Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Bedankt voor je opbeurende bericht! Ik hoop over een jaar weer met de gsxr op het circuit te verschijnen.

Kleine update: alles gaat goed met mij alleen nog steeds veel te weinig rode bloedcellen dus gauw en vaak moe en slap.

Knie zit er nog steeds aan en ik verwacht dat het binnen 2 weken duidelijk wordt of dit zo kan blijven of dat ze toch boven de knie moeten amputeren. Ik hoop het natuurlijk niet want dat betekent een moeilijkere prothese en een langere revalidatie.

Bekijk bijlage 1425838
Goed om te horen dat je zo gedreven bent!
Mentale kracht is de sterkste eigenschap die een mens kan bezitten hou dit vol kerel
💪

Tot dinsdag! 😘
 
Bedankt voor je opbeurende bericht! Ik hoop over een jaar weer met de gsxr op het circuit te verschijnen.

Kleine update: alles gaat goed met mij alleen nog steeds veel te weinig rode bloedcellen dus gauw en vaak moe en slap.

Knie zit er nog steeds aan en ik verwacht dat het binnen 2 weken duidelijk wordt of dit zo kan blijven of dat ze toch boven de knie moeten amputeren. Ik hoop het natuurlijk niet want dat betekent een moeilijkere prothese en een langere revalidatie.

Bekijk bijlage 1425838

Dat ziet er uit als een man onder invloed van goeie drugs ;) :+ _O-
 
Nou Frank , ik ben toch wel een aantal dagen uit het lood geweest . Nu ik lees dat je weer verder kijkt misschien ook weer het circuit op dat stemt mij blij.Je humeur goed is .Blij dat je het gebeuren goed oppakt ( hetgeen Robin ook al schreef) Laten we idd hopen dat de knie kan blijven zitten Verder zie je er goed uit kerel , na al het ziekenhuis eten :+;) We hebben a.s Dinsdag een goed medicijn voor je bij *D De dames regelen alles dus dat zit wel goed,super dames zijn het :}.Tot dinsdag kerel :W
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je opbeurende bericht! Ik hoop over een jaar weer met de gsxr op het circuit te verschijnen.

Kleine update: alles gaat goed met mij alleen nog steeds veel te weinig rode bloedcellen dus gauw en vaak moe en slap.

Knie zit er nog steeds aan en ik verwacht dat het binnen 2 weken duidelijk wordt of dit zo kan blijven of dat ze toch boven de knie moeten amputeren. Ik hoop het natuurlijk niet want dat betekent een moeilijkere prothese en een langere revalidatie.

Bekijk bijlage 1425838

Ik duim mee gozer! Ik hoop dat je idd je knie kan houden 💪🏻
 
@Frank-m
Ik lees zojuist wat er gebeurd is en WOW MAN!!!!!

Heel veel sterkte en beterschap de komende periode. Ik hoop dat je weer met veel plezier kan opstappen als je dat graag wilt.
 
@Frank-m lees ook net pas je bericht. Heftig verhaal. Herken je humor wel om jezelf erdoorheen te slepen. Houdt dat vast maar sta ook zeker stil bij wat er gebeurt is. Veel sterkte in een vast nog heel moeilijke tijd.
 
Gister weer een lekker dagje gereden op Assen met CRT. Het weer was weer super alleen zelf was ik niet helemaal fit. Toch lekker kunnen rijden en weer 6 sec :9 van mn PR afgereden. PR staat nu op 2:00.593. Dit was voor mij de laatste dag voor 2019. Nu in de winter upgraden en dan volgend jaar weer verder kijken:]


IMG_2997.jpg
 
Heel mooi! :)

Mijn brommert is ook net weer klaar voor de rit van volgende week richting Luxemburg. :) O.a. ketting weer gespannen.

Januari na de feestdagen wordt die opgehaald voor een grote beurt, alle vloeistoffen, filters, bougies, kleppen stellen, afstelling algemeen. Maar ook een nieuwe kettingset (DID VMX -> DUUR!) en dan weer een tandje groter voor. Ik vind hem iets te fel, teller wijkt mij teveel af, draait net wat meer toeren en reageert dan wat rustiger met een tandje groter. Dus die gaat weer terug. Wel bijna 40dkm met die kettingset gedaan wat echt keurig is!

Altijd weer fijn als die dan weer helemaal fris is. :) Dan in de zomer wss ergens de banden vervangen voor de Dunlop Sportsmart MK3, dan ga ik na een jaar of 9 de overstap maken van Bridgestone. :+
 
Als je een 750 l1 t/m nu hebt dan hep Marten een ketting set voor je,een nieuwe set AFAM 17/45/46 520 breed,zijn twee achtertand wielen bij en evt een speedohealer,kan het ook voor je klinken.
Kan nix meer met die spullen dus laat maar weten.
 
Ik heb helaas een K4, toch enorm bedankt voor je aanbod! :) En beetje afwijking is prima, maar dat is nu op dit moment gewoon 10%. :P Ik kan 145 rijden op een 130 stuk en net geen bekeuring krijgen. :+
 
Dat is niet zo gek naar mijn mening. 10% is wat je gemiddeld moet aanhouden zegt men altijd.
Ik doe dat altijd. Ook in de auto, maar dan meestal net iets minder afhankelijk van de auto. Klopt ongeveer wel heb ik het idee.

Als ik op mijn motor 150 km\h rij dan is dit 137 km\h op de GPS (de ene keer dat ik het gemeten heb).
140 kmh op de teller was 128 km\h op de GPS.

Ik heb originele vertandingen op een K8 750.

Ik vind jouw teller nog netjes aangezien je de vertanding hebt gewijzigd.
 
Dat is niet zo gek naar mijn mening. 10% is wat je gemiddeld moet aanhouden zegt men altijd.
Ik doe dat altijd. Ook in de auto, maar dan meestal net iets minder afhankelijk van de auto. Klopt ongeveer wel heb ik het idee.

Als ik op mijn motor 150 km\h rij dan is dit 137 km\h op de GPS (de ene keer dat ik het gemeten heb).
140 kmh op de teller was 128 km\h op de GPS.

Ik heb originele vertandingen op een K8 750.

Ik vind jouw teller nog netjes aangezien je de vertanding hebt gewijzigd.
+1
 
Heel mooi! :)

Mijn brommert is ook net weer klaar voor de rit van volgende week richting Luxemburg. :) O.a. ketting weer gespannen.

Januari na de feestdagen wordt die opgehaald voor een grote beurt, alle vloeistoffen, filters, bougies, kleppen stellen, afstelling algemeen. Maar ook een nieuwe kettingset (DID VMX -> DUUR!) en dan weer een tandje groter voor. Ik vind hem iets te fel, teller wijkt mij teveel af, draait net wat meer toeren en reageert dan wat rustiger met een tandje groter. Dus die gaat weer terug. Wel bijna 40dkm met die kettingset gedaan wat echt keurig is!

Altijd weer fijn als die dan weer helemaal fris is. :) Dan in de zomer wss ergens de banden vervangen voor de Dunlop Sportsmart MK3, dan ga ik na een jaar of 9 de overstap maken van Bridgestone. :+
De Bridgestone S22 komen inderdaad goed uit de test van MotoPlus (een van de laatste nummers). De Pirelli Diablo Rosso Corsa kwamen er ook goed uit, zeker in de natte test. Voorheen reed je met een Pirelli als een spreekwoordelijke "natte krant" zodra de eerste druppel de grond raakte. Deze laatste versie is nu bij de top te vinden.
 
Tsja, ik vind dit niet prettig en fijn, in de auto is het een minimale afwijking, bij de meeste motoren die ik ken is het tot een kilometer of 10 maximaal verschillend, ik vind 15-20km/u verschil op hogere snelheden echt absurd. Met bijna 60 langs een flitspaal kunnen zonder geflitst te worden is ook wel wat gek.

En daarbij het praktisch, ik maak veel snelwegritten en iets meer rust ook met name in de gashendel vind ik wel prettig merk ik. Zodoende de stap terug. :)
De Bridgestone S22 komen inderdaad goed uit de test van MotoPlus (een van de laatste nummers). De Pirelli Diablo Rosso Corsa kwamen er ook goed uit, zeker in de natte test. Voorheen reed je met een Pirelli als een spreekwoordelijke "natte krant" zodra de eerste druppel de grond raakte. Deze laatste versie is nu bij de top te vinden.
Dat was bij Bridgestone dus ook het geval voordat ze silica uit hadden gevonden, dus zeg maar alle BT-016, 021 en 023's, wat een drama. :P
En zoals ik eerder al heb geschreven, nieuw is BS erg fijn en goed, veel vertrouwen, alleen gaan ze allemaal cuppen en verliezen ze na de helft al vrij snel het vertrouwen, gaan ze sneller opzij stappen, etc. Daardoor ben ik er ondanks alle verbeteringen wel een beetje klaar mee. Ik heb ze allemaal gehad iig, op de 021 heb ik mijn 1e motor afgeschreven, 2e motor op de 023's was ook drama met een druppeltje water of kans erop, of koud asfalt, 016 onder de Gixxer was ook rijden op eieren met nat weer. Vanaf de T30 Evo en de S21 werd het echt een heel stuk beter, behalve als het nieuwe eraf is...

Ik heb altijd gezegd dat Dunlop beter tennisballen kan blijven maken, maar na een lichte offroader op Dunlop straatbanden te hebben geleend voor een tijdje een aantal jaar geleden en de ervaringen van een kameraad van mij, ga ik toch over. :)
 
Heel mooi! :)

Mijn brommert is ook net weer klaar voor de rit van volgende week richting Luxemburg. :) O.a. ketting weer gespannen.

Januari na de feestdagen wordt die opgehaald voor een grote beurt, alle vloeistoffen, filters, bougies, kleppen stellen, afstelling algemeen. Maar ook een nieuwe kettingset (DID VMX -> DUUR!) en dan weer een tandje groter voor. Ik vind hem iets te fel, teller wijkt mij teveel af, draait net wat meer toeren en reageert dan wat rustiger met een tandje groter. Dus die gaat weer terug. Wel bijna 40dkm met die kettingset gedaan wat echt keurig is!

Altijd weer fijn als die dan weer helemaal fris is. :) Dan in de zomer wss ergens de banden vervangen voor de Dunlop Sportsmart MK3, dan ga ik na een jaar of 9 de overstap maken van Bridgestone. :+
Ik vond 1kleiner voor ook net niks. 2 groter achter was wel fijn.
 
Heb ff wat berichten hier gemist zie ik net. Schrik van je verhaal @Frank-m. Fijn om te lezen dat je er positief in staat en sterkte met het herstel!
 
Ik lees hier regelmatig mee en zag het verhaal van Frank, tering man. Heftig.
Wel mooi om te zien dat je er zo super positief instaat. Sterkte man 👊
 
Terug
Bovenaan Onderaan