Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Bezoek was echt super. Leuk om iedereen even te spreken en wat laatste nieuwsthema op te vangen over o.a. de 4 uur van Assen.

Mooie cadeaus gekregen waaronder een fotoframe met wat gsxr race actie. Staat nu mooi voor het raam. Enige nadeel is dat ik nu nog meer zin krijg om weer het circuit op te gaan!

DB205429-0CD9-4DCC-921F-739E73FE9D2F.jpeg


Met mij gaat het eigenlijk elke dag een stukje beter. Alleen mijn HB waarde blijft veel te laag. Als het goed is mag mijn knie blijven zitten (mits er geen verslechtering optreed in de weke delen) en wordt ik maandag aan beide benen en gewrichten geopereerd waarbij alles met platen en schroeven vanuit de binnenkant wordt gerepareerd. Vanaf dat punt kan ik gaan aansterken en starten met de revalidatie.
 
Bezoek was echt super. Leuk om iedereen even te spreken en wat laatste nieuwsthema op te vangen over o.a. de 4 uur van Assen.

Mooie cadeaus gekregen waaronder een fotoframe met wat gsxr race actie. Staat nu mooi voor het raam. Enige nadeel is dat ik nu nog meer zin krijg om weer het circuit op te gaan!

Bekijk bijlage 1426569

Met mij gaat het eigenlijk elke dag een stukje beter. Alleen mijn HB waarde blijft veel te laag. Als het goed is mag mijn knie blijven zitten (mits er geen verslechtering optreed in de weke delen) en wordt ik maandag aan beide benen en gewrichten geopereerd waarbij alles met platen en schroeven vanuit de binnenkant wordt gerepareerd. Vanaf dat punt kan ik gaan aansterken en starten met de revalidatie.

Zie het als motivatie!
💪🏻
 
Heyhoi. Ik hoorde/las dat per 1okt de e10 in beeld komt en de e5 weggaat ? Is e10 perse heel veel slechter ? De 1 zegt je moet 98 tanken en de ander zegt maakt niks uit. Heb zelf een k5
 
Mijn dealer en Suzuki zelf (ook in de boekjes staat het) dat het wordt afgeraden. De gebruikte rubbers en seals worden langzaam opgelost door de ethanol (5 procent is al schadelijk maar dan praat je echt over 10-15 jaar) maar ook minder smering van de brandstofpomp waardoor die stuk kan gaan, injectoren, de seal van de benzinetank, dat soort zaken.

Plus een flink hoger brandstofverbruik. :)
 
Oke, lekker dan...

Heb een Nissan Micra uit 1995, Aprilia RS125 en 250, en bij mijn KTM betwijfel ik ook of die dat lekker vind.

Weer een maatregel door je strot die een druppel op de gloeiende plaat is zeker als ik hier in de VS zo om me heen kijk...
 
Wij hebben een golf uit 2004 en dan mijn motor uit 2005, maar zoals ik het dus lees lijkt het allemaal mee te vallen en is het meer voor de carbs. Mja, vind allemaal maar stom
 
Wij hebben een golf uit 2004 en dan mijn motor uit 2005, maar zoals ik het dus lees lijkt het allemaal mee te vallen en is het meer voor de carbs. Mja, vind allemaal maar stom
Dat is dus crap, E10 is ook doorgestoken kaart blijkt alweer, zat dealers en fabrikanten die waarschuwen. Boekje kijken of tankklep, of dealer bellen. In mijn geval mag mijn 2012 auto er ook niet op rijden...
 
Dat is dus crap, E10 is ook doorgestoken kaart blijkt alweer, zat dealers en fabrikanten die waarschuwen. Boekje kijken of tankklep, of dealer bellen. In mijn geval mag mijn 2012 auto er ook niet op rijden...
Onze auto volgens de e10 check ook niet. Maar de suzuki weer wel🤓. Zegt mijn vriend net dat we in Kroatie ook e10 hebben getankt. 🤷🏼‍♀️Weet allemaal niet meer. In onze tankdop staat 98/95
 
Ethanol trekt ook vocht aan, dus hoger 'E-gehalte' kan voor meer roest in de tank zorgen.

Oh, en fuel-stabilizers werken er niet tegen, die gaan alleen de teloorgang van de benzine zelf tegen...
 
Vandaag met een hele gekker Gixxer op pad geweest...
IMG_20190914_122527-Medium.jpg
\
Moet zeggen dat het echt even omschakelen is, feedback en manier van rijden, maar dit was wel een kleine droom die uit kwam. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan