Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!


Frankrijk en Duitsland hadden de max van 100pk vanwege verzekeringsredenen .Beide landen hebben dit later aangepast en Duitsland eerder weet alleen niet meer vanaf welke jaartallen.

Maar goed met een NL ECU of even langs CARMO te helmond of via Druijff racing is dit voor c.a 400 euro te verhelpen.

Via Druijff is wel beter dan heb je ook meteen een berg pk's meer Ecu flash | Druijff Automotive
 
Frankrijk en Duitsland hadden de max van 100pk vanwege verzekeringsredenen .Beide landen hebben dit later aangepast en Duitsland eerder weet alleen niet meer vanaf welke jaartallen.

Maar goed met een NL ECU of even langs CARMO te helmond of via Druijff racing is dit voor c.a 400 euro te verhelpen.

Via Druijff is wel beter dan heb je ook meteen een berg pk's meer Ecu flash | Druijff Automotive
Frankrijk en Duitsland hadden de max van 100pk vanwege verzekeringsredenen .Beide landen hebben dit later aangepast en Duitsland eerder weet alleen niet meer vanaf welke jaartallen.

Maar goed met een NL ECU of even langs CARMO te helmond of via Druijff racing is dit voor c.a 400 euro te verhelpen.

Via Druijff is wel beter dan heb je ook meteen een berg pk's meer Ecu flash | Druijff Automotive
dat zal de dealer waar ik hem heb gekocht wel hebben laten uitvoeren.
Knap wat ze allemaal kunnen met software he!
 
dat zal de dealer waar ik hem heb gekocht wel hebben laten uitvoeren.
Knap wat ze allemaal kunnen met software he!

Erg knap idd

Nou Erwin Druijff kan veel meer hoor ,m'n 750 gaat als een malle hij kan de 1000cc redelijk volgen mits het geen 180pk kanonnen zijn ;)

Heb hem rond 9000-11000 laten aanpassen middels andere kelken gasklep nu op 100% en heeft daar 13pk meer en trekt diep tot in de 14500 rpm door.})
 

Erg knap idd

Nou Erwin Druijff kan veel meer hoor ,m'n 750 gaat als een malle hij kan de 1000cc redelijk volgen mits het geen 180pk kanonnen zijn ;)

Heb hem rond 9000-11000 laten aanpassen middels andere kelken gasklep nu op 100% en heeft daar 13pk meer en trekt diep tot in de 14500 rpm door.})
mooi man!
Software is altijd wel mee te rommelen maar wil je echt stappen maken zal je vaak ook onderdelen moeten vervangen om daar vervolgens weer de software op aan te passen of zie ik dat verkeerd?
 


mooi man!
Software is altijd wel mee te rommelen maar wil je echt stappen maken zal je vaak ook onderdelen moeten vervangen om daar vervolgens weer de software op aan te passen of zie ik dat verkeerd?

Je kan het zo gek en duur maken als je maar zou willen Rick.Slimmer is het dan om een duizend te kopen :t als het om de pk s gaat.

M'n reserve 1000 blok gaat GB-Tech opfokken :+
 
Sta je gewoon op de paddock of zit je in een box? Ik neem aan dat ik gewoon op zoek kan naar de enorme roadracinggrunn vlag + support familie 😂

haha zondag is het rustig....iedereen naar de kerk😉😂. morgen zijn we met z'n 2en, weet nog niet echt waar we gaan staan. probeer achter benzinepomp gelijk rechts tegen het hek. zwarte paddocktent met donkergrijze vw caddy en donkergroene Mitsubishi space wagon
 
Frankrijk en Duitsland hadden de max van 100pk vanwege verzekeringsredenen .Beide landen hebben dit later aangepast en Duitsland eerder weet alleen niet meer vanaf welke jaartallen.

Toen ik in 2005 met m'n 750 SRAD voor het eerst in Duitsland kwam, was m'n 135pk het eerste waar ze naar vroegen
"Jah, es ist voll vermögen"
 
Als je twijfels hebt even hier informeren PowerPoint Tiel Dynojet Powercommander Motor tuning

De mijne K4-5 past toevallig ook op beide modellen K6 600/750 er zijn namelijk meerdere versies van in omloop gebracht !

MAAR bedenk wel dat een tweedehandse eigenlijk de motor even op de testbank moet omdat je nooit weet wat ermee gekloot is ?

Dan is toch vaak een nieuwe PC goedkoper omdat daar de testbank run bij zit. Tenminste bij Tiel powercommander Michel.

Michel zit er helaas niet meer.
Powerpoint is overgenomen door Tim van Ooijen.
Ook een zeer kundig persoon.
Hij word nog wel bijgestaan door Michel en Hans Kerkhoven (importeur dynojet) als hij er niet uit komt.

Maar echt een zeer geschikt persoon. :t
 
Zie dat het vorige bericht niet goed is weergegeven,vrijdag morgen kon je de dames en heren weer goed horen knallen op het TT circuit in Assen,we zijn daar aan het knoeien aan de groningerstraat en op 5 hoog hoor je motoren goed,mooi toch.
Dan werk je vlak bij mij🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️ En inderdaad, was weer mooi te horen
 
haha zondag is het rustig....iedereen naar de kerk😉😂. morgen zijn we met z'n 2en, weet nog niet echt waar we gaan staan. probeer achter benzinepomp gelijk rechts tegen het hek. zwarte paddocktent met donkergrijze vw caddy en donkergroene Mitsubishi space wagon
Hoho, ik rij dan wel niet, maar ik ben er wel het grootste deel van de dag💪🏻
 
@Roy "R" , kan je de momenten van de olie aftapplug en het oliefilter van een L1 ff hier neerzetten? Onder voorbehoud 14 oktober vrij gevraagd, mits mooi weer kom ik ff kijken op Zandvoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan