant van kopen. Ik denk de staande.
Ik heb namelijk nog geen goede plek voor mijn motorspullen in mijn (inmiddels niet meer nieuwe) woning. Mijn broek en jas hang ik vooralsnog (sinds ik er woon) over een eetstoel en mijn helm vooralsnog op de eettafel (ik eet toch nooit aan tafel), maar dat stoort mij. Ik wilde het met plankjes onder de kapstok oplossen, maar dat was ook maar omdat ik niet beter weet en ik had er al niet zo'n heel goed gevoel van "mooi" bij dus dit is een uitkomst!

Ik ga ook eens bij Louis kijken. Echt nooit aan gedacht om naar zoiets te zoeken. |(8)7

Thanks! :t

Dat is het inderdaad, voor sommige dingen moet je meer betalen en voor sommige dingen heb je meer over. Ik heb de luxe dat ik het financieel breed genoeg heb om de Ruyter hagelslag en dure motorrekken te kunnen kopen en heb het er ook voor over.
Mocht je zo'n Louis rek willen, (breed genoeg voor 2 helmen, 2 rekjes voor handschoenen en 3 pakken op te hangen) ik heb de mijne in TKO gezet.

En plankjes bij de kapstok kan ook netjes zijn natuurlijk, maar ik heb al mijn motorkleding in een kamer boven en wil alles bij elkaar hebben. Nu kan ik alles netjes weghangen *D

Ik heb een hoop gemist merk ik. Terug naar pagina 82 en dan ben ik er nog niet. Geen zin an, is me te veel. 8)7

Ik ben 17 mei op Assen als toeschouwer. Mensen van hier die dan rijden misschien?

Ik ben er veel, maar dan niet!
 
Mocht iemand hier toevallig naar deze motor kijken op marktplaats, zou ik graag willen waarschuwen:
≥ Suzuki Sport GSX R 750 - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl

Ik heb deze in bezit gehad en weg gedaan omdat er wat 'onvolkomenheden' waren mbt slijtage van de motor en lekkende pakkingen bij 16dkm.
Grote kans dat deze niet de juiste km stand heeft. Het is niet te bewijzen maar wees gewaarschuwd.
 
Goedenavond allemaal,

Via het forum hier afgelopen zaterdag een gsx-r 750 over genomen aangezien ik toe was aan een nieuw winter project.
Zie topic: Lepenszeur Gixxah Srad rievijval
Volgens de de verkoper is het een 750 uit 1996.

Aangezien ik de ballen verstand heb van gsx-r modellen hier verder ook niet over nagedacht.
Ding bij mijn broertje neer gepleurd (iets met een verwarmde garage) en lekker gesleuteld aan het hok en redelijk aan de praat gekregen.
Echter weer thuis aangekomen kon ik de kleurstelling van de bestaande kuip niet terug vinden (was op zoek naar een duo seat cover), totdat ik ging zoeken op de gsx-r 600 :X
Vervolgens gingen er natuurlijk diverse lampjes branden en alarmbellen rinkelen.
Uit enig zoekwerk op internet kwam naar voren dat de achterbrug van een gsx-r 750 anders is een usd voorvork zou moeten hebben.
Volgens mij ontbeert mijn gsx-r beide kenmerken van de 750. (zie foto's link topic eerste alinia).

Om het nog mooier te maken is het volgens het kenteken een gsx-r 750 uit 1997 (ingevoerd in 2003) met 72 kW.
Dit komt niet overeen (wat ik zo snel op internet zag) met een 600 (69 kW) of een 750 (95 kW).

Lang verhaal kort, kunnen de experts hier op basis van de foto's al uitsluitsel geven of het een 600 of 750 is?
En waar kan ik eventueel de motorcode vinden om e.e.a. te controleren? (staat dus niet bij mij thuis dus dat wordt pas dit weekend)

Ik hoor het graag van jullie :W
 
Goedenavond allemaal,

Via het forum hier afgelopen zaterdag een gsx-r 750 over genomen aangezien ik toe was aan een nieuw winter project.
Zie topic: Lepenszeur Gixxah Srad rievijval
Volgens de de verkoper is het een 750 uit 1996.

Aangezien ik de ballen verstand heb van gsx-r modellen hier verder ook niet over nagedacht.
Ding bij mijn broertje neer gepleurd (iets met een verwarmde garage) en lekker gesleuteld aan het hok en redelijk aan de praat gekregen.
Echter weer thuis aangekomen kon ik de kleurstelling van de bestaande kuip niet terug vinden (was op zoek naar een duo seat cover), totdat ik ging zoeken op de gsx-r 600 :X
Vervolgens gingen er natuurlijk diverse lampjes branden en alarmbellen rinkelen.
Uit enig zoekwerk op internet kwam naar voren dat de achterbrug van een gsx-r 750 anders is een usd voorvork zou moeten hebben.
Volgens mij ontbeert mijn gsx-r beide kenmerken van de 750. (zie foto's link topic eerste alinia).

Om het nog mooier te maken is het volgens het kenteken een gsx-r 750 uit 1997 (ingevoerd in 2003) met 72 kW.
Dit komt niet overeen (wat ik zo snel op internet zag) met een 600 (69 kW) of een 750 (95 kW).

Lang verhaal kort, kunnen de experts hier op basis van de foto's al uitsluitsel geven of het een 600 of 750 is?
En waar kan ik eventueel de motorcode vinden om e.e.a. te controleren? (staat dus niet bij mij thuis dus dat wordt pas dit weekend)

Ik hoor het graag van jullie :W

72kw is 100pk dat is in Duitsland goedkoper te verzekeren en in Frankrijk plicht dus het zal een ingevoerde zijn.

En aangezien niemand vrijwillig een upsd voor een rsd wisselt lijkt me dit gewoon een 600.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan